SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY KRAJOWEJ Złotów oferta pracy ROMB S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY KRAJOWEJ
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie pełnej komputerowej obsługi procesu sprzedaży towarów i usług.2. Wnioskowanie o założenie nowych Kontrahentów w bazie.3. Sporządzanie wniosków i monitoring do ubezpieczyciela, zgodnie z obowiązującą procedurą windykacyjną.4. Aktualizacje warunków handlowych (rabaty, terminy płatności, itp.).5. Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji.6. Monitorowanie i analiza stanów magazynowych wyrobów gotowych, udział w tworzeniu planów produkcji oraz prognoz sprzedaży.7. Sporządzanie analiz, raportów.8. Obsługa klienta i sprzedaż9. Sprawdzanie terminowości spływu zapłat i monitorowanie płatności odroczonych, kontrola i nadzór złożonych przez klienta zabezpieczeń. 10. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
Data publikacji: 2015-12-17
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: ROMB S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kujańska 10/e, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie pełnej komputerowej obsługi procesu sprzedaży towarów i usług.2. Wnioskowanie o założenie nowych Kontrahentów w bazie.3. Sporządzanie wniosków i monitoring do ubezpieczyciela, zgodnie z obowiązującą procedurą windykacyjną.4. Aktualizacje warunków handlowych (rabaty, terminy płatności, itp.).5. Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji.6. Monitorowanie i analiza stanów magazynowych wyrobów gotowych, udział w tworzeniu planów produkcji oraz prognoz sprzedaży.7. Sporządzanie analiz, raportów.8. Obsługa klienta i sprzedaż9. Sprawdzanie terminowości spływu zapłat i monitorowanie płatności odroczonych, kontrola i nadzór złożonych przez klienta zabezpieczeń. 10. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY KRAJOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Złotów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ROMB S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Kujańska 10/e, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: Kujańska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.12.2015
Data dodania oferty pracy: 16.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w danej firmie,- Tworzenie bazy klientów,- Podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-12-15 - Chełm (lubelskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, PFRON, obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi, przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych, sporządzanie zestawień raportów i analiz z zakresu administracji płac, obsługa programu płatnik
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-29 - Kluczbork (opolskie)
kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjonowania i zawarcia umowy na usługi internetowe pracodawcy (sprzedaż)
Sunrise System sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa programu magazynowo-księgowego Comarch Optima
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2016-10-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z urzędami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż umów i obsługa klientów w Salonie nc+ , przedstawianie ofert telewizji cyfrowej,
Amaro Kasprowicz Robert - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kampani reklamowej
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Sztumskie Pole (pomorskie)
obsługa urządzeń kserograficznych , relkamowych, montaż i produkcja relkam, odbiór i dostawa
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie - 2017-08-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie zamówień, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie dostawców
ZAKŁAD NAPRAWY POJAZDÓW SZYNOWYCH Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Malbork (pomorskie)
Nadzór nad sklepami www, administrowanie i ich ciągłym rozwojem,Tworzenie planów marketingowych,Tworzenie kampanii i akcji promocyjnych,Poszukiwanie, analiza i rozwój nowych kanałów komunikacji,Koordynowanie działań reklamowych,Obsługa Social Media,Przygotowywanie e-mailingów i ich cykliczna wysyłka oraz analizowanie efektów,Analizowanie i raportowanie ruchu oraz konwersji na wszystkich stronach firmowych,Analizowanie opłacalności danych kanałów sprzedaży,Przygotowywanie i analizowanie efektów reklamy w Adwords,Tworzenie dedykowanych stron poradnikowych, Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami firmy,Koordynowanie wysyłki materiałów,Negocjowanie warunków i umów współpracy, promocji,Tworzenie i koordynowanie konkursów,Tworzenie materiałów promoc
BASKETMANIA S.C. Bartosz Sarzało, Przemysław Bieliński - 2016-01-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pracownik działu handlu odpowiedzialny za kontakty z Klientami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2017-12-01 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i pozyskiwanie klientów w ramach prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. Praca stacjonarna w biurze.
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2018-04-06 - Pątnów (łódzkie)
kont z klentami, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
Przygotowanie dokumentacji do produkcji, wykonywanie zestawień zbiorczych, koordynacja transportu. Praca w Dziale Przygotowania Produkcji - zakład prefabrykacji elementów żelbetowych i strunobetonowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Wapienica).
PEKABEX PREF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Planowanie zdolności produkcyjnych, wspólpraca z działem zakupów, nadzór i kontrola postępu prac.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2018-01-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji z zakresu dostaw i wysyłek (język ukraiński). Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji w języku ukraińskim. Praca na magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Gniewomierz (dolnośląskie)
przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących usług transportowych, nieczystości stałych i płynnych,realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości, porządku w gminie oraz zieleni miejskiej,organizacja i kontrola pracy działu,prowadzenie ewidencji i dokumentacji posiadanych środków transportowych,wystawianie kart drogowych, rozliczanie paliw, olejów i części zamiennych ,prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie zadań działuprowadzenie i nadzór spraw związanych z ochroną środowiska,przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości z zamówień publicznych,nadzór nad realizacją robót remontowych środków transportu i maszyn,sporządzanie sprawozdań i analiza danych związanych z zajmowanym stanowiskiem.Zaopatrzenie w materiały
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-04-20 - Iłowa (lubuskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników z Ukrainy oraz Białorusi, szczególnie dokumentacji w języku polskim, ukraińskim, rosyjskim. Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientami zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 8-17.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny/a za: pierwszy kontakt zklientem, którzy przychodzi do nas do biura udzielanie informacji ozakresie usług, jakie świadczymy, sprawdzanie poprawnościdokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentach, praca w godz. 8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
Sprzedaż i zakup towarów, pozyskiwanie nowych dostawców i klientów, prowadzenie negocjacji odnośnie cen surowców.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)