SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI (J. ANG.) K/M Warszawa oferta pracy LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI (J. ANG.) K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Premia kwartalna, opieka medyczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI (J. ANG.) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomość programu Excel. Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy. Znajomość j. angielskiego na poziomie B1.Obowiązki: stały kontakt z klientami (firmami zewnętrznymi i ich pracownikami) oraz lektorami. Wystawianie rachunków/faktur dla klientów. Przygotowywanie umów dla lektorów. nadzorowanie grafików pracy i rozliczanie czasu pracy lektorów. Zarządzanie bieżącą dokumentacją w oparciu o obowiązujące procedury. Przygotowywanie zestawień oraz raportów. Dbałość o dobry wizerunek firmy w ramach rzetelnej i zaangażowanej pracy w dziale. Wykonywanie innych bieżących zadań administracyjnych - w zależności od potrzeb Spółki.Zgłoszenia telefoniczne: 607 420 236.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Aleje Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Aleje Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 123A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.01.2019
Oferta pracy ważna do: 10.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z charakterystyką pracy
Przedsiębiorstwo Gospodarcze CROSS - 2018-03-19 - Suchorzew (wielkopolskie)
Koordynowanie działań związanych z prowadzeniem projektów EFS
PM GROUP LAAX sp. z o.o., sp.k. - 2017-04-12 - Białystok (podlaskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej;dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie konaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury). Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press). Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (pożądany poziom C1). Zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność ustalania priorytetów, otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-08 - Bytom (śląskie)
zgodnie z zawodem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Jezierzyce (pomorskie)
Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie umów.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kalisz (wielkopolskie)
przyjmowanie i koordynowanie zamowien od klientównegocjowanie klientow warunków współpracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Obsługa serwisów allegro, olx, ebay, przygotowanie katalogów, cenników
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Skwierzyna.-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-nova(praca w Skwierzynie)
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Katowice (śląskie)
prowadzenie zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej z Integracji Sensorycznej z uczniami
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2019-01-16 - Tychy (śląskie)
kompleksowe realizowanie procesu zaopatrzenia na potrzeby działu technicznego (części do maszyn, podzespoły, serwisy), koordynowanie dostaw i monitorowanie ich terminowości (bieżące reagowanie na pojawiające się problemy), przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie specyfikacji dostarczonych przez dział utrzymania ruchu, analiza rynku oraz wyszukiwanie najlepszych dostawców, negocjacje handlowe, raportowanie wyników do przełożonych, prowadzenie i opieka nad dokumentacją techniczną i zakupową, czuwanie nad terminowością przeglądów i serwisów, bezpośrednia współpraca z serwisami zewnętrznymi, działem produkcji oraz działami wspomagającymi produkcję
Petralana SA - 2018-02-23 - Bytom (śląskie)
Telefoniczna Obsługa Klienta, poprawne zapisywanie danych w systemie komputerowym
D&L Contact Center sp. z o.o. - 2016-06-21 - Piaseczno (mazowieckie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Głuchów (łódzkie)
zg
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Koło (wielkopolskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
PODKARPACKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2018-11-13 - Boguchwała (podkarpackie)
udostępnianie lokalu klientom zainteresowanych zakupem; prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta; sporządzanie umów sprzedaży; kompletowanie dokumentów formalnoprawnych według potrzebGodziny pracy: od 9.00 do 17.00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Ekobud Sp. z o. o. - 2018-07-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Według stanowiska.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-08-08 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Wykonywanie badań i opinii.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-09-30 - Gdańsk (pomorskie)
--
Firstone Adam Ustaianowski - 2018-12-12 - Ozimek (opolskie)
obsługa klienta, sprzedaż wczasów, wycieczek, biletów lotniczych,autokarowych oraz kalkulacja imprez grupowych
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nowy Targ (małopolskie)
Pomoc w kadrach, zajmowanie się teczkami osobowymi, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, drukowanie pasków z wypłatami, pomoc w kompletowaniu dokumentów, pomoc w przygotowywaniu list płac.
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa komputera, prace biurowe zwiazane z przygotowaniem technologii, organizacją produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH "KUPRYT II" sp. z o.o. - 2018-04-20 - Polkowice (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Oklejanie stelaży krzeseł pianką tapicerską.
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-04-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
ewidencjomowanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji kadrowej, aktualizacja teczek akt osobowych, dbałośc o komletność i prawidłowość dokumentacji, współpracua z PUP, PIP, ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Malbork (pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
-Przygotowywanie zapytań ofertowych,-Analiza ofert, składanie zamówień na podstawie list materiałowych z działu projektowego wyszukiwanie najlepszych ofert i nadzór nad realizacją zamówień,-Kompletowanie podzespołów na poszczególne projekty zgodnie z listą materiałową,- Wynagrodzenie do ustalenia,-Kontakt: telefon 58 530-50-84, -Kontakt e-mail: j.zygowska (at) mtm-gmbh.com
M+P PRZEMYSŁOWE URZĄDZENIA MYJĄCE S.A. - 2017-05-15 - Tczew (pomorskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH Z UKRAINY; BIEŻĄCA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA PRACOWNIKÓW; OBSŁUGA I KONTAKT Z KLIENTAMI; OBSŁUGA WEWNĘTRZNYCH SYSTEMÓW I NARZĘDZI HR; OBSŁUGA PROGRAMU RCP ORAZ MC OFFICE; WSPÓŁPRACA W INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO, DOBRY ANGIELSKI, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW REKRUTACYJNYCH, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU RCP, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, PRAWO JAZDY KAT B
Issp Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomiesszczeń w szkole i terenu wokół szkoły.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Siennica Różana (lubelskie)