SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2018-06-22
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:a)obywatelstwo polskie,b)wykształcenie średnie lub wyższe,c)staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lata, a przy wyższym 2 lata,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f)nieposzlakowana opinia.2.Wymagania dodatkowe:a)doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b)znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,c)umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d)umiejętność obsługi komputera, e)predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, list motywacyjnyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 4 lipca 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2018
Data dodania oferty pracy: 22.06.2018
Oferta pracy ważna do: 04.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych- proponowanie działań usprawniającyh sprzedaż- sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pokój (opolskie)
Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami. Dostarczanie towaru (dekoracje, reklamy), projektowanie, aranżacje, reklamy. Praca na terenie Wielkopolski, głównie Poznań, Śrem, Gostyń. Praca 8 godzin dziennie w godzinach do ustalenia z przez pracownika (8-16 lub 9-17 lub10-18). Okres próbny trwa 3 miesiące.
RARIO Filip Musielak - 2016-04-01 - Śrem (wielkopolskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy z klientem, bardzo dobra znajomość j.niemieckiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów biznesowych, korespondencję z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, zapewnienie najwyższej jakości obsługi w oparciu o wewnętrzne standardy firmy, realizację celów biznesowych oraz raportowanie wyników sprzedaży. Kontakt z pracodawcą e-mailowy k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Rybnik (śląskie)
Pzrygotowywanie ofert przetargowych, obsługa postępowania przetargowego, współpraca z działem handlowym
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie oraz realizację procesu zakupu poprzez m.in. aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców aż po odbiór towaru/dostawę towaru do firmy, prowadzenie rejestru dostawców, dokonywanie oceny i weryfikacji potencjalnych dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list rekomendowanych dostawców, określenie poziomu jakości towarów/usług, sporządzanie analizy warunków finansowanych oferowanych przez dostawców, pozyskiwanie ofert cenowych, dokonywanie wyceny towarów, nawiązywanie długofalowych relacji z dostawcami w procesie negocjacji handlowych prowadzonych w celu ustalenia warunków współpracy pomiędzy stronami ze szczególnym uwzględnieniem rynków wschodnich, obsługa transakcji międzynarodowych zakupu towarów i usług ze szczególnym uwzględnieme potencjału rynków wschodnioeuropejskich
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
Ustalanie harmonogramu dostaw i surowców do produkcji, monitorowanie i kontrola stanu magazynowego, dostępności produktów, uzupełnienie zapasów, kontrolowanie realizacji zamówień, tworzenia analiz i zestawień( umiejętność pracy w MS Exel). Pracodawca wymaga posiadania wykształcenia wyższego(ekonomia, logistyka i pokrewne), bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności myślenia analitycznego, dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-04-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:pozyskiwanie klientów, utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami,budowanie bazy potencjalnych klientów,udział w aktualizacji strony internetowej,udział w branżowych wydarzeniach targowych,kreowanie kierunków rozwoju działu,dokonywanie uzgodnień technicznych i logistycznych z klientami,przygotowanie danych dla działów produkcyjnych,opracowywanie ofert dla klientów i negocjowanie warunków umów,negocjowanie i przygotowywanie umów handlowych,badanie satysfakcji klientów,przestrzeganie harmonogramu zlecenia.
ES-SYSTEM S.A. - 2016-02-16 - Dobczyce (małopolskie)
Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
Przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu, fakturowanie.
WYTWÓRNIA WÓD MINERALNYCH "MINERAL' MAREK DUDA,AUGUSTYN MAŚLANKA SPÓŁKA JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-01-23 - Gorzanów (dolnośląskie)
Opracowanie PPAP lub PPF, nadzór nad IMDS, opracowanie Flow Chartu, uzupełnianie portalów klienta w zakresie PPAP lub PPF, uczestnictwo w spotkaniach otwierających (znajomość norm wytycznych klienta), opracowanie FMEA (zwołanie teamu), opracowanie CP, wspólne z DTP opracowanie wytycznych dotyczących sposobów kontroli wyrobu oraz ich częstotliwości, dobór urządzeń pomiarowych i kontrolnych, MSA, badanie zdolności maszyn i procesu, analiza danych statystycznych procesów. Tworzenie wizualizacji do problemów wewnętrznych, walidacja wyrobów i procesów.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
udział w projektach
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnienie obsługi prawnej jednostki, udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego i prawa pracy, przygotowywanie pism, opinii prawnych i decyzji administracyjnych. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia: 3 miesiące.
31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu Jednostka Wojskowa Śrem - 2018-07-05 - Śrem (wielkopolskie)
Serwis automatów vendingowych typu Spengler. Wymiana i uzupełnianie towaru. Wymiana części w automatach. Nadzorowanie pracy automatów. Zamawianie części (z Rosji, Ukrainy).
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
SPIŻARNIA SP. Z O.O., SP.K. - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
Zarządzanie zespołem różnojęzycznym, planowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Szosa Turecka (wielkopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku rosyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży rosyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Palikije Pierwsze (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie, wykorzystanie podpisanego porozumienia (MOU), zachęcanie firm i inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi.
CHOJMEX Roman Moś - 2018-04-18 - Chojęcin (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynacja i monitorowanie obrotu opakowań zwrotnych.Rejestracja obrotu opakowań w systemie.Ustalanie sald opakowań z klientami oraz przewoźnikami.
Prime Food sp. z o.o. - 2017-11-03 - Przechlewo (pomorskie)
obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktó,wykonywanie rysunków technicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Zambrów (podlaskie)
Pomoc w realizowaniu zadań działu marketingu. Działania promocyjne, reklama, przygotowanie kampanii. Praca w zespole.
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Częstochowa (śląskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;planowanie i realizacja zakupów materiałów biurowych i gospodarczych;prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wyborczych;prowadzenie spraw związanych ze sprawozdaniami finansowymi komitetów wyborczych;archiwizowanie dokumentacji wyborczej
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)