SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY DEWELOP Olsztyn oferta pracy Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Ekobud Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY DEWELOP
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: udostępnianie lokalu klientom zainteresowanych zakupem; prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta; sporządzanie umów sprzedaży; kompletowanie dokumentów formalnoprawnych według potrzebGodziny pracy: od 9.00 do 17.00
Data publikacji: 2018-07-12
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Ekobud Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarasa Szewczenki, 10-274 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
udostępnianie lokalu klientom zainteresowanych zakupem; prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta; sporządzanie umów sprzedaży; kompletowanie dokumentów formalnoprawnych według potrzebGodziny pracy: od 9.00 do 17.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY DEWELOP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Data zakończenia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane kierunki wykształcenia: budownictwo, prawo, wymagane min. roczne doświadczenie zawodowe, komunikatywność, predyspozycje handlowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Ekobud Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 8, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kootdynacja i realizacja działań w projaktach szkoleniowych RPO, tworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze srodków UE, rozwój firmy i pozyskiowanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-01-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie płac jednostki oświatowej w pełnym zakresie.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdynia (pomorskie)
Określanie planów projektu,przygotowanie i opracowanie materiałów związanych z realizacją projektu w tym kluczowe działania,wyniki,etapy,plany działania,zasoby ludzkie,wymagania techniczne czy finansowania.Utworzenie biura zarządzania projektami,definiowanie standardów sprawozdawczości,procedur projektu,zarządzanie funduszem inwestycyjnym.Koordynowanie określonego programu,w tym produkcji dokumentacji,identyfikacji narzędzi dzielenia się wiedzą,przygotowanie materiałów komunikacyjnych/metod szkolenia i wdrożenia mechanizmów raportowania postępu prac.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
ESKOM IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, monitorowanie rynku, negocjowanie umów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, raportowanie, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
planowanie zapotrzebowania na artykuły biurowe i czystościowe, harmonogramy i rozliczenia godzin pracy portierów, sprawy związane z bhp
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
Agencja produktów turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie działań zmierzających do zwiększania liczby inwestorów indyjskich w Polsce
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Wymagania: zdolność do pracy na wysokości. Kontakt z pracodawcą preferowana forma kontaktu: CV na e-mail: biurobakun (at) wp.plMiejsce pracy: woj. pomorskie.
Zakład Budowlany LECH BAKUN - 2016-02-18 - Wejherowo (pomorskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa klienta zagranicznego,- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy: Cieplewo- Kontakt: telefoniczny 58-682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
KUBUŚ - 2017-09-27 - Cieplewo (pomorskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez sprzedaż usług finansowych, kompleksowa obsługa umów (sporządzanie ofert, umów, pism windykacyjnych, rozliczanie wpłat), realizacja planów sprzedażowych
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-07-18 - Lubin (dolnośląskie)
wykształcenie wyższemile widziane doswiadczenie na podobnym stanowiskubiegła znajomośc języka niemieckiego
Dinopol Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykonywanie prostych prac produkcyjnych(np.dostarczanie form do wytwarzania produktów na produkcję ,czyszczenie matryc ,dostarczanie belek z produktem pod maszyny,cięcie rolek do owijania produktem, czyszczenie maszyn,segregacja odpadów produkcyjnych.
kontakt przez OHP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
doradztwo z zakresu ekonomiki rolnictwa, sporzadzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, wypełnianie wniosków i innych dokumentów ekonomicznych i finansowych niezbędnych do ubiegania sie o pomoc finansową ze środków pochodzących z funduszy UE, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-08-27 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
obsługa sekretariatu biura zarządu, nadzór nad korespondencją, obsługa
NOWY SZPITAL w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Księgowanie dokuemntów, obsługa klientów ukraińskojęzycznych.Praca w oparciu o umowe na czas okreslony w sytemie jednozmianowym.Proponowany okres zatrudnienia - 1 rok.Sala E
Biuro Rachunkowe Oswojone Podatki Anna Łacinnik - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowywanie treści i opisów na stronach internetowych, nadzór nad stronami
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Rakowiska (lubelskie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy dot. przestrzegania przepisów BHP oraz regulaminów wewnątrz zakładowych. Zapoznanie się ze struktura szpitala. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i zakresem obowiązków. Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach przyjść lekarzy w poradniach. Rejestrowanie pacjentów do poszczególnych poradni poprzez zgłoszenia telefoniczne lub inne osoby. Odbieranie telefonów. Planowanie wizyt w poradniach. Współpraca z pozostałym personelem medycznym z zakresu przepływu informacji i udostępniania dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. Sprawdzanie dokumentacji medycznej przed oddaniem do Działu Organizacji i nadzoru. Udzielanie informacji telefonicznej pacjentom na temat usług świadczonych przez szpital. Doskonalenie nabytych umiejętności.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Dębno (zachodniopomorskie)
obsługa komputera i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie nowych partnerów biznesowych, negocjowanie warunków handlowych z zagranicznymi partnerami, wyszukiwanie nowych kanałów sprzedaży w modelu e-commerce
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Zaczernie (podkarpackie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2016-05-17 - Augustów (podlaskie)
praca w górnictwie
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Polkowice (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów,pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży,prezentacja firmy,utrzymanie obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Chrzanów (małopolskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Sejny (podlaskie)
Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, list płac. Rozliczanie ZUS, przygotowywanie wypowiedzeń i świadectw pracy.
BIURO DORADZTWA PODATKOWEGO Małgorzata Olbryś - 2015-11-25 - Komorów (mazowieckie)
Tłumaczenie i tworzenie dokumentów w języku rosyjskim oraz ukraińskim, pozyskiwanie pracowników dla klientów zewnętrznych, legalizacja ich pobytu, załatwienie wszelkich formalności związanych z zakwaterowaniem, udzielanie wsparcia i porad związanych z pobytem w Polsce.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)