SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - MARKETINGOWYCH Miastko oferta pracy MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - MARKETINGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatusprawy marketingowe
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Miastko (pomorskie)
Pracodawca: MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaszubska 20, 77-200 Miastko, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatusprawy marketingowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (w okresie próbnym)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - MARKETINGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miastko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Miastko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
język angielski na poziomie średniozaawansowanym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość jezyka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Nazwa pracodawcy: MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Kaszubska 20, 77-200 Miastko, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Osobiście w godzinach od 7.00-15.00, telefonicznie w godzinach od 7.00.-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Miastko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miastko
Ulica pracodawcy: Kaszubska
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.01.2018
Data dodania oferty pracy: 11.01.2018
Oferta pracy ważna do: 10.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przygotowywanie i prowadzanie projektów marketingowych - zgodnie ze strategią firmy - aktywna promocja firmy - monitoring rynku - przygotowywanie oraz udział w targach i konferencjach - komunikacja z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-11-13 - Łódź (łódzkie)
realizacja planów sprzedażowych, wykonywanie czynności magazynowych
Euro-Net Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Białystok (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Białystok (podlaskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy , koordynowanie pracy cudzoziemców zatrudnionych na terenie Powiatu Chojnickiego, obsługa interesantów z Ukrainy, organizacja zakwaterowania, bieżące monitorowanie aktualnych wykładni i wytycznych w zakresie zatrudniania cudzoziemców
WP PARTNER CEZARY WOJTALA - 2017-02-03 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
handel zagraniczny
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
- PROWADZENIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ,-SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH-NALICZANIE WYNAGRODZEŃ-OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, CDN OPTIMA-WSPÓŁPRACA Z ZUS, GUS, US-EWIDENCJONOWANIE I ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻBOWYCH PRACOWNIKÓW-WSPÓŁPRACA Z PUP.
PPUH ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO WŁADYSŁAW MIKOŁAJCZYK - 2016-06-13 - Rogoźnica (podkarpackie)
Prowadzenie książek obiektów, organizowanie przeglądów budynków i instalacji, nadzór nad stanem technicznym budynków i bezpieczeństwem zbiorów, sporządzaniue kosztorysów robót budowlanych, itp.Praca w wymiarze 1/2 etatu w godz. 8.00-16.00 ( 4-8 godzin dziennie ), praca w Siedlcach oraz wyjazdy do oddziałów w Kotuniu, Treblince, Dąbrowie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
-bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny -zakup złomu aluminium-kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy-pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2016-09-09 - Bobrek (małopolskie)
Współpraca z klientami, nawiązywanie nowych kontaktów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
- Nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i Ochrony Środowiska oarz Ppoż. w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego.- Przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk.- Prowadzenie dokumentacji w zakresie Ochrony Środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową. - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.- Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego. - Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP.- Prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy.- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej.- Kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z Państwowymi Inspekcjami Kontrolnymi.- Opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń.- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z systemami ISO 9001; 14001; 18001.
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie spraw biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, chęć podejmowania nowychwyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-07-20 - Mielec (podkarpackie)
Tworzenie baz danych (zestawień w Excelu), wewnętrznych raportów, alaniza danych, praca w księgowości.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola procesów produkcyjnych pod względem zgodności z procedurami, wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto plus premia, system jednozmianowy w godz: 07.00-15.00, wykształcenie wyższe w kierunku bezpieczeństwa żywności lub jakości żywności lub mikrobiologii i pokrewne
ZAKŁADY MIĘSNE "OLEWNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa wózka widłowego, wyładunek tpowarów, sprawna obsługa przepływu towarów na lini dostawca- działy handlowe, monitorowanie stanu asortymentu znajdującego się w magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Ogrodnik terenów zieleni
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Blachownia (śląskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
INSTYTUT TELE-I RADIOTECHNICZNY - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie części zbrojeń, konstrukcji i elementów stalowych
STAR SAN DUO PPHU - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Bezpośredni kontakt z kontrahentami. Zbieranie i wyłanianie urządzeń, maszyn i materiałów dla bieżacej obsługi realizowanych kontraktów. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane-> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć do pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Brody (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w tym wyliczanie wynagrodzeń umów o pracę i umów zleceń,rejestracja umów w programie Płatnik, wystawianie zaświadczeń ZUS i US, wystawianie zaświadczeń RP7, księgowanie list płac w programie OPTIMA, wystawianie not księgowych podległym jednostkom.Praca na 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. NowaKontakt kandydatów z pracodawcą: dolnoslaska (at) zhp.pl, 717360102Oferta skierowana również do osób niepełnosprawnych sala E, A
ZHP Chorągiew Dolnośląska - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, obsługa systemu Optima, Enova
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Turek (wielkopolskie)