SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA Białka oferta pracy "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów, raportów o wynikach ekonomicznych, opracowanie analiz ekonomicznych itp.

Data publikacji: 2018-06-13

Lokalizacja: Białka (małopolskie)

Pracodawca: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów, raportów o wynikach ekonomicznych, opracowanie analiz ekonomicznych itp.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie z premią

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Maków Podhalański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekonomista

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (ewent. w trakcie). Kierunek: ekonomia, rachunkowość, controlling. Doświadczenie mile widziane. Umiejętność obsługi komputera.

Nazwa pracodawcy: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej

Adres pracodawcy:
34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny+CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: suski

Gmina pracodawcy: Maków Podhalański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Białka

Numer budynku pracodawcy: 556

Profil działalności pracodawcy: Produkcja osłonek do mięsa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista

Data dodania oferty pracy: 13.06.2018

Oferta pracy ważna do: 15.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. IT, R70/2089-680/17 - 3 500 - 4 000 PLN

administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-17 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. CZYSTOŚCI - od 2 800 PLN

Utrzymanie czystości w klinice i pomoc lekarzowi w trakcie przyjęć pacjentów
NZOZ MEDICUS EWA ABRAMOWICZ - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA (WYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY I GOSPODARCZY, SEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH) - 2 500 - 3 200 PLN

Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I SPRZEDAŻY - od 2 750 PLN

Wprowadzanie i wystawianie faktur zakupu, sprzedaży, prowadzenie biura sprzedaży, administracja biura
OTELO SP.Z O.O - 2015-12-11 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA ZAKŁADU POD WZGLĘDEM TECHNICZNYM - od 2 000 PLN

Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i zarządzanie procesem serwisowania, dokonywanie przeglądów technicznych pojazdów, usuwanie awarii, regeneracja, konserwacja maszyn i urządzeń, rozwiązywanie problemów z zakresu technicznych aut oraz maszyn.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-04-07 - Osina Mała (łódzkie)

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNO-PERSONALNYCH - do 2 000 PLN

Przygotowywanie danych potrzebnych do rozliczania czasu pracy pracowników Centrum Dystrybucyjnego, obsługa administracyjna pracowników, bieżące raportowanie przełożonemu
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ - od 2 450 PLN

-tworzenie nowych dokumentacji technicznych,-wdrażanie zmian i modyfikacja istniejacych dokumentacji technicznych,-weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych, generowanie zamówień z New Maint dla działu technicznego,-5S-szkolenia audyty,-Leyaut-organizacja stanowisk pracy,-wspomaganie działu handlowego-opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU / KLUBIE DZIECIĘCYM - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wieleń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - OPIEKUN UCZESTNIKA PROJEKTU - 1 850 - 3 000 PLN

Sporządzanie i realizacja umów z uczestnikiem projektu Wypracowanie wraz zuczestnikiem wskaźników produktu i rezultatu, Współudział w pracach całegozespołu projektowego na rzecz uczestników projektu. Prowadzeniesekretariatu oraz jego dokumentacji w zakresie administracyjnym iorganizacyjnym w sposób umożliwiający realizowanie i osiąganie założonychcelów. Dbałość o zaopatrzenie w materiały biurowe sekretariatu (tonery,artykuły spożywcze, papier, teczki, segregatory itp.). Wspieranie rozliczeńmerytorycznych i finansowych projektu. Wykonywanie innych zadańzleconych przez przełożonego, praca w godz.10-18
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2016-04-13 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

obsługa zleceń internetowych. obsługa systemu informatycznego, przygotowywanie dokumentów oraz towaru do wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Babice Nowe (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

w/g potrzeb
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2017-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Zajmuje się koordynowaniem procesu sprzedaży produktu lub usługi począwszy od analizy rynku i przygotowanie oferty do podpisania z klientem umowy i sprzedaży produktu lub usługi; odpowiada za realizację założonych planów sprzedażowych podejmuje działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży produktu lub usługi praca w Lublinie
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPU DREWNA - od 2 500 PLN

realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wińsko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-STAŻ - 997,4 PLN

Negocjowanie umów oraz warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
LuCasco Łukasz Znojek - 2016-11-22 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 12 PLN

produkcja mebli, montaż mebli
ALUMAR Marcin Murzyn - 2016-07-05 - Zegartowice (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 1 435 PLN

załadunek i rozładunek przesyłek, prowadzenie dokumentacji
Poczta Polska S.A. - 2016-11-07 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, chęć podejmowania nowychwyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-07-20 - Mielec (podkarpackie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 1 750 PLN

Realizacja zleceń transportowych na terenie całej Europy. Dbałość o powierzony ładunek. Terminowe wypełnianie raportów, dokumentów. Dbałość o powierzone narzędzia pracy i ekonomiczną eksploatację pojazdu.
BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Robakowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ-GRAFIK KOMUPTEROWY - od 2 000 PLN

Sprzedaż internetowa, obróbka graficzna produktów w programie komputerowym, reklama.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-21 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU - od 2 600 PLN

NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I NEGOCJACJE WARUNKÓW TRANSAKCJI
TOREX A. I R. KŁAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-07 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.HANDLU - do 3 000 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA D/S ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym,podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami
MAXIM CERAMICS SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 500 PLN

Obsługa fanpage Facebook - uaktualnianie informacji oraz dokumentówna stronie www - obsługa istniejących już kampanii AdWords (powcześniejszym szkoleniu) - dbanie o infrastrukturę sprzętu komputerowegow firmie.
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat