SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ FINANSOWYCH Kołobrzeg oferta pracy Polska Żegluga Bałtycka S. A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: -analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości dofinansowania w ramach funduszy UE-opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych o dotacji UE zgodnie z wytycznymi-rozliczanie projektów finansowych z funduszy UE-współpraca z bankami w zakresie finansowania inwestycji.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-06-20
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Polska Żegluga Bałtycka S. A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości dofinansowania w ramach funduszy UE-opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych o dotacji UE zgodnie z wytycznymi-rozliczanie projektów finansowych z funduszy UE-współpraca z bankami w zakresie finansowania inwestycji.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień finansowych, znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: Polska Żegluga Bałtycka S. A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Portowa
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.06.2017
Data dodania oferty pracy: 19.06.2017
Oferta pracy ważna do: 26.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów IT do Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji BHP, diagnozowanie zagrożeń w zakresie BHP występujących na stanowiskach pracy, organizacja i zapewnienie szkoleń wstępnych dla pracowników, analiza BHP oraz raportowanie, analiza wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie - 2017-07-11 - Borzęcin (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku bengalskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wprowadzanie danych z dokumentów do systemów informatycznych; segregowanie dokumentów, tworzenie paczek z dokumentami, kompletowanie dokumentacji; przygotowywanie projektów wezwań, pism; kopertowanie dokumetów, adresowanie kopert, potwierdzeń odbioru; praca na urządzeniach biurowych (faks, drukarka, kserokopiarka), praca na edytorach tekstu, arkuszach klakulacyjnych; obsługa klienta - przyjmowanie deklaracji; obsługa, wstępna weryfikacja dokumentów wpływających do Urzędu pod wzgledem formalnym i rachunkowym; sprawdzanie zgodnosci wykazów przypisów/odpisów z dołączonymi do nich dokumentami żródłowymi; obsługa rejestrów przypisów/odpisów; przygotowywanie dokumentów do zwrotów nadpłat podatku dochodowego z zeznań rocznych; zakładanie akt spraw podatkowych; przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjno-biurowe, archiwizacja dokumentów, przyjmowanie zamówień od klientów, wyliczanie planu produkcji
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Korsze (warmińsko-mazurskie)
kontrola stanu zapasów w magazynie,przygotowanie dokumentacji dla dostawców,sporządzanie kalkulacji cenowych,rozpatrywanie skarg,odpowiedzialność za wybór dostawcy,realizacja zamówień
DONGWON CZ, s.r.o. - 2016-05-04 - Czechy (Czechy)
Obsługa maszyn, montaż konstrukcji drewnianych
SPÓŁKA CYWILNA "AMFITEATR" ROMAN ŁANGOWSKI, KAZIMIERZ ŁAPCZUK - 2017-09-26 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
nadzorowanie maszyn,odpowiedzialność za ilościwe i jakosciowe wykonanie, system pracy 3-zmianowy
kontakt przez OHP - 2016-06-10 - Dylaki (opolskie)
prowadzenie negocjacji z kontrahentami ze wschodu, nadzorowanie związanych z tym umów oraz innej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Puławy (lubelskie)
-Przygotowanie oferty handlowej-Pozyskiwanie klientów, nawiązywanie współpracy z klientami z Ukrainy i całej Europy-Sprzedaż ofert turystycznych i pobytowych- Opieka nad gośćmi przebywającymi w kompleksie hotelowym
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Korbielów (śląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
- naliczanie wynagrodzeń (wszelkich typów umów) - prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników - prowadzenie rozliczeń z ZUS - sporządzanie sprawozdawczości GUS - sporządzenie rozliczeń składek PFRON i dofinansowań SOD PFRON - wystawianie zaświadczeń dla pracowników- współpraca i kontakt z klientami biura
Biuro Rozliczeń Pracowniczych "e-Płatnik" s.c. - 2017-03-07 - Częstochowa (śląskie)
Ustalanie zamówień publicznych, analizowanie rynku i konkurencji, gromadzenie, przetwarzanie informacji do realizacji polityki marketingowej, tworzenie prezentacji marketingowych
Rudpol-Opa Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Polkowice (dolnośląskie)
- kontakt z klientami firmy - pozyskiwanie nowych klientów - analiza wyników sprzedaży - tworzenie ofert - negocjowanie warunków
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Przemyśl (wielkopolskie)
Nauka realizacji zleceń płatniczych klientów i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Będzino (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z PN-EN ISO/IEC 17025; wydawanie decyzji, instrukcji i dyspozycji w sprawach dotyczących kierowanego przez siebie odcinka pracy; organizowanie pracy laboratorium metalograficznego.
