SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kędzierzyn-Koźle oferta pracy DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Sporzadzanie zapytań ofertowych i odpowiedzi na zapytania ofertowe. Wystawianie poleceń sprzedaży i faktur sprzedażowych. Kontrola prawidłowego stosowania stawek w fakturach kosztowych i sprzedażowych. Sporzadzanie miesięcznych raportów z wykonywanych uslug, wystawienie, rozliczanie, awizacja i przekazywanie faktur do firm spedycyjnych. Sporzadzanie i aktualizacja instrukcji przewozowych dla wysyłek klientów.
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZKOLNA 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporzadzanie zapytań ofertowych i odpowiedzi na zapytania ofertowe. Wystawianie poleceń sprzedaży i faktur sprzedażowych. Kontrola prawidłowego stosowania stawek w fakturach kosztowych i sprzedażowych. Sporzadzanie miesięcznych raportów z wykonywanych uslug, wystawienie, rozliczanie, awizacja i przekazywanie faktur do firm spedycyjnych. Sporzadzanie i aktualizacja instrukcji przewozowych dla wysyłek klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość zasad rachunkowości zarządczej, znajomość specyfikacji funkcjonowania firmy w warunkach rynkowych, znajomośc aplikacji księgowych i finansowych, doświadczenie w dziale księgowości, w pracy nad budżetem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomośc obslugi programów finansowo - księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presja czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: 2 lata doświadczenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: skrupulatność, samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra obsługa komputera (MS Windows, MS Office) i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: mile widziana znajomość języka niemieckiego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca pn-pt, 8-16Wynagrodzenie możliwe do negocjacji
Nazwa pracodawcy:
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
SZKOLNA 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: SZKOLNA
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa sekretariatusprawy marketingowe
MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Miastko (pomorskie)
Administracja dokumentów transportowych; prowadzenie rozliczeń sald paletowych; kontrola obrotu-przemieszczenia towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Żary (lubuskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy;Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- Realizacja założonych planów sprzedaży na powierzonym terenie (woj. śląskie). Bieżąca obsługa stałych klientów i pozyskiwanie do współpracy nowych. Czynny udział w tworzeniu i realizacji akcji promocyjnych. Samodzielne planowanie i raportowanie efektów pracy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży stomatologicznej lub na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży stomatologicznej lub protetycznej. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu samochodu. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Uprzejmość i otwartość w kontaktach interpersonalnych. Łatwość przyswajania wiedzy merytorycznej. Kontakt e-mail: biuro (at) fh-grabowski.pl- Wynagrodzenie: 1600 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży stomatologicznej lub na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży stomatologicznej lub protetycznej. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu samochodu. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Uprzejmość i otwartość w kontaktach interpersonalnych. Łatwość przyswajania wiedzy merytorycznej. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: rekrutacja (at) fh-grabowski.pl
GRABOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
Sortowanie sprzętu AGD i RTV.
TERRA RECYCLING Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu,- ewidencjonowanie oraz dbanie o właściwy obieg dokumentów,- organizacja spotkań i podróży służbowych,- zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz udział w projektach międzydziałowych.
Talenthouse HR Advisory Monika Nowicka-Niedojadło - 2018-09-14 - Jordanów (małopolskie)
tworzenie aukcji internetowych na podstawie wytycznych przy wykorzystaniu istniejących szablonów aukcji,prosta obróbka zdjęć na potrzeby aukcji,obsługa klienta,serwisowanie sprzętu elektronicznego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
nauka j. angielskiego
British Schol - 2017-06-14 - Wołomin (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-09-13 - Opole (opolskie)
- obsługa zapytań użytkowników;- rozwiązywanie problemów w oparciu o znajomość aplikacji biznesowych Volvo i współpraca z członkami zespołu;- eskalacja zapytań i żądań do innych zespołów oraz monitorowanie ich przebiegu;- informowanie użytkowników o statusie zapytania.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Dopasowanie odpowiedniego sprzętu do potrzeb klienta/pacjenta, obsługa kasy fiskalne, wystawianie faktur VAT, obsługa terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań IT dla klientów ATOS, rozwój usług, konsultacja techniczna, wsparcie przed sprzedażą, projektowanie, rozwój i wsparcie rozwiązań głosowych i wideo; rozwiązywanie poważnych incydentów dla rozwiązań głosowych i wideo,przygotowywanie prezentacji technicznych i rozwiązań dla klienta, techniczna kontrola projektu, automatyzacja usług
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania zawodowe: - Dostarcza, rozwija i nieustannie ulepsza uslugi związane ze szkoleniami i rozwojem; - Prowadzi efektywne analizy potrzeb oraz efektywnie rozwija proces; - Współpracuje ze studentami, uczestnikami procesów i decydentami w celu zapokojenia potrzeb w zakresie skutecznego szkolenia i rozwoju; - Informuje pracowników o dostępnych szkoleniach; - Promuje zarówno rozwój zawodowy jak i kulturę uczenia się w przedsiebiorstwie; - Efektywnie dobiera pracwoników na szkolenie wewnetrzne i zewnętrzne; - Współpracuje w firmami oferujacymi szkolenia i społecznościami ekspertów w celu stworzenia sieci sprawdzonych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłku, wydawanie posiłku, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
Nadzór nad systemami informatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej w firmie, wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, budowa i pozycjonowanie stron produktów.
Amii Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa kadrowa pracowników,- ewidencja czasu pracy,- sporządzanie list płac pracowników, umów zleceń i o dzieło,- naliczanie potrąceń,- sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, sprawozdań GUS, deklaracji PFRON,- obsługa ZFŚS,- obsługa PPE,- uzgadnianie kont rozdzielnika płac,
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
Oferowanie produktów ubezpieczeniowych
BENETUS Adam Radziejewski - 2016-06-14 - Białystok (podlaskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o - 2016-04-07 - Kozerki (mazowieckie)
jw.
Andrzej Jabłonowski Cukiernia U Jabłonowskich - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
nadzór hal produkcyjnych oraz procesów produkcyjnych co do tradycyjnej receptury kuchni arabskiej, obsługa rynku tureckiego i arabskiego
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii dot. nieletnich i małoletnich oraz ich rodzin, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych.Praca II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Lublinie z siedzibą w Białej Podlaskiej
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-02-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych;Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień;Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego;Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy;Koordynacja zamówień kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta, informowanie przełożonego o zgłoszonych wymaganiach;Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg. ustaleń z przełożonym.Proponowany okres zatrudnienia 3 lata.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie kosztorysów, opracowywanie i wykonywanie projektów, kompletowanie dokumentacji technicznej
Schneider & Dalecki Composit Technology s.c. - 2016-10-24 - Krojanty (pomorskie)
Specjalista do spraw zarządzania i marketingu
JACEK URBAŃCZYK FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR - 2016-04-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
karmienie i pojenie zwierząt, utrzymywanie w czystości zwierząt oraz stajni i chlewów; wykonywanie innych pokrewnych zadań; ewentualnie nadzorowywanie innych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Mikstat (wielkopolskie)
wg zal
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)