SPECJALISTA/ KIEROWNIK DS. JAKOŚCI Gorzów Wielkopolski oferta pracy Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
Stanowisko: SPECJALISTA/ KIEROWNIK DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 150 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie analiz chemicznych, próbek gleb, roślin. Wdrażanie, doskonalenie systemu zarządzania- norma PN.EN ISO/IEC 17025
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚW. JERZEGO 26, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie analiz chemicznych, próbek gleb, roślin. Wdrażanie, doskonalenie systemu zarządzania- norma PN.EN ISO/IEC 17025
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Godziny pracy 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/ KIEROWNIK DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: chemik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: chemiczne lub pokrewne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza z zakresu chemii ogólnej, znajomość technik analitycznych. Umiejętność organizacji pracy oraz podejmowania decyzji, dokładność, sumienność, dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy:
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
ŚW. JERZEGO 26, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: ŚW. JERZEGO
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: chemik
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 06.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/pracodawcy_przedsiebiorcy/refundacja_kosztow_wyposazenia_lub_doposazenia_stanowisk_pracy.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: wykonywanie materiałów marketingowych; obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Gliwice (śląskie)
- sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy;- prowadzenie teczek akt osobowych pracowników;- prowadzenie rejestru badań lekarskich oraz terminowe kierowanie pracowników na badania;- sporządzanie sprawozdzań do instytucji zewnętrznych.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2019-03-29 - Wałcz (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu ICT; opracowywanie materiałów dydaktycznych do szkoleń; doradztwo w zakresie ICT; wsparcie techniczne w zakresie ICT.
Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2017-01-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania)Fakturowanie sprzedaży Prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do Kierowników Zakładów Produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla Biura Rachunkowego. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, zdolność szybkiego uczenia się, komunikatywność.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: marketing (at) reh4mat.com
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-02-19 - Widna Góra (podkarpackie)
jw.
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa administracji kadrowej związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne) Rozliczanie i kontrolę czasu pracy Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej Kontrola ważności badań lekarskich Sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych (w tym sprawozdawczość GUS, ZUS, PFRON) Sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, US, PFRON, GUS Obsługa ZFŚS Interpretacja i analiza przepisów prawnych w zakresie prawa pracy Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi oraz dostawcami usług medycznych, sportowych
AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
•przygotowywanie ofert przetargowych pod względem dokumentacyjnym i merytorycznym.•przygotowywanie projektów pism i prowadzenie korespondencji na etapie procedury przetargowej,•współpraca z podmiotami zewnętrznymi, gromadzenie i analiza ofert, •udział w opracowywaniu projektów umów,•udział w negocjacjach,•uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowych,•badanie i weryfikacja ofert.
SANOCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. - 2017-05-04 - Sanok (podkarpackie)
Weryfikacja, rekrutacja kandydatów na wskazane stanowiska, monitorowanie procesu rekrutacji.
Gremi Personal Sp z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
- Analizowanie rynku,- Sprzedaż produktów branżowych,- Obsługa klienta,- Zaopatrzenie- Reprezentowanie firmy.
Natura Meble Marek Kurzyński - 2019-04-01 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż art.ortopedycznych, dobór i pomiar sprzętu ortopedycznego, pozyskiwanie klientówgodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE DO ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dbałość o stan techniczny budynków oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji.Nadzór nad pracownikami.Rozliczenie mediów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa im.J.I.Kraszewskiego - 2018-03-16 - Sopot (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biura, korespondencji, kontakt z klientem, archiwizacja
SUMMA LINGUAE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, prowadzenie bazy danych, obsługa komputera, przygotowanie oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy, obsługa portali społecznościowych firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie badań psychologicznych kandydatów do służby wojskowejMiejsce wykonywania pracy: Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Olsztynie Al. Warszawska 96
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów , osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
KELS Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Kicin (wielkopolskie)
wykonywanie pomiarów u klienta, kontakt z klientem,projektowanie konstrukcji ślusarki aluminiowej,zamówienia materiałów
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-08-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów:- Telefoniczna obsługa klienta (wyjaśnienie zapytania klienta dotyczącego np. Faktury, kwestii technicznych, nowej oferty),- Weryfikacja poprawności umów- Back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtujących klienta kwesti.i
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej, koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
staż-KONSERWATOR
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
wyksz. min. średnie,znajomość specyfiki rynku róż,dyspozycyjność,biegła znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego;pozyskiwanie i utzrymywanie kontaktów z klientem, przygotowywanie ofert handlowych, analiza zapotrzebowania rynku, analiza stanu magazynowego, analiza możliwości produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Mączniki (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Olkusz (małopolskie)
nadzór nad jakością surowców oraz materiałów opakowaniowych, kontroila produkcji w toku, ocena gotowych wyrobów, nadzór nad procesami mycia i dezynfekcji, tworzenie dokumentacjio jakościowej
Polskie Mięso i Wędliny ŁUKOSZ Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Chybie (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż i promocja, poszukiwanie klientów na wagi i ich sprzedaż
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Łęczyca (łódzkie)