SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIURA Biłgoraj oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIURA
Wynagrodzenie: 2 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: praca przy projekcie badawczym
Data publikacji: 2017-03-29
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 15, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca przy projekcie badawczym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Kościuszki 15, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: produkcja odzieży
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 29.03.2017
Oferta pracy ważna do: 28.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naprawa uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współdziałanie z firmami serwisowymi
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
obsługa procesów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Żory (śląskie)
Będziesz odpowiedzialny/a za:- przeprowadzanie instalacji i wdrożeń naszych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- drobne naprawyJeśli jesteś osobą, która:- korzysta z komputera w życiu codziennym- potrafi lutować- jest tzw. „złotą rączką” - posiada zdolności manualne- jest sumienna i dokładna- lubi kontakt z ludźmi- nie boi się wyzwań i chce poszerzać swoją wiedzęTo jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Dodatkowo cenimy:- posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu informatyki, elektroniki i elektryki- posiadanie wykształcenia technicznego i prawa jazdy kat. B- znajomość systemów Linux - znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego w stopniu komunikatywnym.
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
sprawdzanie kart pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lubin (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, obliczanie wynagrodzeń pracowników etetowych oraz zleceniobiorców, nadzór nad wykonywaniem wymaganych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracownków, rozliczenia z ZUS I Urzędem skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, asystowanie przy ewentualnych inspekcjach, obsługa programu kadrowo-płacowego wykorzystywanego przez firmę, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportow finalnych
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
OPERATOR DŹWIGÓW TOWAROWYCH
FIRMA BUDOWLANA FIRBUD SP. Z O.O., SP. K. - 2018-07-16 - Trzebownisko (podkarpackie)
kadry i płace
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Niepołomice (małopolskie)
Do zadań specjalisty w zakresie psychiatrii Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Koszalinie należy przeprowadzanie badań oraz wydawanie opinii zgodnie z zarządzeniem MinistraSprawiedliwości z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS.2016 r.76).
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-11-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa kadr, prace biurowe z zakresu księgowości
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
praca w Dziale Logistyki w firmie produkujcej sita molekularne (mi.in. organizacja wysyłek towaru, obsługa dokumentacji, współpraca z firmami spedycyjnymi)
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
spawanie uniwersalne
Przedsiębiorstwo Usług Transportowych "TRANS-ZAK" Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Zawiercie (śląskie)
w/g stanowiska
Zakłady Zbożowo-Młynarskie PZZ w Kielcach - 2018-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 4940 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi. Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa klientów, rozmowy telefoniczne, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gniezno (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa procesów rozliczeń zamówieńPrzygotowanie dokumentacji handlowej
PROVINCJA SP. Z O.O. - 2018-07-19 - Sulęcin (lubuskie)
wprowadzanie danych do programu produkcyjnego, nadzór nad przepływem dokumentów produkcyjnych - STAŻ DLA OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Żychlin (łódzkie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. podstawowe; doświadczenie - mile widziane; ochrona osób i mienia; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice; umowa zlecenie; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
COMBAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
kadry i płace
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
bezpośredni kontakt z klientami ,zgłoszenie szkody w systemie ubezpieczyciela, współpraca z ubezpieczycielami, warsztatami, koordynacja całego procesu obsługi technicznej Klienta przestrzeganie standardów i procedur w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych oraz jakości obsługi klienta
AUTOKLIMAT Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Tychy (śląskie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-11-28 - Krosno (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za strategię i realizację budowy sieci sprzedaży na rynkach francuskojęzycznych.
PRONAR Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Narew (podlaskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/425232/files/ogloszenie_wgmk.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji i nadzoru właścicielskiego nad spółkami w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym w terminie do dnia 25 czerwca 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-06-15 - Tczew (pomorskie)
dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampani internetowych związanym z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami. Praca 20godz/tyg. od poniedziałku do piątku w godzinach 8-10
THANH CONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Nadarzyn (mazowieckie)
prowadzenie księgowości w spółce
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-02-24 - Piotrowice (świętokrzyskie)
jw.
My Travel Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem pracy
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-08-21 - Płock (mazowieckie)
Montaż i podłączanie urządzeń; montaż szaf sterowniczych; wykonywanie tras kablowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wojnicz (małopolskie)