SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Jelcz-Laskowice oferta pracy GLOBAL SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, obliczanie wynagrodzeń pracowników etetowych oraz zleceniobiorców, nadzór nad wykonywaniem wymaganych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracownków, rozliczenia z ZUS I Urzędem skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, asystowanie przy ewentualnych inspekcjach, obsługa programu kadrowo-płacowego wykorzystywanego przez firmę, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportow finalnych
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Pracodawca: GLOBAL SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wolności 1F/31, 55-220 Jelcz-Laskowice, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, obliczanie wynagrodzeń pracowników etetowych oraz zleceniobiorców, nadzór nad wykonywaniem wymaganych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracownków, rozliczenia z ZUS I Urzędem skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, asystowanie przy ewentualnych inspekcjach, obsługa programu kadrowo-płacowego wykorzystywanego przez firmę, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportow finalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelcz-Laskowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelcz-Laskowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu kadrowo-placowego R2Płatnik oraz programu PŁATNIK, MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: GLOBAL SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
Aleja Wolności 1F/31, 55-220 Jelcz-Laskowice, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cvświadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oławski
Gmina pracodawcy: Jelcz-Laskowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelcz-Laskowice
Ulica pracodawcy: Aleja Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1F
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów hiszpańskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji HACCP, prowadzenie protokołów produkcyjnych, rozpartywanie reklamacji. Praca w godz. 8.00-12.00 w Jaworzu. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny lub czas określony.
All Taste Sp. z o. o. - 2018-08-28 - Jaworze (śląskie)
- Prowadzenie elektronicznego rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej- Kontorla obiegu dokumentów w spółce zwłaszcza fakturhandlowyuch, proform, korygujących- Wystawianie faktur sprzedażowychw systemie Symfonia- Archiwizacja umów sprzedażowych i komletowanie dokumentacji- Przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty- Kontrola i wystawianie gwarancji w systemie CRM- Wprowadzanie dokumentacji serwisowej i ewidencji zuzycia części do stemu CRM- Kontakt z urzedami- Zakupy biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Miszewko (pomorskie)
inwentaryzacja obiektów budowlanych, kosztorysowanie robót budowlanych, udział w przeglądach (kontrolach) obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa klientów, przede wszystkim pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do transferu cen między spółkami Shell przy przygotowaniu do audytu podatkowego w różnych spółkach Shell.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Zabierzów (małopolskie)
SZCZEGÓŁY OFERTY NA STRONIE BIP
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2017-09-15 - Słupsk (pomorskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość zasad prowadzenia kadr i płac, znajomość programu płatnik, podstawowych zasad rachunkowości finansowej, znajomość obowiązków płatnika ZUS, PIT, CIT, sprawozdania GUS
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2016-03-29 - Kutno (łódzkie)
doradztwo i sprzedaż kosmetyków
RADOMDIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Radom (mazowieckie)
staż w dziale reklamy i marketingu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zleceń, obsługa klienta, marketing usług
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
-kompleksowa obsługa klientów w zakresie transakcji kupna/ sprzedaży /najmu i wynajmu nieruchomości-pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości-prezentacja nieruchomości-koordynowanie aspektów formalno-prawnych zawieranych transakcji,-praca w biurze i prezentowanie ofert w terenie-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz relacji z klientami- Tworzenie ofert marketingowych
JP Nieruchomości JUSTYNA PELC - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SAMOCHODÓW, ZEWNĘTRZNA, WEWNĘTRZNA OBSŁUGA SAMOCHODU,
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, czytanie dokumentacji, organizacja i pozyskiwanie pracy dla grupy budowlanej. Praca na terenie kraju. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Piła (wielkopolskie)
Realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Krupski Młyn (śląskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-15 - Oświęcim (małopolskie)
wyszukiwanie ofert przetargowych, przygotowanie formularzy ofertowych na przetargi wraz z całą dokumentacją, obsługa i rozliczenia inwestycji kosztorysowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wilków (dolnośląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabierzów (małopolskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie całości spraw związanych w zakresie administracji kadrowej pracowników. Tworzenie umów cywilno- prawnych. Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów pracy. Tworzenie statystki zatrudnienia dla potrzeb wewnętrznych jak i zewnętrznych (np. GUS, Ministerstwo Zdrowia), pierwsza umowa na okres próbny
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-02-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
Instalacja, bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii urządzeń w zakresie mechaniki, elektryki i elektroniki. Wykonywanie przeglądów, inspekcji i napraw instalacji elektrycznych di 1 kV. Praca w godz.: 7-15. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Swojczycka 43 + wyjazdy (teren karju - pełne oddelegowanie).
FTS Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
pełne kadry
IBIZA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-10 - Gubin (lubuskie)
Kontrola Jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych, Nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji, Analizowanie systemów pomiarowych, Audyt wyrobów gotowych, Prowadzenie dokumentacji jakościowych, Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych, Wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Ruda Śląska (śląskie)
przeprowadzanie kontroli jakości komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętymi proceduramisporządzanie dokumentacji pokontrolnej i raportowanie wyników kontroliwykonywanie i rejestrowanie niezbędnych badań związanych z oceną jakościową komponentów lub towarówwspółpraca z działami pionu handlowego i produkcyjnego w firmie i z klientami zewnętrznymi.Pracodawca oferuje: wdrożenie i przyuczenie do wykonywanych zadań, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Gino Rossi S.A. - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)
prace administracyjne, koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów, obsługa korespondencji, obsługa połączeń telefonicznych, kontakt telefoniczny z klientem, współpraca z innymi działami firmy
"ABENA POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalących jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży meblowej. Znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia), wiedza z zakresu profesjonalnej obsługi klienta poparta praktyką. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego, rozwinięte zdolności analityczne, odpowiedzialność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-09-20 - Mroczeń (wielkopolskie)
Kontrola jakości plików graficznych w oparciu o przygotowaną specyfikację. Identyfikowanie defektów w plikach cyfrowych, korekcja defektów i informowanie klienta, udzielanie informacji mailowo, telefonicznie i poprzez wewnętrzne systemy komunikacji. Ocena stopnia złożoności problemu. Kontakt ze wsparciem technicznym w wymaganych sytuacjach. Sugerowanie zmian w procesach przedprodukcyjnych.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-31 - Gdańsk (pomorskie)