SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY OKIEN PCV Mińsk Mazowiecki oferta pracy DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY OKIEN PCV
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
Data publikacji: 2018-03-16
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arynowska 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY OKIEN PCV
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
Nazwa pracodawcy: DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Arynowska 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Arynowska
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.03.2018
Oferta pracy ważna do: 15.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja).
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w zakresie zdrowego odżywiania
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Aktywne zdobywanie nowych klientów. Realizacja polityki sprzedażowej firmy.Budowanie i utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami firmy.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
"WF PZL ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY" Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space. Udział w projektach jak w Polsce tak i innych państw; Programowanie w różnych językach oprogramowania.
DATAART WROCŁAW SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej-sporządzanie ewidencji czasu pracy sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS, rozliczanie czasu pracy kierowców-dofinansowania,refundacje oraz wpłaty do PFRON, legalizacja pracy cudzoziemców, podróże służbowe do: Łódź, Sieradz, Wrocław
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2017-01-26 - Wieluń (łódzkie)
Komunikacja z pracownikami i kandydatami do pracy w języku ukraińskim i polskim. Prowadzenie rekrutacji w języku ukraińskim i polskim. Praca biurowa.Umowa zlecenia na okres 3 lat, ok. 40 h/tygodniowo.Miejsce pracy: Łódź.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
Wystawianie faktur, obsługa klienta, sprzedaż bezpośrednia produktów.
Jolanta Marjańska BEPPE - 2017-10-13 - Zawiercie (śląskie)
produkcja półfabrykatów do okien PCV i ALU
Agencja Pracy Fallwork Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
zadawanie pytań do przetargów, uzupełnianie systemu CMR, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w oparciu o specyfikację (w języku angielskim i polskim), kontakt telefoniczny z klientami. Branża sprzęt medyczny.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zabrze (śląskie)
Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-05-16 - Mielec (podkarpackie)
Zgodny
PUPH Technomechanika Sp. z o.o. - 2016-02-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-03-29 - Kraków (małopolskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, kontakt z klientem, obsługa poczty i korespondencji,Kontakt z pracodawcą: aplikacje (at) ftrans.pl lub 71 721 92 92.
Ftrans Logistyka Sp. z o.o. sp. k. - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie instrukcji montażowych kabli/wiązek elektrycznych; współpraca z działami technicznymi.
BERGMAN ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie nowych produktów, kosztorysowanie produkcyjne, tworzenie materiałów promocyjnych (zdjęcia nowych produktów, ulotki produkcyjne), obsługa klienta w zakresie informacji nt. nowych produktów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
PRACA ZGODNIA ZE STANDARDAMI
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Sopot (pomorskie)
Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów, raportów o wynikach ekonomicznych, opracowanie analiz ekonomicznych itp.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Białka (małopolskie)
Obsługa kadrowa pracowników; praca w godz. 7.25-15.00; kontakt osobisty i telefoniczny w godz. 7.25-15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
jw
4Life Direct Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: zawodowe - mile widziane wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; organizacja oraz sprzedaż produktów i usług reklamowych; znajomość rys. poligraficznego; komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: dbanie o relacje z aktualnymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert firmy do przetargów oraz wycen; sporadyczne wspieranie introligatorni przy wykańczaniu zleceń poligraficznych; obsługa maszyn kserograficznych/ cyfrowych; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice;
F.H.U. "NOMIS" MARZENA URBAN - 2017-09-07 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS Office, samodzielność, dokładność, zdolności analityczne, sumienność, zaangażowanie; zakres obowiązków: kontakt z dostawcami zagranicznymi, sporządzanie zamówień importowych, bieżąca obsługa i poszukiwanie dystrybutorów zagranicznych, organizacja transportów międzynarodowych, przygotowanie dokumentów związanych z wysyłaniem towarów wewnątrz wspólnotowej dostawy towarów lub exportu, współpraca z magazynem, tworzenie efektywnych baz danych na bazie arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji, prowadzenie statystyki i analizowanie stanów magazynowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
- prowadzeni dokumentacji HACCP zgodnie z wytycznymi
ZAKŁAD MIĘSNY WASĄG SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-09 - Hedwiżyn (lubelskie)
Poszukiwanie klientów na terytorium Polski, Krajów Wschodnich, prowadzenie rozmów z klientami w językach obcych, przygotowywanie ofert dla klientów, prezentowanie ofert sprzedaży, znajomość technik sprzedaży (materiałów budowlanych). Poziom wykształcenia: preferowane średnie o specjalności handlowej, mile widziane wyższe. Umiejętności: łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość Rynku Wschodniego. Uprawnienia: prawo jazdy kat. B. Doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Znajomość języków obcych: j. rosyjski oraz j. ukraiński w stopniu dobrym. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-28 - Tąpkowice (śląskie)
analizowanie rynku pod kątem oferty organizacji, osoby publicznej, promocji marki, kreowanie działań wzmacniających wizerunek marki organizacji, osoby publicznej, przygotowywanie materiałów promocyjnych i prasowych, organizowanie konferencji prasowych i eventów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU - 2018-03-12 - Gdańsk (pomorskie)