SPECJALISTA DO SPRAW UTRZYMANIA RUCHU Ostrzeszów oferta pracy "MICROFOOD" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa parku maszynowego w firmie, konserwacja i naprawa maszyn, nadzorowanie procesu produkcyjnego
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pracodawca: "MICROFOOD" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kąpielowa 4, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa parku maszynowego w firmie, konserwacja i naprawa maszyn, nadzorowanie procesu produkcyjnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier utrzymania ruchu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: studia inżynierskie, technikum inżynierskie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "MICROFOOD" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 7, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Nazwisko osoby zgłaszającej: Katarzyna Barczyk
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier utrzymania ruchu
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw logistycznych biura małopolskiej WK OHP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania samochodów służbowych. Podróże służbowe - prowadzenie samochodu służbowego.
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
Kwaterowanie pracowników w wynajętych lokalach, zapoznawanie pracowników tymczasowych z obowiązującymi zasadami zakwaterowania, bieżąca kontrola pracowników tymczasowych w zakresie przestrzegania ustalonych norm i zasad porządkowych, bezpośredni kontakt z wynajmującymi i użytkownikami lokali mieszkalnych w zakresie utrzymania mieszkań (niezbędnych inwestycji i napraw), zapewnianie i wsparcie pracowników tymczasowych w zakresie dojazdów do zakładu pracy, administrowanie samochodem służbowym, przygotowywanie raportów dla przełożonego.
SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Kalisz (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Lubaczów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksową obsługę stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opracowywanie zapytań ofertowych tworzenie planów sprzedaży i ich realizacja raportowanie wyników sprzedażowych
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2017-01-25 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Analiza inżynierska oraz klasyfikacja celna materiałów pośrednio produkcyjnych, będących przedmiotem eksportu lub importu przez fabrykę General Motors w Brazylii
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Tychy (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białystok (podlaskie)
sporządzanie i rozliczanie kosztorysów, prowadzenie książki obiektu budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej dot. remontów i modernizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie okresowych przeglądów technicznych zasobów, organizowanie naboru wykonawstwa robót ( przetargów ), przekazywanie placów budowy, negocjacje przedumowne, sporządzanie projektów umów,prowadzenie nadzoru technicznego ( inwestorskiego) nad wykonywaniem robót remontowych i inwestycyjnych, dokonywanie odbioru robót i termomodernizacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa "AGAT" w Złotoryi - 2018-06-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
ocieplanie budynków, prostowanie budynków
Zakład Murarsko-Tynkarski Antoni Makarewicz - 2016-02-12 - Ruda Śląska (śląskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
marketing dla firm zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Michałowice (małopolskie)
prace biurowe, sprzedaż towarów przez internet, wstawianie aukcji internetowych
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Stojadła (mazowieckie)
Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie akt osobowych, ewidencji zatrudnienia, czasu pracy, absencji pracowniczych, rozliczanie delegacji, monitoring ważności badan lekarskich, współpraca ze służbami BHP, praca z danymi w programie kadrowo-płacowym, koordynacja procesów rekrutacyjnych, kontakt z kontrahentami w celu udzielenia informacji o statusie rozliczenia faktur oraz wyjaśnienia ewentualnych niezgodności, wprowadzenie do programu CDNXL faktur kosztowych i zaliczkowych, rozliczanie faktur podwykonawców, monitoring rozliczen pracowników, kontrola poprawności miejsc powstawania kosztów, bieżące kontakty z podmiotem zewnętrznym prowadzącym księgowość, pomoc i wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych, współpraca z instytucjami finansowymi i prowadzenie korespondencji z instytucjami państwowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt telefoniczny z klientami, tworzenie baz danych, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Zabrze (śląskie)
Specjalista do spraw funduszy UE, przetargów i prac administracyjnych^, Praca związana z koordynacją projektów unijnych, rozliczaniem, przygotowywaniem wniosków aplikacyjnych, a także przygotowywaniem ofert przetargowych. Prace administracyjno-sekretarskie
MERIDIUM Instytut Szkoleniowo-Badawczy - 2016-03-16 - Września (wielkopolskie)
Rozwijanie aktywności w kanałach E-COMMERCE, mediach społecznych, współtworzenie oraz realizacja przyjetej strategi marketingowej, przygotowanie i realizacja kampani reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Sulisław (opolskie)
Zamawianie detali handlowych na potrzeby produkcji, utrzymywanie kontaktów z obecnymi kontrahentami, pozyskiwanie oraz budowanie długofalowych relacji z kontrahentami, wystawianie faktur
SPE Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-11-13 - Łódź (łódzkie)
zamiatanie i mycie podłóg, mycie i dezynfekcja toalet, umywalek, armatury, glazury, luster, odkurzanie , wycieranie kurzu z mebli i parapetów, opróżnianie koszy na śmieci.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Gostynin (mazowieckie)
Wspieranie zespołu aby świadczył obsługę klientów na wysokim poziomie oraz zapewniał realizację celów firmy, towarowanie sklepu zapewniające dostępność i prawidłową ekspozycję produktów zgodnie ze standardami firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w firmie, zarządzanie zespołem.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Kęty (małopolskie)
Sporzadzanie zapytań ofertowych i odpowiedzi na zapytania ofertowe. Wystawianie poleceń sprzedaży i faktur sprzedażowych. Kontrola prawidłowego stosowania stawek w fakturach kosztowych i sprzedażowych. Sporzadzanie miesięcznych raportów z wykonywanych uslug, wystawienie, rozliczanie, awizacja i przekazywanie faktur do firm spedycyjnych. Sporzadzanie i aktualizacja instrukcji przewozowych dla wysyłek klientów.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa zamówień, przygotowywanie, zbieranie, kontrola jakości roślin i warunków uprawy, kontakty z klientami z Ukrainy i Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Runów (mazowieckie)
prace w dziale produkcji
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Żywiec (śląskie)
obsługa maszyn do produkcji porcelany, wymiana membran, naprawa niewielkich awarii.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O. - 2017-02-17 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień w zakesie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia umożliwiający wszczęcie procedury przetargowej, kompleksowa obsługa postępowania przetarowego, kompletowanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, monitoring postępowań przetargowych, przygotowanie dokumentacji odwoławczej, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów w oparciu, o które prowadzone jest postępowanie, udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzanie protokołu, przygotowanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi szpitala, współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur
Szpital Specjalistyczny nr 2 - 2016-07-05 - Bytom (śląskie)
zarządzanie stroną internetową, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Iłowa (lubuskie)
wykształcenie bez znaczeniawymagane doświadczenie
AUTO SERWIS Radosław Bednarek - 2017-08-31 - Gorzyce Wielkie (wielkopolskie)
wg stanowiska
AgroTrade Grzegorz Bujak - 2016-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 2800 - 3360 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od sierpnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim minimum roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych (umowa o pracę). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-28 - Katowice (śląskie)