SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Tarnowskie Góry oferta pracy GIKO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
Data publikacji: 2016-01-18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: GIKO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żeromskiego Stefana 93a, 42-603 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs: "prawa jazdy kategorii B"
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, umiejetność nawiązywania kontaktów z klientami, gotowość do odbywania podrózy służbowych, zmysł techniczny
Nazwa pracodawcy: GIKO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Żeromskiego Stefana 93a, 42-603 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Żeromskiego Stefana
Numer budynku pracodawcy: 93a
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja maszyn stosowanych w przetwórstwie żywności, tytoniu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.01.2016
Oferta pracy ważna do: 17.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa maszyn czyszczących, prace porządkowe: pranie wykładzin, tapicerki, polimeryzacja podłóg, mycie okien. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Badania wysokościowe. Umiejętności manualne. Mile widziani emeryci/renciści. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-255-18-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice - Hala nr 3, pokój 203) lub pocztowy (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
planowanie i realizacja inwestycji, w tym przetargi, zakupy, umowy, odbiory, ewidencja środków trwałych, plany remontów i konserwacji majatku trwałego
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2017-08-18 - Pabianice (łódzkie)
Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadry-płace
P.H.U. "MERKURY" Andrzej Kowalczyk Kopalnia Surowców Miner. - 2016-11-16 - Wojdal (kujawsko-pomorskie)
Staż w firmie: PPHU PABLO. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Podzamcze (świętokrzyskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
praca kreatywna w dziale Kupców
Komplex Torus Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Solitech - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Sucha Wola (podkarpackie)
Budowanie stabilnych relacji z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych, obsługa klientów zagranicznych, głównie z rynku rosyjskiego, ukraińskiego, białoruskiego oraz klientów anglojęzycznych, gromadzenie i analizowanie informacji rynkowych, tworzenie raportów sprzedaży, realizacja sprzedaży na rynku wschodnim, monitorowanie działań konkurencji.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
specjalista ds obsługi maszyn, obsługa maszym na linii produkcyjnej, przygotowanie surowców, czyszczenie urzadzeń, raportowanie o wynikach do przełożonych w Polsce i w Indiach, rozwiązywanie bieżących problemów,
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Września (wielkopolskie)
Obsługa kadrowa pracowników.Współpraca z centalą w Warszawie.
BUSINESS SUPPORT ADVISOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Ropczyce (podkarpackie)
Sprzedaż wyrobów chemicznych
M.W.M. SP. Z O.O. - 2017-01-12 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Kluczbork (opolskie)
przygotowywanie ofert dla klientów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur, obsługa klienta
RAWECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Rudna Mała (podkarpackie)
- Procesowanie aplikacji pożyczkowych,- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów,- Profesjonalna obsługa Klientów Spółki, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną oraz poprzez onlinechat,- Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki,- Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-08-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontrola parametrów jakościowych surowców i produktów, monitorowanie systemu HACCP, kontrole produkcji, audyty wewnętrzne, przygotowywanie i wysyłanie próbek do badań laboratoryjnych, sporządzanie sprawodzdań i analiz okresowych prowadzonych kontroli w dziale zapewnienia jakości
INDROL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-03-18 - Rostarzewo (wielkopolskie)
KRAWIEC / KRAWCOWA / SZWACZKASZYCIE ODZIEŻY ROBOCZEJ, PRACA W GODZ. OD 07:00 DO 15:00
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA "ROMANO" - 2018-07-13 - Dębica (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2017-09-04 - Racibórz (śląskie)
UDZIAŁ W KIEROWANIU CAŁOKSZTAŁTEM DZIAŁALNOŚCI I ZAPEWNIENIU WŁAŚCIWEJ EKSPLOATACJI SPRZETU CZOŁG-SAM., PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ I TECHNICZNEJ SPRZĘTU.
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2015-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)
znajomość zagadnień logistyki i transportu, dobra znajomość ustawy o transporcie drogowym
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2017-07-27 - Opole (opolskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, PERSONALNA NASTAWIONA NA RELACJE OBSŁUGA KLIENTA, ROZLICZENIA SPRZEDAŻY, RAPORTOWANIE, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI,WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚRDNIE, OTWARTOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, POZYTYWNE NASTAWIENIE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MILE WIDZIANECV WYSYLAC NA E-MAIL; nlopinska (at) lopinski.com.pl
ŁOPIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania, właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości, zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach, współpraca z użytkownikami pomieszczeń
Dariusz Grzeszczak DGR - 2018-08-06 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Współpraca z hodowcami drobiu, podpisywanie umówkontraktacyjnych, audyt ferm drobiu, sporządzanie raportów i analiz. Praca w terenie na obszarze kilku województw.
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2015-12-04 - Opole (opolskie)
Praca bezpośrednio na produkcji.Kontrola pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet,kontrola prawidłowości procesu produkcji,zgłaszanie propozycji działań korygujących,raportowanie, worzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-07-28 - Karczew (mazowieckie)
rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy , opracowywanie oferty szkoleniowej, organizowanie, planowanie pracy i środków finansowych , rozliczanie kosztów , wykonywanie zadań logistycznych dot. organizacji kursów, wspołpraca z doradcami zawodowymi i posrednikami pracy, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe młodzieży
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)