SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Oświęcim oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2018-01-15
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plebańska 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Data zakończenia pracy: 11.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, mile widziane doświadczenie w innych instytucjach finansowych, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, nastawienie na realizację celów, znajomość produktów finansowych. Pracodawca oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, pracę w systemie jednozmianowym od 9:00 do 17:00, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Adres strony pracodawcy: www.skokpiast.pl
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 15.01.2018
Oferta pracy ważna do: 12.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PRWSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓWREDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓWOFERUJEMY•ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W FIRMIE O MIĘDZYNARODOWEJ AKTYWNOŚCI•PERSPEKTYWĘ ROZWOJU ZAWODOWEGO ORAZ NABYWANIA NOWYCH KOMPETENCJI•UCZESTNICTWO W PROFESJONALNYCH SZKOLENIACH I KURSACH JĘZYKOWYCH•NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACYMIEJSCE PRACY:ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
-PRACA BIUROWA (DĘBICA UL JANA PAWŁA II )-OBSŁUGA KLIENTÓW W JĘZYKU NIEMIECKIM
Globe Tyre Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-06-14 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie sklepu ogólnospożywczego. Zarządzanie personelem.
Cerny Studio 21.SP.J - 2017-03-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, organizacja transportu przesyłek, organizowanie spedycji.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Suchodoły (lubelskie)
administrowanie Współnotami Mieszkaniowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żywiec (śląskie)
-SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU ZAKUPU SUROWCÓW DO PRZETWÓRSTWA, -PROWADZENIE NEGOCJACVJI WARUNKÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE KORESPONDENCJI/ UZGODNIEŃ DOT. PROCESU DOSTAW/ ODBIORÓW - W TYM TAKZE W J. ANGIELSKIM, -PROWADZENIE ANALIZ ZAKUPÓW /SPRZEDAŻY POD WZGLĘDEM KONKURENCYJNOŚCI WARUNKÓW HANDLOWYCH, -MONITORWOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH SUROWCÓW I PRODUKTÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-11-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Utrzymanie maszyn i urządzeń w pełnej sprawności, przeprowadzanie remontów i konserwacji maszyn oraz nadzór nad ich stanem technicznym, prowadzenie montażu oraz uruchomień linii produkcyjnych, przygotowanie specyfikacji technicznych
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i sprzedaż produktów mcdonald's, uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów narzędzi , naczyń, prace porządkowe w restauracji i na zewnątrz
Rondo Michał Byczy - 2018-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
- wdrażanie produkcji filtrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji,- szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporządzanie raportów w j. japońslim.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
specjalista ds. organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Myszków (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie Monitor, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie zapytań i analiza otrzymanych ofert, negocjacje nalepszych warunków zakupu materiałów, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, pozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymanie dobrych kontaktów z obecnymi dostawcami, ustalanie parametrów w systemie Monitor, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupów .
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Głogów (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie; umiejętność negocjacji; biegła obsługa komputera; komunikatywność; zakres obowiązków: obsługa klientów, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych, samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-06 - Gliwice (śląskie)
Czynny udział w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wsparcie techniczno – logistyczne kierownika realizowanych projektów. Obsługa administracyjna projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów ,zapewnienie najwyżeszego poziomu obsługi reklamacji i roszczeń,analiza przyczyn reklamacji,współtworzenie i optymalizacja procesów i procedur w obszarze reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach handlowych. Monitorowanie rynku oraz realizacja planów i zadań sprzedażowych. Udział w imprezach targowych i branżowych
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-30 - Kalisz (wielkopolskie)
- analiza dokumentacji niezbędnej do oceny zasadności i weryfikacji roszczeń- ścisła współpraca z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi- telefoniczna obsługa klienta- wydawanie decyzji dot. szkód komunikacyjnych- raportowanie wyników
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
montowanie nowych narzędzi, naprawianie narzędzi z bieżącej produkcji
"PLASIMET"S.J. KIJAS, UZIĘBŁO - 2017-01-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, rozliczanie czasu pracy(urlopy,zwolnienia lekarskie,godziny nadliczbowe) kompleksowa obsługa pracowników, w tym wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, druków typu Rp-7, bieżace monitorowanie zmian w obowiązujacych przepisach prawnych, sporządzanie zgłoszeń do ZUS, sporzadzanie sprawozdań do GUS, sporzadzanie raprtów , analiz i prognoz kadrowych.
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Praca z systemami CRM, sprzedaż i kontakt z klientami ukraińsko i rosyjsko języcznymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
Bieżące przyjmowanie, opracowywanie i koordynacja zamówień, bieżące wystawianie dokumentów sprzedaży,przygotowywanie ofert oraz korespondencji z kontrahentami, telefoniczna obsługa kontrahentów, realizowanie założonych w dziale celów sprzedaży.
PHU SIMI Andrzej Siemianowski - 2018-04-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing),mile widziana umiejętność obsługi programu Subiekt,subiekt GTprofil II
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
podpisywanie umów z klientami firmy, gromadzenie dokumentacji związanej z prowadzoną spr.i wstępna jej analiza, prowadz.kontaktu telef. z klientami firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Lubliniec (śląskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w targach i konferencjach, pozyskiwanie nowych klientów, stały kontakt z obecnymi klientami i rozwiązywanie problemów
HK LOGISTIC Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Pszczyna (śląskie)