SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WŁOSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WŁOSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-03-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WŁOSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; znajomość języka włoskiego na poziomie C1; komunikatywność, popraw-ność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwa-nie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku włoskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy; możliwość pracy stacjonarnej lub pracy zdalnej w systemie home office; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/WŁ/2017.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 22.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
refundacja 30 art. 150f
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Jarocin (wielkopolskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z kadrami bez obsługi płacowej, praca w zastępstwie ( przewidywany okres zatrudnienia - 1,5 roku )
INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-07-04 - Kraków (małopolskie)
nadzór i planowanie pracy kierowców i pracowników fizycznych, odbieranie zgłoszeń i interwencji, wprowadzanie informacji do programu Excel, inne zlecone prace biurowe
TRANS- FORMERS KARPATIA Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Tarnów (małopolskie)
wykonywanie analiz chemicznych, próbek gleb, roślin. Wdrażanie, doskonalenie systemu zarządzania- norma PN.EN ISO/IEC 17025
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą w Gorzowie Wlkp. - 2019-02-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nauka zawierania transakcji sprzedaży, przygotowywania ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, przedstawianie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów, praca w biurze i w terenie
PERFECT SERVICE Paweł Jarzynka - 2016-01-11 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
PPHU SZKŁO-LUX - 2015-12-08 - Puławy (lubelskie)
planowanie, opracowywanie, organizowanie startegii i programów marketingowych do promocji szkoleń lotniczych, przyjmowanie interesantów oraz utrzymanie dobrych relacji, budowanie wizerunku firmy w mediach, pisanie tekstów reklamowych, wykonywanie innych zadań pokrewnych, czynnosci pomocnicze i doradcze w stosunku do innych stanowiskw firmie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa programu kadrowego i płacowego firmy Arisco, program Płatnik, znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KARCZEWIE - 2018-02-07 - Karczew (mazowieckie)
Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z firmami transportowymi, handel częściami samochodowymi z karajami wschodnimiMin. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Świebodzin (lubuskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2016-09-19 - Lublin (lubelskie)
Opiniowanie psychologiczne
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2017-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zaopatrywanie placów budowy w niezbędne materiały
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Pawłów (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wyrobów gotowych, pozyskiwanie kontrahentów
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "INMET" - 2018-08-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Uprawnienia- umiejętność naprawy telefonów komórkowych, obsługa programów, obsługa klienta. Wynagrodzenie podstawowe + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: praca (at) kryst.info.pl
P.W. KRYST SALAMON KRYSTIAN - 2018-10-24 - Rybnik (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-10-10 - Jarocin (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie pomaturalne, policealne, wymagana komunikatywność. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu umówienia spotkań o charakterze handlowym
COLTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-02 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż towaru firmy na bazarach i targowiskach głównie w Zawierciu, a oprócz tego na terenie województwa śląskiego małopolskiego i opolskiego, wystawianie klientom rachunków i faktur.
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Zawiercie (śląskie)
- REALIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY,- POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA OBECNYCH KLIENTÓW,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH I WYSTAWIENIE FAKTUR,- PROWADZENIE KORESPONDENCJI HANDLOWEJ.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Racibórz (śląskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy , koordynowanie pracy cudzoziemców zatrudnionych na terenie Powiatu Chojnickiego, obsługa interesantów z Ukrainy, organizacja zakwaterowania, bieżące monitorowanie aktualnych wykładni i wytycznych w zakresie zatrudniania cudzoziemców
WP PARTNER CEZARY WOJTALA - 2017-02-03 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2018-12-04 - Gdynia (pomorskie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi dźwigów osobowych wraz z ich przygotowaniem i rozliczeniem
Bydgoska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obróbka i sprzedaż ryb
GDAŃSKDIS Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne wyszukiwanie dostawców. Dokonywanie analizy zaopatrzenia i składanie zamówień u dostawców. Pozyskiwanie ofert cenowych poszukiwanych towarów i usług. Nawiązywanie relacji z dostawcami.Prowadzenie dokumentacji i raportów. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe- konieczne ,wyższe-mile widziane
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-21 - Bobrówka (podkarpackie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-26 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa magazynowa dostaw i wysyłek:- tele-sprzedaż- sprzedaż przez internet- przygotowywanie dokumentów magazynowych oraz finansowo- księgowych- organizacja odpraw celnych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mosina (wielkopolskie)