SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU Siedlce oferta pracy ASAJ Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie,odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej,prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii) współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.) współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.
Data publikacji: 2016-12-23
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: ASAJ Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie,odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej,prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii) współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.) współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2016
Data zakończenia pracy: 26.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w pracy z systemami WMS, obsługa komputera i urządzeń biurowych pakiet Office (z naciskiem na EXCEL-a na poziomie min. dobrym),bardzo dobra organizacja pracy własnej,rzetelność, dokładność oraz dynamizm w wykonywaniu zadań,umiejętność pracy w zespole,komunikatywność, sumienność, uczciwość.
Nazwa pracodawcy: ASAJ Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesłać pocztą/e-mailem rekrutacja.siedlce (at) asaj.pl z dopiskiem BOM Imię i nazwisko w temacie wiadomości
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: www.asaj.pl/
Ulica pracodawcy: Kazimierza Przerwy-Tetmajera
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i deatliczna artykułów elektroinstalacyjnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.12.2016
Data dodania oferty pracy: 21.12.2016
Oferta pracy ważna do: 20.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć z zakresu terapii ruchowej, zajęcia sportowe, usprawniające z podopiecznymi
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Rożdżały (łódzkie)
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Grabskiego 3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
• projektowanie materiałów reklamowych - grafika rastrowa i wektorowa• skład i przygotowanie prac do druku• obsługa maszyny do druku cyfrowego • obsługa plotera tnącego
AK-MEDIA ANDRZEJ KITA - 2016-06-01 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
Sol Financial Services Polska Sp. z o. o. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
opieka nad małymi dziećmi
KUBUSIOWE PRZEDSZKOLE-Niepubliczne Przedszkole w Warce - 2017-08-22 - Warka (mazowieckie)
poszukiwanie klientów na terenie Niemiec i Austrii, budowanie bazy danych klientów, współpraca z działem handlowym, prowadzenie blogów i portali firmowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Lista płac, obsługa kadrowa, wnioski GUS
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gryfino (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych. Załatwianie wszelkich dokumentów związanych z pozwoleniem na pracę.
WORLD LINES MARTA DUBROVSKA - 2016-12-29 - Banino (pomorskie)
Uzupełnianie maszyny elementami składowymi obuwia, wkładanie cholewki na kopyto i wyprofilowanie jej młoteczkiem, obsługa prasy wykrawającej (prasa sterowana za pomoca rąk), oklepywanie szwów młoteczkiem, nanoszenie kleju na cholewki (pędzelkiem). Praca w centrum Bielska - Białej, od pn do pt na 2 zmiany, co 5 tyg. 3-cia zmiana. Proponowane wynagrodzenie: 2180 zł brutto + do 300 zł brutto premii.
LAVORO SP.ZO.O CZĘSTOCHOWA - 2017-05-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
zapoznanie się z przepisami BHP, p. poż, działalnością Wydziału, wypisywanie wezwań, przygotowywanie poczty do wysyłki, prace kancelaryjne w Wydziale, rejestrowanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie danych do programów komputerowych, pomoc w archiwum zakładowym, przygotowyanie projektów pism urzędowych, inne prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Pszczyna (śląskie)
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT SPRZEDAŻY, KONTAKT Z DOSTAWCAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KONTRAHENTÓW, KOORDYNACJA DOSTAW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ W DZIAŁANIU, PRAWO JAZDY KAT. B- CZYNNE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIEKONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL BIURO (at) FIRESTOP-SERWIS.PL
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pon- pt 9-17
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Opole (opolskie)
odpowiedzi na emaile z zapytaniami o ofertę firmy (również w języku angielskim), przeprowadzanie kalkulacji trasy, składanie ofert turystycznych
Jarosław Czyż JAR-TRANS - 2016-02-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Praca z klientami polegająca na rozmowie, polecaniu dań, napojów i innych sprzedawanych w restauracji produktów, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów fiskalnych;praca na czas określony, 1/2 etatu, według grafiku w przedziale czasowym 10:30-21:00, miejsce pracy: Wrocław, ulica Krasińskiegosala Gsala G
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Składanie zamówień na materiały. Pozyskiwanie dostawców i podwykonawców.
Łagrom Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Pogorzela (wielkopolskie)
tłumaczenie opisów towarów z j. polskiego na czeski i słowacki, wystawianie aukcji na portalu aukro.cz, wysyłka towarów do Czech i Słowacji, kontakt telefoniczny z klientami czeskimi i słowackimi
GMK - Jan Gwizdała - 2016-12-14 - Brzesko (małopolskie)
pozyskiwanie pracowników
DAY&NIGHT LOGISTICS PAWEŁ PALACZ, MACIEJ RÓŻAŃSKI S.C. - 2018-07-23 - Drzecin (lubuskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Niepołomice (małopolskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w charakterze specjalisty ds marketingu, promowanie szkoły jezyków obcych w mediach społecznościowych, organizowanie przedsięwzięć promocyjnych. OferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)* Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.* Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie w formacie PDF na mail: praca (at) lektor.com.plOferta pracy znajduje się w sali: C, E, H
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. Jawna - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, kupcami samochodów z Europy, negocjowanie warunków sprzedaży, język arabski niezbędny w celu komunikacji z pracodawcę. praca na pół etatu w godzinach 8-12
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Janki (mazowieckie)
1.Organizacja i prowadzenie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane ZWiK zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 2. Weryfikacja realizacji i rozliczenia zadań inwestycyjnych i remontowych3. Przygotowywanie materiałów i niezbędnych danych liczbowych i informacji do sprawozdań w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych4. Współudział w komisjach, odbiorach robót, usług i dostaw, 5. Kontrola realizacji zadań umownych z zakresu robót budowlanych, pod względem rzeczowo technicznym zgodności wykonania robót z warunkami umownymi, weryfikacja kosztorysów i faktur dot. prowadzonych w zakładzie robót budowlanych6. Nadzór i organizowanie czynności związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych będących w administracji Spółki ( w tym prowadzenie ksiązek obiektów budowlanych, wymaganych przeglądów rocznych, pięcioletnich).
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o - 2018-06-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- wypełnianie i kopiowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników- uzupełnianie teczek pracowniczych- tworzenie zestawień na potrzeby kadr i płac- załatwiane bieżących spraw firmy- nauka korzystania z programówpłacowychi kadrowych- podstawy liczenia wynagrodzeń i czasu pracy- tworzenie ewidencji czasu pracy- tworzenie informacji dla pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zabrze (śląskie)
Utrzymymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi, pozyskiwanienowych klientów, analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych,realizacja planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniającychsprzedaż. Praca w godzinach 8-16
BEIPOL Sp. z o.o. - 2017-02-28 - Opole (opolskie)
spawanie konstrukcji stalowych metodą 135/ 136, praca od poniedziałku do soboty, w godzinach 6.00- 17.00
MUNDO ENTERPRISE Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
obsługa klienta
Centrala Handlu Zagranicz."INTER-AIM" Sp.z o.o. - 2017-02-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie;- Bieżąca współpraca z klientami firmy w języku niemieckim;- Sprawdzanie umów i zleceń handlowych pod kontem wyszukania błędu- Zapewnienie niezbędnego wsparcia dla działu handlowego
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
Praca związana ze sprzedażą wyrobów firmowych (głównie tras kablowych). Dbanie o dobrą relację z klientem.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-02-08 - Karczew (mazowieckie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)