SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ Kluczbork oferta pracy FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, PFRON, obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi, przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych, sporządzanie zestawień raportów i analiz z zakresu administracji płac, obsługa programu płatnik
Data publikacji: 2016-06-29
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 5, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, PFRON, obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi, przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych, sporządzanie zestawień raportów i analiz z zakresu administracji płac, obsługa programu płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku w obszarze płac, umiejętność samodzielnego naliczania wynagrodzeń, znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), mile widziana obsługa systemu kadrowo-płacowego IMPULS, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość, dokładność
Nazwa pracodawcy: FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Fabryczna 5, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 29.06.2016
Oferta pracy ważna do: 28.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie potencjalnych dostawców i odbiorców w krajach Europy Zachdniej, Chinach i USA, tworzenie bazy danych i informacji, promocja firmy, asysta w kontaktach z kontrachentami zagranicznymi
Zakład Produkcyjno-Handlowy "ADER" ZPCH - 2017-08-07 - Włostowice (małopolskie)
Obsługa parku maszynowego w firmie, konserwacja i naprawa maszyn, nadzorowanie procesu produkcyjnego
"MICROFOOD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa przedsiębiorców w zakresie produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych;- Budowanie i rozwijanie własnego portfela kredytowego klientów instytucjonalnych. Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy związanej ze sprzedażą i obsługą klientów instytucjonalnych
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2017-12-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
obsługa platformy sprzedaży Amazon, korespondencja z klientami
Remsale Remigiusz Kujawiński - 2017-10-06 - Żarowo (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktu z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Stojadła (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klientów, pracowników kontraktowych i stałych firm, odpowiedzialność za kontakt z menadżerami i wspracie w obszarze Contractors Payroll, obsługa i wsparcie ponad 8000 pracowników tymczasowych i kontraktowych, bliska współpraca z pozostałymi zespołami w celu sprawnej obsługi klientów, budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi, przestrzeganie przepisów regulujących zasady i formy wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji i statystyki wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie reklamy nieruchomości. Czynności marketingowena portalach branżowych.Przechowywanie dokumentacji. Pomoc w obsłudze klientów biura. Aktualizacja ofert dewoloperskich.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Głogów (dolnośląskie)
Prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Stary Sącz (małopolskie)
Wykonywanie nadruku sitodrukowego na tekstyliach
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta (kontakt telefoniczny i meilowy równiez w jęz. angielskim), dokumentowanie zamówień i wysyłek
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Żychlin (łódzkie)
- Koordynacja logistyczna,- Kierowanie grupą w obszarze dyspozycja serii,- Zaplanowanie i koordynacja fazy rozruchu,- Wsparcie procesów i systemów przedseryjnych,- Procesowanie obniżenia kosztów złomowania.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Białężyce (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników na podane stanowiska pracy, przygotowanie ofert pracy. Monitorowanie ofert pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza i integracja zamówień w systemie. Zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówień klientów w zakładach produkcyjnych. Organizowanie dostaw do klienta. Kontakt z klientem i zakładami.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)
Planowanie i koordynowanie sprzedaży, dystrybucja, obsługa programu handlowego WF-MAG.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista ds windykacji
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Tajęcina (podkarpackie)
Specjalista ds. produkcji
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Pieszyce (dolnośląskie)
obsługa klientów, sprzedaż materiałów hutniczych, sporządzanie wycen i ofert
P.U.H. Stal Alicja Onsowicz - 2017-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
tapetowanie, szpachlowanie, wykonywanie prac wykończeniowych, murowanie, układanie glazury
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Zarzec Ulański (lubelskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, potwierdzanie kandydatom warunków ofert, prowadzenie i koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych, wprowadzanie pracowników do realizacji zadań, monitorowanie zadań powierzonych pracownikom, tłumaczenie tekstu mówionego i pisanego z języków: ukraińskiego i rosyjskiego na język polski.
P.P.H.U. STONEL Karol Listowski - 2017-04-28 - Dobrzyjałowo (podlaskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;Kontakt z pracodawcą 261 651 055.miejsce pracy: Wrocław, ul. Pretficza Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie zaopatrzenia budów
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mysiadło (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 25 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość zagadnień kontroli produkcji produktów ceramicznych do motoryzacji; kontrolowanie poszczególnych procesów produkcji w dziale CD; opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach; gromadzenie danych dot. kosztów na poszczególnych procesach produkcyjnych; przygotowywanie danych do budżetu; sporządzanie raportów w j. japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Gliwice (śląskie)
organizacja i zarządzanie sprzedażą i podległej sieci sprzedaży
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP" - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
wykonywanie instalacji sanitarnych według projektów, montaż uchwytów, izolacji cieplnej, wykonywanie prób ciśnieniowych wykonywanych instalacji
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych INSTAL-PLAST Piotr Głowacki - 2015-11-06 - Zielona Góra (lubuskie)
- Synergy Poland poszukuje pracownika na następujące stanowisko: Specjalista ds. Handlowych- Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych; Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych; Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych; Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT; Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów; Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: 3000 do 3300 zł /brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min.2 lata w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług (preferowane doświadczenie w branży zaawansowanych technologii informatycznych). Wymagana umiejętności budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientami. Wymagana silna motywacji do osiągania celów. Wymagane wysokie umiejętności komunikacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)