SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b) znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,c) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d) umiejętność obsługi komputera, e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 15 sierpnia 2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Curriculum vitae, list motywacyjny, dokument poświadczający wykształcenie, inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieniu, kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.08.2017
Oferta pracy ważna do: 15.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, udział w polskich i zagranicznych delegacjach; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
adMoto.pl - 2016-02-23 - Słupsk (pomorskie)
ORGANIZACJA ODPRAW CELNYCH PRZY EKSPORTACH, IMPORTACH ORAZ TRANZYTACH. WYPISYWANIE CMR,TIR,EX
IndiGGo Sp.z o.o. - 2016-09-02 - Siedlce (mazowieckie)
- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kabiny elektrostatycznej oraz pieca do fluidyzacji
Zaklad Ślusarski Piotr Mularczyk - 2016-06-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Prace biurowe, zaopatrzeniowe, wystawianie FVAT I zmiana Wynagrodzenie 2000zł brutto
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kutno (łódzkie)
Kontakt telefoniczny z bazą klientów biznesowych, informowanie odostępnych usługach i produktach sieci Orange, przenoszenienumerów z innych sieci do Orange, sprzedaż nowych numerówtelefonicznych i internetowych.
Contact Center One Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
dopuszczanie do sprzedazy produktów przeznaczonych na rynek pozaeuropejski. Gromadzenie wymaganej dokumentacji dot. produktów na rynek pozaeuropejski. Śledzenie zmian dot. certyfikatów bezpiczeństwa oraz innych aktów prawnych związanych z produktem dla rynku pozaeuropejskiego. Wprowadzanie informacji o certyfikatach bezpieczeństwa do systemu komputerowego oraz przekazywanie ich klientom. Weryfikacja poprawności oznakowanych produktów.
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Łódź (łódzkie)
stolarz-operator wózka
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łomża (podlaskie)
Utrzymanie sprawności linii produkcyjnej w zakresie hydrauliki, mechaniki. Kontrola stanu technicznego maszyn, urządzeń, usuwanie awarii. Organizacja procesu produkcji, zapewnianie obsady.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-09 - Zakrze (mazowieckie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów, nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym)
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
KREO STYL LINDA MAZUR - 2017-09-20 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie, edukacja, testowanie materiałów szkoleniowych, współpraca z zespołami 3DS w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym arabskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kadr i ksiegowości
FIDAGARIA Spółka z ogroniczona odpowiedzialnością - 2018-03-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie przetargów oraz ich przygotowywanie łącznie z kosztorysem
Gijo Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Bytom (śląskie)
Bieżące doradztwo i monitoring przestrzegania przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, tworzenie i wdrażanie procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji i kontrola przebiegu pracy środków transportu, wydawanie kart drogowych oraz raportów pracy sprzętu i transportu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości, Sporządzanie deklaracji VAT, PIT ,CIT; Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów Wystawianie faktur sprzedażowych; Księgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych, pozostałych; Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej; Wypełnianie deklaracji rozliczeniowych do ZUS/GUS. Sporządzanie listy płac; Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych i nadzór nad ich obiegiem; Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
Energetyczna Grupa Serwisowa sp. z o. o. - 2016-11-10 - Oleśnik (łódzkie)
pozyskanie klientów na ochrone obiektów
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów, doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowywanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Pobiedziska (wielkopolskie)
ofertowanie i przyjmowanie do realizacji zleceń, kontakt telefoniczny z klientami, budowanie długotrwałych relacji, przetwarzanie zamówień w systemie, sprzedaż produktów firmy i realizacja celów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków handlowych
DECORA S.A. - 2017-09-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Pozyskiwanie u obsługa klientów. Tworzenie kalkulacji ofert. Sprzedaż ubezpieczeń. Rozliczanie sprzedaży. Tworzenie raportów (wprowadzanie danych). Spotkania handlowe. Rozmowy telefoniczne. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracownik jest zobowiązany do znajomości oraz wykonywania prac usługowych w branży hotelarsko-gastronomicznej, m.in. przyrządzanie potraw kuchni brazylijskiej oraz niemieckiej, obłsuga cateringowa gości, wykonywanie prac z zakresu housekeeping, nadzór i obsługa pralni oraz prasowalni.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Boża Wola (mazowieckie)
POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW, SPORZĄDZANIE OFERTY HANDLOWEJ, SPORZĄDZANIE OFERT PRZETARGOWYCH, PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
EKO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)