SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Zamość oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
Data publikacji: 2018-08-06
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2018
Data zakończenia pracy: 20.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: techniczne, budowlane lub handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa kasy fiskalnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Obsługa programu COMARCH, CDN EXCEL, RRP OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe w obsłudze biura handlowego, administacji lub dziale księgowości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 06.08.2018
Oferta pracy ważna do: 05.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta zagranicznego
GHG Sp. z o. o. - 2015-12-17 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta w języku rosyjskim. Rozwiązywanie problemów z zakresu IT.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowywanie dokumentacji. Obsługa klientów. Przyjmowanie zgłoszeń. Przygotowywanie ofert handlowych.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie minimum średnie techiczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-829-414) lub e-mail: praca (at) pttechnology.pl
PT TECHNOLOGY PIOTR KUSIAK - 2017-03-28 - Katowice (śląskie)
Zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zasobach, pomoc przy zamawianiu towarów, przyjmowanie i rozładunek dostaw, sprawdzanie dostarczonych towarów, sporzadzanie zgłoszeń reklamacyjnych, analizowanie cen zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
praca przy budowie domów jednorodzinnych i bloków
FIRMA BUDOWLANA K.D.J. - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, sprzedaż środków ochrony roślin i pasz;
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Chemirol" sp.zo.o. - 2016-12-09 - Zambrów (podlaskie)
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Gliwice (śląskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
PRACE W DZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW (WORD) ORAZ ZESTAWIEŃ I ANALIZ (EXCEL), PRACE ZWIĄZANE Z ROZLICZANIEM ODBIORCÓW WODY ITPDEKLARACJA: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Falenty (mazowieckie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa turystów, przyjmowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych apartamentów do sieci, kontakt z partnerami firmyPraca na umowę o pracę od 9 do 17 w Kołobrzegu.
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- obsługa klientów zainteresowanych ofertą firmy- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola stanu należności- przygotowanie ofert i zamówień oraz prowadzenie negocjacji handlowych
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2018-08-08 - Dobrzechów (podkarpackie)
Kompleksowa telefoniczna i internetowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy; przygotowywanie ofert oraz wycen dla klientów; realizowanie zamówień internetowych; podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami; budowa pozytywnego wizerunku firmy; realizacja strategii handlowej firmy. Oferta pracy przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
AGD MARKET Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z kontrahentami niemieckojęzycznymi, prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej wyrobów gotowych, logistyka sprzedaży
MIGA GARDEN SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Głogówko (dolnośląskie)
• Prowadzenie rozliczeń płac oraz umów cywilnoprawnych (zlecenie, dzieło)• Przygotowywanie i wysyłka deklaracji w programie PŁATNIK• Rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów itp.• Naliczanie zasiłków • Obsługa zajęć komorniczych• Sporządzanie dokumentów kadrowych• Prowadzenie akt osobowych• Kontakty z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Inspekcją Pracy
Biuro Rachunkowe Marek Ćwikłowski - 2017-10-09 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA
POLSKIE ZRZESZENIE INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW SANITARNYCH - 2017-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie art. do sprzedaży internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Gostynin (mazowieckie)
Roboty dekarskie na dachu.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie prac projektanta w zakresie projektowania sieci wod-kan. Praca od pn do pt.
ALL-PRO CONSULTING Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie prezentacji i szkoleń dla pracowników m.in. z narzędzi AdWords, MyBusinesswalidacja prowadzonych szkoleńadekwatna ocena szkolonych pracownikóworganizacja programu prowadzonych szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzędu w sądach i innych organach.- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
PROGRAMOWANIE STRON INTERNETOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTOW GRAFICZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jarosław (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż, prowadzenie niegocjacji handlowych, prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem biura.
PPHU POJ-MET Kazimierz Przybylski - 2017-01-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
Ustawianie i obsługa maszyn stolarskich, kontrola jakości materiału i wyrobów, naprawa elementów, szpachlowanie, sortowanie, rozdzielanie elementów zgodnie z przeznaczeniem
DOM DREWNA ADAM GLINKA - 2018-06-01 - Sierosław (łódzkie)
przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w Mc Donald,s, prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald,s, praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji(kuchnia), na obszarze sprzedaży(obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewętrznym(prace porządkowe i utrzymywanie czystości), kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni, prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu, wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pomocy
JACEK WĄSIK LICENCJOBIORCA MCDONALD`S - RESTAURACJA - 2017-11-16 - Jawornik (małopolskie)
Układanie przewodów w korytach kablowych, wykonywanie instalacji elektrycznych. Praca w delegacji (Warszawa, Bydgoszcz).
PULINSTAL Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)