SPECJALISTA DS LIKWIDACJI SZKÓD Lubliniec oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS LIKWIDACJI SZKÓD
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: podpisywanie umów z klientami firmy, gromadzenie dokumentacji związanej z prowadzoną spr.i wstępna jej analiza, prowadz.kontaktu telef. z klientami firmy itp.
Data publikacji: 2016-05-02
Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
podpisywanie umów z klientami firmy, gromadzenie dokumentacji związanej z prowadzoną spr.i wstępna jej analiza, prowadz.kontaktu telef. z klientami firmy itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS LIKWIDACJI SZKÓD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: likwidator szkód
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: lubliniecki
Gmina pracodawcy: Lubliniec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubliniec
Adres strony pracodawcy: www.windicar.pl
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: likwidator szkód
Data dodania oferty pracy: 02.05.2016
Oferta pracy ważna do: 01.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2018-07-18 - Nałęczów (lubelskie)
Osoba odpowiedzialna będzie za: Kreowanie i skuteczne wdrażanie strategii sprzedaży i promocji Realizacja planów sprzedażowych i marketingowych Poszukiwanie nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie planowania i organizacji promocji Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej oraz optymalizacjawykorzystania usług dostępnych w hotelu Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie i utrzymanie relacji Analiza rynku usług konkurencji Monitoring i analiza oczekiwań klientów, śledzenie najnowszych trendówrynkowych Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku Sanatorium Monitoring internetu, nadzór nad stronami www, social media oraz zarządzanieopiniami
BIAVITA POLSKA Sp. z o.o./Sanatorium Budowlani - 2016-08-25 - Augustów (podlaskie)
wykształcenie minimum średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość branży metalowej, znajomość języka obcego angielskiego + niemieckiego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Wojciech Naglak - 2016-08-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych: umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów dostawy. Sporządzanie zleceń, kompletowanie dokumentów rejestrowych kontrahentów. Przygotowywanie zabezpieczeń umów. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, w tym dok. rozliczeniowych. Prowadzenie rejestru zawartych umów. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi oraz negocjowanie warunków współpracy w toku realizowanych projektów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
załadunek i rozładunek mąki
Młynarstwo - Piotr Zaremba - 2016-04-26 - Kodrąb (łódzkie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami funkcjonowaniem urządzeńelektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, dźwigów.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-11-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kasy SCK, obsluga ksy kina, rozliczanie dystrybutorów filmowych, rozliczanie należności dla Instytutu Kinrmatografii, rozliczanie składek PZU
Starachowickie Centrum Kultury - 2018-02-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z Klientami.Stała komunikacja z Klientem na każdym etapie procesu.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowymGodziny pracy: od 7.45 do 15.45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wdrożenie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowanie materiałów reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, analiza marketingowa konkurencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Okuninka (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Specjalista ds. obsługi przedsiębiorców.- Oferujemy: pełną wyzwań pracę, umowę o pracę, możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, stałą podstawę + prowizję, narzędzia pracy.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNA W KATOWICACH - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Przygotowanie kosztorysów, wycen, ofert, projektów, instrukcji montażu urządzeń reklamowych, aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych usługami reklamowymi, doradzanie klientom w zakresie identyfikacji wizualnej, doboru i montażu urządzeń reklamowych, opracowywanie planu produkcji urządzeń reklamowych, nadzór i rozliczanie wykonywanych prób.
"MAIK" AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA - BABICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-26 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie klientów, kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE "PAL-POL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Prabuty (pomorskie)
sprzedaż powierzchnik reklamowej, obsługa klientów, sprzedaż gadżetów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)
jw.
Agencja Ochrony "Argus" Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
praca na warsztacie
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Oborniki (wielkopolskie)
-praca biurowa-praca w systemach ubezpieczeniowych-przygotowywanie ofert -kontakt telefoniczny
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętzrnych i ich wpływu na proces rejkrutacji; - przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; - współpraca z Działem Rekrutacji; - wspołpraca z klientem końcowym. Praca w godz.: 8-16. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach bliskowschodnich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Dysponowanie środkami transportowymi i sprzętami, prowadzenie dokumentacji technicznej posiadanych sprzętów, rejestrowanie i weryfikowanie zgłoszonych usterek przez operatorów, prowadzenie niezbednej dokumentacji eksploatycyjnej sprzętów, organizowanie pracy kierowców i operatorów, przeprowadzanie wywiadu gospodarczego o kondycji finansowej firm zlecającej usługi, obssługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice Kościelne (śląskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; lub/i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub/oraz konstrukcyjno-budowlanej; 3 letni staż pracy w zakresie wykonawstwa, badzoru inwestorskiego; doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)