SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lubin oferta pracy J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie klientów poprzez sprzedaż usług finansowych, kompleksowa obsługa umów (sporządzanie ofert, umów, pism windykacyjnych, rozliczanie wpłat), realizacja planów sprzedażowych
Data publikacji: 2018-07-18
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowiańska 17, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez sprzedaż usług finansowych, kompleksowa obsługa umów (sporządzanie ofert, umów, pism windykacyjnych, rozliczanie wpłat), realizacja planów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie, mile widziane doświadczenie na pokrewnych stanowiskach, w sprzedaży pośredniej i/ lub bezpośredniej, dobra znajomość obsługi komputera- Word, Excel, znajomość technik sprzedaży, zdolności negocjacyjne, samodzielność, kreatywność, uczciwość, chęć do pracy i rozwoju, zdolność szybkiego uczenia się, bardzo dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 17, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2018
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 27.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Adekwatne do stanowiska
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakty z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Oddziału; samodzielnosć w opracowaniu i obiegu dokumentów urzędowych oraz ich archiwizacji; współpraca z kancelarią PAN we wszystkich sprawach dotyczących wypelniania zadań statutowych Akademii na terenie działalności oddziału; sprawne i terminowe realizowanie wszelkich spraw związanych z zakresem dzialania Kierownictwa Oddziału tj. współpracą ze środowiskiem naukowym regionu, towarzystwami i stowarzyszeniami naukowymi w regionie, z organizacjami spolecznymi, organami władzy i administracji państwowej oraz samorządowej, z zagranicznymi ośrodkami naukowo-badawczymi; organizacja konferencji, posiedzeń naukowych oraz wydarzeń popularyzujących naukę; przygotowywanie wniosków w sprawie przyznania środków budżetowych i prowadzenie ich rozliczeń w systemie ERP; koordynowanie przygotowania publikacji zwartych i periodycznych Oddziału; upowszechnianie informacji o Oddziale oraz obsługa strony internetowej
POLSKA AKADEMIA NAUK OGRÓD BOTANICZNY W POWSINIE - 2018-10-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała,Poszukiwania kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjamiPełne angażowanie się w rozwój firmy oraz kolegów i koleżanek w zespole – działamy wspólnie i wzajemnie się wspieramy.Udział w administracji projektem rekrutacyjnym (praca z bazą CV i dokumentacją; ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz rozwijanie relacji ze środowiskiem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Operator koparko-ładowarki
KUBIELAS ADAM TRANSPORT CIĘŻAROWY, ROBOTY ZIEMNE - 2018-10-29 - Zembrzyce (małopolskie)
- Utrzymywania w ciągłej sprawności technicznej eksploatowanych technicznych środków łączności i informatyki wspomagających działalność bieżącą 25 WOG oraz terminowe prowadzenie (nadzorowanie) przeglądów, konserwacji, napraw i remontów w serwisach eksploatowanych systemów, urządzeń łączności i informatyki oraz prowadzenie ewidencji tych czynności zgodnie z przepisami;- Reagowanie na wszystkie przypadki naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego, wystąpienia awarii, klęsk żywiołowych oraz inne tego typu zdarzenia mające wpływ na funkcjonowanie eksploatowanych systemów i sieci teleinformatycznych;- Współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z eksploatacją systemów i sieci teleinformatycznych, w tym: prowadzenia przeglądów, konserwacji, napraw i remontów zainstalowanych systemówteleinformatycznych urządzeń alarmowania i powiadamiania, a także innych dokumentów określających zadania mające wpływ na organizację i eksploatację systemów i sieci teleinformatycznych.Wynagrodzenie 2.955,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat(wynagrodzenie dla osoby z wymaganymi kwalifikacjami na danym stanowisku pracy)
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-03 - Białystok (podlaskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; podstawowa znajomość języka obcego; znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: praca przy komputerze z klientem; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Tworzenie długoterminowego (18 miesięcy) globalnego planu sprzedaży (Azja /Indie /Europa /Afryka /Ameryka Południowa /Ameryka Północna). przy zastosowaniu modeli statystycznych, trendów historycznych, informacji z rybku, sprzedaży, marketingu, finansów. Tworzenie raportów oraz analiz na potrzeby programowania popytu. Analizowanie trendów sprzedażowych, sezonowości. Współpraca z Globalnymi Działami Sprzedaży, Marketingu, Finansów w celu omówienia planów sprzedażowych. Prowadzenie spotkań z globalnymi funkcjami (sprzedaż, marketing, finanse) w celu zatwierdzenia planów sprzedażowych na kolejne 18 miesięcy. Prowadzenie samodzielnie/udział w projektach globalnych dotyczących planowania sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- aktywne wsparcie sprzedażowe materiałów (kruszyw),- bieżący monitornig i analiza wysyłek i sprzedaży,- opieka nad klientami i pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
