SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO Nowy Sącz oferta pracy LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2018-07-10
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Ignacego Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Józefa Ignacego Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Józefa Ignacego Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.07.2018
Oferta pracy ważna do: 10.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie eksploatacji instalacji oraz maszyn i urządzeń.Nadzorowanie podległych pracowników i firm zewnętrznych.
"Trzuskawica" S.A. w Sitkówce - 2016-09-29 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw sprzedaży żurawi
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2016-07-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
Zbieranie materiałów prasowych. Redagowanie tekstówna terenie powiatu strzelińskiego
Słowo Regionu Strzelińskiego s.c. A.Kaczmarek i W.Cerkowniak - 2017-09-21 - Strzelin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
RZESZOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE SP. Z O.O. - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie eweidecji czasu i pracy, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne w zakresie zastosowań metod wykonania robót budowlanych
MB Młodawski s.c., Paweł Młodawski, Piotr Iwański - 2017-11-23 - Ksawerów (łódzkie)
administrowanie,zarządzanie nieruchomościami i lokalami, obsługa obiektów, przygotowywanie i nadzór nad remontami
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Otwock (mazowieckie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie wewnętrznych prób jakościowych, zgłoszenie i prowadzenie rejestru wykrytych nieprawidłowości, wdrażanie, zachowanie i kontrola przestrzegania certyfikatów jakościowych GGAP, Tesco Nurture, BRC.
Blue River Sp. z o.o - 2015-12-08 - Wąsosz (dolnośląskie)
Sprawdzanie etykiet cenowych (uzupełnianie), kontrola cen na działach, rozkładanie transferu cen, opis i analiza brakówdbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagania niezbędne dotyczące wszystkich kandydatów wskazane w art. 8 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów ( Dz. U. z 2015 r. Nr 162, poz. 1418):1.Pełna zdolność do czynności prawnych.2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach3. Nieposzlakowana opinia.4. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.5. Nieprowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.7. ukończenie wyższych studiów z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra lub ukończenie zagranicznych studiów z zakresu pedagogiki uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej,8. posiadanie co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOgólny zakres obowiązków: Opracowywanie opinii pedagogicznej do spraw rodzinnych i karnych, diagnoza pedagogiczna
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie kadr i księgowości
MERKURY TRANS sp z o.o Karbowski Ryszard - 2016-02-22 - Walichnowy (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe min. rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera; wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki (w tym dokumentacji technicznej i projektowej); kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień klientów do systemu, fakturowania, raportowania do Zarządu; obsługa administracyjna biura; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Gliwice (śląskie)
praca z rodziną zatępczą, praca w terenie
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2018-03-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- Praca na stanowisku specjalisty w ekipie meteorologicznej w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;- Ekipa meteorologiczna odpowiedzialna jest za nadzór i utrzymanie meteorologicznej sieci stacji pomiarowych ;- Praca głównie w terenie zakładanie, przenoszenie dbanie o reprezentatywność sieci stacji meteorologicznych w obszarze działania DSPO Białystok;- Kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji meteorologicznych;- Szkolenie obserwatorów ryczałtowych; - Opracowywanie meteorologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowanych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich w ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych;- Praca w aplikacjach bazodanowych;
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2017-06-14 - Białystok (podlaskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt personalnych, wprowadzanie danych do systemu RAMZES, PŁATNIK. Sporządzanie list płac.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, obsługa komputera, obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism, pomoc przy redagowaniu miesięcznika ekonatura, pisanie artykułów prace korektorskie, udział w konferencjach, pisanie raportów i realizacja projektów z zakresu edukacji ekologii. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta znajduje się w sali: D,A
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA DZIAŁU KADROWO-PŁACOWEGO
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH: J. KORKOSZ - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-11 - Nisko (podkarpackie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieci, przygotowywanie zamówień do realizacji, przygotowywanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Piła (wielkopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporzadzanie list płac, rozliczenia deklaracji z ZUS, US. Obsługa programu płatnik, sporządzanie zestawień i raportów.Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wynagrodzenie brutto 1850zł.
Hotel Amax s.c. - 2016-05-05 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Zabudowa z GK. i obróbki ścian.
LOKISDESIGN Jolanta Kwaśnik - 2016-07-14 - Koszwały (pomorskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z obywatelami z Ukrainy, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w zespole, sposoby radzenia sobie ze stresem, sposoby rozwiązywania konfliktów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Zielona Góra (lubuskie)
PRACE BIUROWE
Elżbieta Węgrzyn PLANETA AQUA Centrum Wyposażenia Łazienek - 2016-12-01 - Bardo (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż towarów klientom z rynków wschodnich (głównie Ukraina i Rosja), tworzenie ofert sprzedaży, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
realizacja akcji promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych, kreowanie wizerunku firmy.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-obsługa systemu sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie poprawności jego funkcjonowania,-dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz ich dostępność,-opieka nad treścią sklepu internetowego-tworzenie opisów do wprowadzanych produktów,-podejmowanie działąń marketingowych np tworzenie promocji,kampanii informacyjnych,-obsługa zamówień klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz serwisów aukcyjnych,-opieka posprzedażowa,-monitorowanie rynku oraz raportowanie działań
Big Art Krzysztof Pazdyga - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)