SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ NOWYCH PRODUKTÓW Radzyń Podlaski oferta pracy EUROTOM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ NOWYCH PRODUKTÓW
Wynagrodzenie: od 1 920 PLN
Zakres obowiązków: wdrażanie nowych produktów, kosztorysowanie produkcyjne, tworzenie materiałów promocyjnych (zdjęcia nowych produktów, ulotki produkcyjne), obsługa klienta w zakresie informacji nt. nowych produktów
Data publikacji: 2016-09-13
Lokalizacja: Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pracodawca: EUROTOM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budowlanych 7, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wdrażanie nowych produktów, kosztorysowanie produkcyjne, tworzenie materiałów promocyjnych (zdjęcia nowych produktów, ulotki produkcyjne), obsługa klienta w zakresie informacji nt. nowych produktów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 920 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ NOWYCH PRODUKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzyń Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radzyń Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 920 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość programów graficznych COREL, INDESIGN, GIMP
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
Znajomość programów logistycznych TRANS, TIMOCOM
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość programu AUTOCAD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
chęć do pracy, umiejętność analizy, umiejętność posługiwanie się aparatem fotograficznym typu lustrzanka, znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: EUROTOM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Adres pracodawcy:
Budowlanych 7, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: radzyński
Gmina pracodawcy: Radzyń Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzyń Podlaski
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 13.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż i demontaż konstrukcji stalowych, kontrola jakości, obsługa narzędzi, obsługa wózka widłowego.
kontakt przez OHP - 2018-01-08 - Żory (śląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
Sporządzanie pism, korespondencji, sprawozdań zleconych przez szefa, przygotowywanie korespondencji w zakresie organizacyjno-gospodarczym. Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji oraz organizacja zebrań i konferencji.
Pośrednictwo Finansowo Ubezpieczeniowe Józef Urbaszewski - 2018-03-14 - Brzesko (małopolskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie okresowych przeglądów podległych obiektów, budowli, urządzeń, sieci i instalacji, nadzór nad pracami inwestycyjnymi i remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz nadzór nad firmami zewnętrznymi, nadzorowanie realizacji planu obsługiwania zapobiegawczego technicznych obiektów eksploatacji, prowadzenie bieżącej eksploatacji, obsługi i konserwacji podległych urządzeń, maszyn i instalacji. Diagnozowanie usterek, samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Instytut Badań i Rozwoju Motoryzacji BOSMAL Sp. z o. o. - 2017-02-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca przy projekcie badawczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-29 - Biłgoraj (lubelskie)
udział w sporządzaniu planów inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych wraz z wyceną w oparciu o protokoły typowania komórek organizacyjnych, udział w sporządzaniu planów remontów ,analiza kosztów i opłacalności inwestycji, sporządzanie umów i aneksów na zadania zlecane przez dział IT.Osoba ta docelowo będzie pełniła obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "PEC" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Tychy (śląskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Maków (mazowieckie)
rekrutacja pracowników, organizacja procesów zatrudnienia, tworzenie dokumentacji pracowniczej, doradztwo zawodowe
kontakt przez PUP - 2017-05-07 - Sieradz (łódzkie)
jw.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, zamawianie towarów itp.
"ALEMA" DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH STANISŁAW ALEKSANDROWICZ - 2018-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)
organizacja wysyłek, zakupy produkcyjne, wsparcie pozostałych działów.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
- utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów,- sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie Pracodawcy,- stałe pozyskiwanie wiedzy o rynku, na którym działa Pracodawca i konkurencja, - budowanie bazy klientów oraz realizacja planów sprzedażowych, - obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, - przyjmowanie reklamacji i wsparcie klientów w sytuacjach problemowych,- podejmowanie działań wspierających sprzedaż, - regularne raportowanie wyników sprzedaży przełożonym.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur sprzedażowych i dokumentów związanych ze sprzedażą.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2016-10-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Gotowanie dań kuchni libańskiej
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Śrem (wielkopolskie)
odszywanie kieszeni, stębnowanie elementów żakietów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem pracowników, prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
kreowanie wizerunku Firmy , dbanie o kontakty z klientami, tworzenie kampanii reklamowych, prowadzenie funpagu Firmy.
JCK SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Świdnica (dolnośląskie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zmówień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2017-12-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa klientów w sklepie internetowym( sprzedaż internetowa instalacji grzewczych )WYMAGANIA: Wykształcenie średnie, wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2)KONTAKT Z PRACODAWCĄ:piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-11-24 - Radymno (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
1) Sporzadzanie list płac, zestawień ora przelewów z wynagrodzeń.2) Sporzadzanie PIT -ów (PIT - 11, PIT - 40, PIT - 8C). 3) Obliczanie podstaw zasiłków z ubezpieczenia społ.4) Sporzadzanie dok. Rp - 7 do celów emerytalnych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa platformy logistycznej, monitorowanie stanów magazynowych, kontakt z dostawcami, monitorowanie dostaw, obsługa platformy zakupowej, prowadzenie dokumentacji firmy, pozyskiwanie klientów, sprzedaż materiałów.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zabrze (śląskie)
planowanie transportu , wybieranie optymalnych traa transportu, terminów realizacji, kontrola nad tankowaniem ciężarówek, dostarczanie raportów, opracowanie harmonogramu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji HACCP
ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Białykał (wielkopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)