SPECJALISTA W REFERACIE FUNDUSZY STYPENDIALNYCH I EWIDENCJI PROJEKTÓW - NA CZAS ZASTĘPSTWA Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W REFERACIE FUNDUSZY STYPENDIALNYCH I EWIDENCJI PROJEKTÓW - NA CZAS ZASTĘPSTWA
Wynagrodzenie: 2 900 - 3 480 PLN
Zakres obowiązków: - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
Data publikacji: 2017-12-19
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 900 - 3 480 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W REFERACIE FUNDUSZY STYPENDIALNYCH I EWIDENCJI PROJEKTÓW - NA CZAS ZASTĘPSTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 900 - 3 480 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 29.12.2017 r. do 15.30Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: termin składania dokumentów do 29.12.2017 r. do 15.30, Godziny : 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.12.2017
Oferta pracy ważna do: 29.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie księgowości szkół, prowadzenie scentralizowanej obsługi podatku VAT, wprowadzanie faktur do systemu zamówień publicznych.DEKLARACJA: umowa o pracę na 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piastów (mazowieckie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE PODATKÓW Z US I ZUS, OBSŁUGA PROGRAMÓW:KADROWO- PŁACOWEGO, PŁATNIKA, PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW PRACOWNICZYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZEUMIEJĘTNOŚCI: PRACY W ZESPOLE, ODPORNOŚĆ NA STRES, EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA CZASU PRACY, BARDZO DOBREJ OBSŁUGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANE KURSY KWALIFIKACYJNE, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIECV I LIST MOTYWACYJNY NA ADRES E-MAIL:LEWANDOWSKA.EWA (at) WOMP.SZCZECIN.PL, LUB PRZESŁAĆ NA ADRES WOMP BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 33
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM LECZENIA I PROFILAKTYKI - 2017-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów. Bieżacy kontakt z magazynami i działem hadlowym.
LPP S.A. - 2016-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ KRAJOWYCH I EKSPORTOWYCH: PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ NA PRODUKTY OFEROWANE PRZEZ PCC SYNTEZA S.A., WERYFIKACJA ZAMÓWIEŃ POD KĄTEM ICH WYKONALNOŚCI, TJ. WYMOGÓW HANDLOWYCH, TECHNICZNYCH, JAKOŚCIOWYCH, LOGISTYCZNYCH, REJESTRACJA ZAMÓWIEŃ W BAZIE ZAMÓWIEŃ, WERYFIKACJA DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW (UZGODNIENIA Z KIEROWNIKIEM PRODUKCJI WYDZIAŁU ALKILOFENOLI), PLANOWANIE I ORGANIZACJA TRANSPORTU PRODUKTÓW ZGODNIE Z ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW TJ. WYBÓR RODZAJU TRANSPORTU, PRZEWOŹNIKA, UZGODNIENIE WARUNKÓW TRANSPORTU, POTWIERDZANIE PRZYJĘTYCH ZAMÓWIEŃ, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, KORESPONDENCJA/KONTAKT Z KLIENTAMI W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIAMI ORAZ W OBSŁUDZE POSPRZEDAŻNEJ - W JĘZYKU POLSKIM I/LUB OBCYM, CZUWANIE NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, ANALIZA I BADANIE RYNKÓW ZBYTU NA PRODUKTY SPÓŁKI (WYSZUKIWANIE I WERYFIKACJA DANYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SIECI INTERNETOWEJ), WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace związane ze sprawdzeniem kompletności i poprawności dokumentacji pożyczkowej Funduszy Pożyczkowych.Prowadzenie wstępnej analizy wniosku pożyczkowego, sprawdzanie jego kompletności i poprawności.Opracowanie dokumentacji pożyczkowej w zaleconym zakresie.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
-Praca w magazynie dystrybucji gazu butlowego,-Praca w godzinach 7-15,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Praca na terenie Pelplina i okolic,-Kontakt telefoniczny 501-202-780.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "GAZBUT" JERZY GRABALSKI - 2016-05-17 - Pelplin (pomorskie)
Sprzedaż oferowanych produktów i rozwiązań technicznych . Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych. Klientów również zagranicznych. Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do wymagań klientów Realizacja zleceń
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Brzeszcze (małopolskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych i firmowych- pozyskiwanie nowych Klientów oraz opieka nad pozyskanym portfelem Klientów- przygotowywanie ofert dla Klientów- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych- sprawne wykonywanie powierzonych zadań
Firma Handlowo Usługowa EMKA Małgorzata Rogowska - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie dostawców towarów, zakup makulatury, części, urządzeń, zaopatrywanie w niezbędne materiły
SCO-PAK S.A - 2016-07-19 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej w firmie zatrudniajacej ok. 30 pracowników, naliczanie płac
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-24 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów sklepu spożywczego, odbiór ilościowy, jakościowy kontrola terminów ważności, obsługa kasy fiskalnej,praca w godz. 6-14, 14-22
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sporzdząnie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymogami prawa polskiego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, praktyczna umiejętność sporządzania list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kowale (pomorskie)
kontrola jakości
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2016-04-12 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
Współpraca z kontrahentami z krajów Europy Wschodniej; (Rosja, Białoruś, Ukraina) oferujących drewno (w szczególności modrzew syberyjski), sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowych, utzrymywanie stałych realizacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie).160 godzin pracy w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00;Sala C
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
opracowywanie i kontrola bieżących planów produkcyjnych, prowadzenie ewidencji wykonanej produkcji, sporzadzanie sprawozadań
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Cieszyn (śląskie)
-obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, -sprzedaż artykułów meblarskich, -wprowadzanie danych do systemu
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2017-01-09 - Nawojowa Góra (małopolskie)
zgodnie z kartą stażu II zmiany
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Bogaczewo (warmińsko-mazurskie)
KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ, OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH, PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI, WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Podgrodzie (podkarpackie)
Kontakt z tureckim dostawcami, prowadzenie transakcji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie. Rozwiązywanie bieżących problemów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm. wystawianie faktur, wysyłka poczty.
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
Organizacja, planowanie i kontrola pracy działu kosmetologii, wysyłka kosmetyków do Chin, Ameryki Południowej. Praca 20 godz./tydz., od poniedziałku do piątku wg. zleceń.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Piastów (mazowieckie)
Praca w oddziale firmy; bezpośredni kontakt z innymi oddziałami; rekrutacja i zarządzanie kierowcami przypisami do oddziału; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o środki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dostępna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
Zdobywanie nowych rynków, sporządzanie ofert dla klientów, dbałość o kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji. Kontakt tel. 41 343 37 35, e-mail: jsitek (at) pneumatic-complex.com.pl
P.T.H.PNEUMATIC Complex - 2017-01-23 - Nowiny (świętokrzyskie)
brak
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Szeligi (warmińsko-mazurskie)
obsługa programów biurowych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wieluń (łódzkie)
Photo shop. Corel draw. Open shot video.
MA-BUD Magdalena Nowak - 2018-01-23 - Borowie (mazowieckie)