SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Borzytuchom oferta pracy TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych na przydzielonych rynkach zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie, Obsługa bezpośrednia, telefoniczna, e-mailowa klientów, Obsługa administracyjna pozyskanych klientów (przyjmowanie zamówień, sporządzanie specyfikacji produkcyjnej, przekazywanie niezbędnych informacji pozostałym działom, monitorowanie płatności, egzekwowanie płatności, ewidencjonowanie reklamacji),Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych,Regularne informowanie klientów o nowościach w ofercie, zmianach cen, akcjach promocyjnych- okresowych,Inicjowanie spotkań biznesowych u klienta oraz w siedzibie firmy.
Data publikacji: 2016-09-27
Lokalizacja: Borzytuchom (pomorskie)
Pracodawca: TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 9C, 77-141 Borzytuchom, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych na przydzielonych rynkach zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie, Obsługa bezpośrednia, telefoniczna, e-mailowa klientów, Obsługa administracyjna pozyskanych klientów (przyjmowanie zamówień, sporządzanie specyfikacji produkcyjnej, przekazywanie niezbędnych informacji pozostałym działom, monitorowanie płatności, egzekwowanie płatności, ewidencjonowanie reklamacji),Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych,Regularne informowanie klientów o nowościach w ofercie, zmianach cen, akcjach promocyjnych- okresowych,Inicjowanie spotkań biznesowych u klienta oraz w siedzibie firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borzytuchom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Borzytuchom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,Wymagana biegła znajomość co najmniej jednego z języków obcych ( angielski, niemiecki, francuski)- warunek koniecznyUmiejętność pracy w grupie,Efektywna organizacja pracy własnej, Dyspozycyjność i skuteczność w realizacji wyznaczonych celów,Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem.
Nazwa pracodawcy: TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9C, 77-141 Borzytuchom, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Borzytuchom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borzytuchom
Adres strony pracodawcy: http://www.talex.pl/
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.09.2016
Oferta pracy ważna do: 25.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Monitorowanie rynku IT. Przygotowanie oraz składanie ofert przetargowych. Prowadzenie ewidencji i korespondencji. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w ramach postępowania przetargowego. Przygotowanie raportów.
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
UPL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty telefoniczne, emailowe z kontrahentami ze wschodu, pośrednitwo w sprzedazy towarówna rynek wschodni.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Częstochowa (śląskie)
Wyroby stalowe, bieżąca kontrola jakości wyrobów; kontrola dostaw i wyrobów gotowych prowadzenie raportów; prowadzenie dokumentacji i zapisów kontroli jakościowych, współpraca z komórkami zakładu. Wymagany rok doswiadczenia w pracy przy produkcji konstrukcji stalowych.
MDM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Bobrówka (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,- Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Opracowanie projektów, programów, wniosków w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych w ramach EFS,- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze środków PFRON- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Realizacja pozostałych instrumentów adresowanych do osób bezrobotnych do 30 roku życia (m. in bon na zasiedlenie, bon zatrudnieniowy).
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-03-10 - Żary (lubuskie)
utrzymywanie odpowiednich stanów magazynowych,przeprowadzanie akcji ofertowych i analiz porównawczych,negocjowanie warunków kontraktów z dostawcami
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-09-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
Transport krajowy
Grzegorz Mikrut Firma Transportowa "GEO-TRANS" - 2018-04-30 - Jasło (podkarpackie)
zgodny z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-08-01 - Kalisz (wielkopolskie)
Biuro sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej oraz osłon okiennych.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
FHU LUXUS - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Trzebicz (lubuskie)
-koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Zamość (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
Rozmowy-negocjacje z kontrahentami z UE, Azji i ROsji w branzy odziezy roboczej. Udział w rozmowach przy nowych produktach ze Sri Lanki. Prac w bieurze i magazynie. Umowa o prace na czas określony. Iednozmianowa: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu prawa pracy2-3 lata stażu pracyznajomość programu "PŁATNIK"praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznychdobra znajomość MS OFFICE, EXEL- naliczenie wynagrodzeń pracowników- naliczanie świadczeń ZUS, deklaracje ZUS, urzędu skarbowego- zestawienia, raporty i analizy dla zarządu1 zmianawynagrodzenie: 2800 zł bruttomiejsce pracy: Ostrzeszów
DROP S.A. - 2017-07-24 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów sklepu spożywczego,
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z dokumentacją i standami pracy
"ELECTRIS" sółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Hajdyła Łukasz - 2018-01-24 - Białka (małopolskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Żyrardów (mazowieckie)
organizacja imprez kulturalnych, konkursów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY I FAKTUROWANIA
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Brzeźnica (podkarpackie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, ofertowanie, fakturowanie, bieżąca obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Stąporków (świętokrzyskie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy. Sporządzanie dokumentacji kadrowej. Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wiązowna (mazowieckie)
Realizacja zamówień, wystawianie faktur, kontakty z klientami.
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2016-01-18 - Stare Węgorzynko (zachodniopomorskie)
1. Gwarancje finansowe (wadialne, należytego wykonania, UWiU), sporządzanie wniosków o gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, weryfikacja projektów gwarancji, uzyskanie zatwierdzenia w zakresie projektu gwarancji wychodzące, prowadzenie rejestru gwarancji (aktywne i wygasłe), Moduł iCRM, rekomendacja najlepszej oferty, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie gwarancji.2. Weksle własne i obce: prowadzenie rejestru weksli własnych i obcych - Moduł iCRM, monitoring weksli własnych w zakresie wygaśnięcia zobowiązania i uzyskanie zwrotu weksli, nadzór nad procedurą komisyjnego zniszczenia papierów wartościowych, których termin ważności upłynął.3. Ubezpieczenia: monitoring umów ubezpieczeniowych i zapewnienie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej, zgromadzenie, analiza i rekomendacja ofert ubezpieczeniowych, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie ubezpieczeń, rejestr aktywnych umów ubezpieczeniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: dobra organizacja pracy, dynamika i zdecydowanie w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
utrzymanie salonu w czystości, pomoc w obsłudze klientów, wykonywanie stylizacji paznokci
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)