'CITONET-WARSZAWA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
oraganizowanie spotkań i konferencji z klientami, opieka nad grupą i zarządzanie jej czasem, utrzymywanie pozytywnego klimatu w czasie spotkań biznesowych
Aleksandra-Kredens Pub Hubert Białczewski - 2015-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń,-Praca w godzinach 8-16,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie Cv na adres:ksiegowosc (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2017-08-09 - Wielgłowy (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z remontami w zakresie instalacji elektrycznych odgromowych, nadzoruje remonty dźwigów oraz współpracuje z Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie odbioru technicznego po remontach, nadzoruje remonty związane z modernizacją instalacji domofonowej i monitoringu
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2017-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie przecisków pod drogami i chodnikami w celu realizacji wszelkiego rodzaju przyłączy związanych z instalacjami elektrycznymi, telekomunikacyjnymi, budowlanymi, wodno-kanalizacyjnymi itp., miejsce wykonywania pracy: Niemcy
Gowtel2 Radosław Foliński - 2016-02-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)
RACJOLNALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUSOWĄ JEDNOSTKI. REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE. PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH. UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ. ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH. KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB LOGISTYKA, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2019-03-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
opracowywanie dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamównieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej albo przekazanie zaproszenia do składania ofert lub udział w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie Internetowej, przekazywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcom, zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja do SIWZ na stronie Internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentówpraca na umowę na czas okreslony (1 rok) poprzedzona okresem próbnym, możliwe przdłużenie umowy na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, głównie z Ukrainy, tworzenie baz, sprawozdań, organizacja przyjazdów pracowników, kwater, szkoleń,badań.Wprowadzanie pracowników na stanowiska, kontakt z klientami.
M&K Enterprise Sp.zo.o. - 2018-09-25 - Gdynia (pomorskie)
-kontrola jakości produktu oraz zamawianych towarów, -standaryzacja produktu i procedur zamówień- kontrola zgodności wykonania produktu i kontakt z kontrachentami zagranicznymi w tym aspekcie
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp.;naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich; naliczanie wypłat świadczeń socjalnych; sporządzanie i wysyłanie przelewów do banku ewidencjonowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym faktur i delegacji przygotowywanie zapotrzebowania na płace ,podatek, ZUS i inne; prowadzenie kartotek zarobkowych i zasiłkowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu ZUS RP-7; sporządzanie sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego (PIT-y); wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników na żądanie osoby zainteresowanej; rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS; tworzenie miesięcznego rozliczenia z ZUS (składki od wynagrodzeń); sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO i Starostwa Powiatowego archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; koordynowanie działań i realizacja powierzonych zadań kontroli zarządczej
Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie - 2017-04-26 - Głogów (dolnośląskie)
rozliczanie wyciągów bankowych, kontrola raportów kasowych, kontakt z odbiorcami w sprawie zapłat, wystawianie wezwań do zapłaty itp.
SUMIN D. Czabańska, W. Czabański i Wspólnicy - 2016-03-14 - Świerkówki (wielkopolskie)
Utrzymanie systemu informatycznego - instalacja. Konfiguracja, upgrade, migracje, monitorowanie i poprawa wydajności Oracle Database. Testy wydajnościowe, konfiguracja w real application cluster.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy oraz sanitariatów.- Wynagrodzenie: 9,50 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia. Praca wyłącznie na czas określony.- Praca w godzinach: 15:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność dokładnego sprzątania. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-757-22-38) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Powstańców 30 m. pok. 028, 40-039 Katowic).
"GOSREM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach szpitalnych
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Zabrze (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
OBSŁUGA ŁADOWARKI KL.III
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Głubczyce (opolskie)