SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIEGOWOŚCI Ostróda oferta pracy FIDAGARIA Spółka z ogroniczona odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIEGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr i ksiegowości
Data publikacji: 2018-03-16
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: FIDAGARIA Spółka z ogroniczona odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 5 F, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr i ksiegowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godzinach od 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIEGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat.
Nazwa pracodawcy:
FIDAGARIA Spółka z ogroniczona odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 5 F, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 5 F
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 16.03.2018
Oferta pracy ważna do: 14.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PRWSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓWREDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓWOFERUJEMY•ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W FIRMIE O MIĘDZYNARODOWEJ AKTYWNOŚCI•PERSPEKTYWĘ ROZWOJU ZAWODOWEGO ORAZ NABYWANIA NOWYCH KOMPETENCJI•UCZESTNICTWO W PROFESJONALNYCH SZKOLENIACH I KURSACH JĘZYKOWYCH•NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACYMIEJSCE PRACY:ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych kontaktów
Pure Health and Fitness Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Bytom (śląskie)
TYNKOWANIE AGREGATEM; WYMAGANIA: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; WYNAGRODZENIE: 1850ZŁ+WYPRACOWANY AKORD;PRACODAWCA PROSI BY NA SPOTKANIE UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE;
INVEST REMO BUD SERVICE CZESŁAW SCHAB - 2016-08-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Gliwice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż (ofertowanie, negocjacje, zawieranie umów). Budowanie dobrych relacji z odbiorcami.Pełna odpowiedzialność za relacje z klientami (zarządzanie korespondencją handlową).Realizowanie założonych planów oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-09-15 - Myszków (śląskie)
- Obsługa klienta (w tym zagranicznego).- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka ANGIELSKIEGO oraz języka NIEMIECKIEGO w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT.
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż produktów turystycznych
KiM Centrum Podróży i Ubezpieczeń Krystyna Lisiak - 2015-10-14 - Kalisz (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Kraków (małopolskie)
planowanie i kierowanie pracami montażowymi na obiektach za granicą, kontakt z klientem na obiekcie, uzgodnienia techniczne, raportowanie z budowy.
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Brody (małopolskie)
Specjalista zastosowań informatyki
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Zgodny
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych,realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa, w tym m.in. sporządzanie SIWZ, umów, odpowiednich druków niezbędnych do prac komisji ZP, ogłaszanie konkursów, nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień do kwoty 30 tys. euro, przygotowywanie rocznego planu zamówień Ośrodka na podstawie danych przekazywanych z komórek organizacyjnych, kompleksowe przygotowywanie zamówień dot. dostaw lub usług na podstawie danych przekazanych z komórek org., realizacja potrzeb sprzętowych i materiałowych, m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, itp., zapewnienie w Ośrodku usług, m.in. obsługi informatycznej, telekomunikacyjnej, prawnej, w zakresie bhp, prowadzenie dokumentacji i spraw zw. z umowami na zakup materiałów i usług
Białołęcki Ośrodek Sportu - 2018-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
praca na tokarce
Skiold BL Sp. zoo Kutno - 2017-09-10 - Kutno (łódzkie)
montaż i serwis instalacji sanitarnychi kotłów grzewczych, roboty budowlane; m-ce pracy: teren całego kraju
NOWATOR Grzegorz Walczak - 2017-03-20 - Zalesie Górne (mazowieckie)
Sprzątanie klatek schodowych.
FIRMA USŁUGOWA MART WICKI WIESŁAW - 2016-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie i nadzór nad obrotem częściami zamiennymi, doradztwo techniczne dla klientów, sprzedaż części, bieżący monitoring płatności. Wyagrodzenie 2400zł/brutto + premie.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-13 - Andrychów (małopolskie)
Pakowanie surowca
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-03-15 - Golina (wielkopolskie)
obsługa klientów biznesowych realizujących projekty współfinansowane ze środków unijnych (wybór dostawców, wnioski o płatność, kontrola projektów), badanie potrzeb klientów i wparcie w doborze odpowiednich rozwiązań przy realizacji projektu, doradztwo na rzecz klientów w zakresie przestrzegania przepisów, interpretacji, wytycznych dotyczących realizacji projektu i zapisów umowy o dofinansowanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z nowymi oraz obecnymi klientami firmy, sporządzanie niezbędnej dokumentacji
AP VECTOR Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-05-02 - Poznań (wielkopolskie)
• Zapewnienie ciągłości produkcji,• Kierowanie zespołem operatorów,• Ustawianie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej,• Usuwanie drobnych usterek (zacięcia, reset maszyny, zła pozycja detalu oraz innych),• Udoskonalanie organizacji pracy w podległych obszarach.
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: montaż i naprawa instalacji elektrycznych; WYMAGANIA: wykształcenie zsz lub średnie- elektryk, doświadczenie:min rok, uprawnienia SEP, umiejętność pracy w zespole
PPHU "ELMIR" Nahajowski Mirosław - 2015-10-07 - Lubliniec (śląskie)
Profesjonalna obsługa klienta, sporządzanie ofert handlowych, okresowe raportowanie z powierzonych zadań. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące. Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon, komputer.
KANWOD-INVEST - 2016-10-05 - Psarskie (wielkopolskie)
tworzenie raportów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Opieka nad Klientami, telefoniczne potwierdzanie ofert, obsługa poczty elektronicznej, weryfikacja dokumentów. Praca dwuzmianowa w godz. pomiędzy 10.00 a 20.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
MATEJA CONSULTING Łukasz Mateja - 2016-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż stacjonarna w markecie budowlanym, składanie zamówień, obsługa wykonawców, instalatorów, pisanie ofert.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Staszów (świętokrzyskie)