WALCOWNIA RUR ANDRZEJ SP. Z O.O. - 2018-01-03 - Zawadzkie (opolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista Informatyk będzieodpowiedzialna m.in. za: 1.Prawidłowe i terminowe wykonywanie czynnościwynikających z działania systemu komputerowego, 2.Zapewnienieprawidłowego działania nadzorowanego systemu komputerowego poprzezrutynowe kontrole sprzętu i oprogramowania oraz wspomagania pracyinnych użytkowników systemu komputerowego, 3.Bieżącą współpracę zserwisantami systemu komputerowego, zgłaszanie awarii inieprawidłowości w działaniu systemu komputerowego oraz nadzorowaniepracy służb serwisowych wraz z kontrolą poprawności wykonywania usługzwiązanych z systemem komputerowym, 4.Prowadzenie ewidencjiwykorzystywanego oprogramowania w Szpital i jego dokumentacji tj.licencje, gwarancje, umowy nadzoru autorskiego itp. Dla każdegooprogramowania oddzielnie w której na bieżąco będą odnotowywanewszystkie awarie, modyfikacje programów, usterki, wad etc., .Praca w godz. 7-15
Szpital Wojewódzki w Opolu Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Opole (opolskie)
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za konsulting w zakresie problematyki systemów energetycznych. Będzie wykonywać analizy techniczne pracy systemów elektroenergetycznych, analizy techniczno-ekonomiczne rozwoju systemu elektroenergetycznego, audyty obiektów elektroenergetycznych. Będzie również odpowiedzialna za koordynowanie zagadnień formalno-prawnych w procesie uzyskiwania pozwolenia na budowę obiektów elektroenergetycznych.- Wymagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu elektroenergetyki. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Umiejętność pracy z komputerem - Pankiet Office i programy użytkowe. Komunikatywność. Solidność. Dyspozycyjność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-760-86-87, 660-717-735) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub pocztowy lub e-mail: wase-katowice (at) emca.pl
"EMCA VOLT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klientow biznesowych-współpraca z dotychczasowymi klientami
GRUPA FERRO - 2016-05-04 - Granowo (wielkopolskie)
- organizacja, kontrola działalności w zakresie ochrony środowiska- sporzadzanie dokumentacji- sporzadzanie sprawozdań, raportów
EKO 24 Barbara Plewko - 2018-01-23 - Dębno (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych)
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Raszyn (mazowieckie)
wykonywanie lub pomoc przy wykonywaniu tynków. Praca na terenie Polski, dojazd i zakwaterowanie zapewnione.
Piotr Warzecha TYNK-BUD - 2017-04-25 - Brzyna (małopolskie)
Oferat dla osoby do 30 roku życia. Branża spożywcza. Przygotowywanie dokumentów pod logistykę, rozliczanie kierowców z gotówki po powrocie z trasy.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
cięcie i frezowanie materiału
EDWARD STOLARSKI INSTALACJE - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
Sprowadzanie pracowników do pracy z Nepalu. Współpraca z agencjami pracy w Nepalu. Stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracwników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanoiwsko. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudniania w przedsiebiorstwie czy instytucji.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Żory (śląskie)
Drobne prace biurowe Archiwizacja papierów, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, Wprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac, Samodzielne prowadzenie spraw kadrowych pracowników Sporządzanie list płac i rozliczeń do umówcywilnoprawnych prowadzenia akt osobowych,
TRANSPORT TOWAROWY Sławomir Cupiał - 2017-02-17 - Myszków (śląskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Łódź (łódzkie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków o płatność, kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne, opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych, prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji, ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym, współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lublin (lubelskie)