SPECJALISTA DS.KLIENTÓW Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS.KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów,pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży,prezentacja firmy,utrzymanie obecnych klientów
Data publikacji: 2016-04-22
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów,pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży,prezentacja firmy,utrzymanie obecnych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.04.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, handlowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku zarządzanie ,mile widziane handlowe,zdolnosci samodzielnego planowania i organizacji pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV- oferta przeznaczona dla osob bezrobotnych do 30 roku życia -po kontakcie telefonicznym,pracodawaca umówi się na spotkanie w Chrzanowie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.04.2016
Data dodania oferty pracy: 22.04.2016
Oferta pracy ważna do: 21.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Photo shop. Corel draw. Open shot video.
MA-BUD Magdalena Nowak - 2018-01-23 - Borowie (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii dot. nieletnich i małoletnich oraz ich rodzin, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych.Praca II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Lublinie z siedzibą w Białej Podlaskiej
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-02-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
-praca przy maszynie,-pakowanie towarów.
Profile Vox Spólka z oo Czerwonak - 2016-04-19 - Czerwonak (wielkopolskie)
Sprzedaż art. medycznych, prowadzenie sklepu internetowego.I zmiana 9-14 pn-ptWynagrodzenie 1850 zł brutto
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
Zapewnienie wsparcia użytkownika w obszarze infrastruktury IT, konfiguracja oraz serwis sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego, zarządzanie sprzętem IT; konfiguracja sieci komputerowych, obsługa, konfiguracja i instalacja usług katalogowych Microsoft Active Directory
12. Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu - 2018-04-20 - Leszno (wielkopolskie)
Przygotowanie produkcji przy pomocy programów do maszyn CNCProjektowanie przy pomocy programów CADWsparcie produkcji w zakresie kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy produkcji, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków i wynagrodzenia chorobowego , sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US. Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Leann Stańczyk Spółka Akcyjna - 2016-07-01 - Słupsk (pomorskie)
specjalista do spraw zakupów będzie odpowiedzialny za współpracę z działem produkcji oraz działem technicznym w zakresie zakupów oraz dostaw części biorąc pod uwagę utrzymanie czasu dostaw, cen oraz jakości elementów zakupowych;obowiązki podstawowe: codzienna obsługa bieżących zamówień, kontrola jakościowa oraz kosztowa zakupowanych towarów,utrzymywanie dobrych stosunków z dostawcami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi oraz warunków dostaw,praca z dokumentacją 2D w celach określenia komponentów niezbędnych do zakupu,negocjowanie cen bazując na prototypach oraz ilościach produkcyjnych oraz monitorowanie kosztów zamówień,przygotowywanie zamówień oraz zapytań ofertowych z równoczesnym przestrzeganiem warunków zakupowych,koordynowanie spraw jakościowych oraz zmian w komponentach poprzez współpracę z dostawcami oraz działem technicznym,wyszkiwanie nowych dostawców oraz określanie ich możliwości produkcyjnych, przygotowywanie terminarzu zamówień oraz dostaw odpowiadających planom produkcyjnym;inne: ewaluacja produktów w celach obniżenia kosztów produkcji, ciągłe udoskonalanie procesów zakupowych, współpraca z innymi działami w celach sprawnego rozwiązywania problemów,działanie jako menadżer projektu na rządanie menadżera produkcji lub wice-prezydenta d/s operacyjnych
Cold Jet Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Oborniki (wielkopolskie)
obsługa gości, dostarczanie obiadów do klientów, pomoc na kuchni
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Miszewo (pomorskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownik działu kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Racibórz (śląskie)
Zgodne ze stanowiskiem; pracodawca prosi w wstępny kontakt telefoniczny w celu ustalenia spotkania
Zafer Taahhut Insaat Ve Ticaret Anonim Sirketi - 2016-10-05 - Redzikowo (pomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Sulechów (lubuskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Wołów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta, drobne prace magazynowe. Miejsce pracy: Nowy Tomyśl.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
administracja systemu comarch
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J.W. ŚLEPSK Józef Wiszniewski - 2016-02-11 - Augustów (podlaskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Gilowice (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Marcelów (łódzkie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac konserwacyjnych maszyn i urządzeń oraz budynków zakładu, współpraca z firmami zewnętrznymi, kierowanie pracownikami i nadzór nad organizacją pracy w podległym obszarze, wsparcie przy usuwaniu awarii oraz nieplanowanych postojów maszyn, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń, współtworzenie planu przeglądów, remontów, modernizacji maszyn i urządzeń, współtworzenie i kontrola realizacji budżetu działu, prowadzenie dokumentacji technicznej (np. protokoły, raporty, rysunki), utrzymywanie dyscypliny pracy wśród podległych pracowników, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur, Regulaminu Pracy, BHP itd., Proponowanie rozwiązań polepszających bezpieczeństwo użytkowania maszyn i urządzeń oraz wydajność.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Tychy (śląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-09-27 - Przyborów (małopolskie)
utrzymanie porządku, zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętów, przygotowywanie warzyw i owoców-obieranie,krojenie, wykonywanie różnego rodzaju potraw zgodnie z poleceniem kucharza, porcjowanie i dekorowanie wyrobów kulinarnych
Aspen-Res sp. z o.o. - 2018-07-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)