SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Wrocław oferta pracy ZHP Chorągiew Dolnośląska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w tym wyliczanie wynagrodzeń umów o pracę i umów zleceń,rejestracja umów w programie Płatnik, wystawianie zaświadczeń ZUS i US, wystawianie zaświadczeń RP7, księgowanie list płac w programie OPTIMA, wystawianie not księgowych podległym jednostkom.Praca na 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. NowaKontakt kandydatów z pracodawcą: dolnoslaska (at) zhp.pl, 717360102Oferta skierowana również do osób niepełnosprawnych sala E, A
Data publikacji: 2017-07-20
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ZHP Chorągiew Dolnośląska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa 6, 50-082 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w tym wyliczanie wynagrodzeń umów o pracę i umów zleceń,rejestracja umów w programie Płatnik, wystawianie zaświadczeń ZUS i US, wystawianie zaświadczeń RP7, księgowanie list płac w programie OPTIMA, wystawianie not księgowych podległym jednostkom.Praca na 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. NowaKontakt kandydatów z pracodawcą: dolnoslaska (at) zhp.pl, 717360102Oferta skierowana również do osób niepełnosprawnych sala E, A
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/2 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, staż pracy na danym stanowisku 2 lata, obsługa programu Optima i Płatnik, znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość przepisów księgowych, znajomość przepisów prawa pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ZHP Chorągiew Dolnośląska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Nowa 6, 50-082 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.07.2017
Oferta pracy ważna do: 21.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowamie interesantów, selekcja korespondencji, obsługa sprzętów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w dziale prawnym
RE-Bau Sp z o.o - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie zamówień, współpraca z klientami i działem handlowym
KARMAG POŚREDNICTWO I HANDEL Jerzy Dziedzic, Adam Sawicki Sp. j. - 2016-08-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Transport surowców z magazynu do pomieszczenia produkcyjnego, produkcja pieczywa i wyrobów cukierniczych, transport i ekspozycja gotowych wyrobów na stoisku na hali sprzedaży.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymywanie profesjonalnych RELACJI z klientami, WSPÓŁPRACA z zespołem i dbałość o pozytywne relacje, realizacja CELÓW, zarządzanie projektami
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, wystawianie faktur
GRZEGORZ KIERZKOWSKI I PIOTR STANUCH SPÓŁKA JAWNA RZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-WYTWÓRCZE "MULTIMAT" - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska pracy: Tworzenie dokumentacji projektowej, Udział w realizacji projektów automatyki, Programowanie sterowników PLC oraz paneli HMI, Projektowanie systemów BMS Rozruch systemów automatyki u klienta.Oferujemy: Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, Możliwość rozwoju zawodowego
"PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza atmosferycznego.- Wykonywanie pomiarów hałasu do środowiska.- Wykonywanie pomiarów w zakresie higieny pracy - Współpraca z pracownikami w zakresie ochrony środowiska
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z klientem niemieckojęzycznym, tworzenie pism i ofert w języku niemieckim, obsługa biura
InterPrep S. C. - 2016-10-10 - Police (zachodniopomorskie)
obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez portale zakupowe, prowadzenie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży, organizowanie procesów posprzedażowych, dtukowanie i wysyłanie dokumentów, opracowywanie opisów produktów i treści promocyjnych, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Tychy (śląskie)
analityka rynku filipińskiego, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzenie dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Ustroń (śląskie)
Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, półroczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowywanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach producentów, przygotowanie i prowadzenie aukcji elektronicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Aplikacje nadsyłać na adres kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż internetowa, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
"CHOJMEX" Roman Moś - 2017-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, w tym klientów chińskich, utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
BSK RETURN SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność - praca zmianowa (godziny pracy do uzgodnienia), uprawnienia elektryczne. Opis stanowiska: przeglądy, naprawy oraz konserwacja: oświetlenia drogowego, stacji transformatorowych, kontenerowych agregatów prądotwórczych, instalacji elektrycznych przepompowni wód deszczowych, bieżące utrzymanie terenu agregatów i przepompowni. Praca w Świerklanach.Firma oferuje: pracę w dużej, stabilnej firmie, umowę o pracę, opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego. CV prosimy przesłać na adres: michalina.nowak (at) budimex.pl dopisując następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji przez firmę FB SERWIS SA (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych tj. Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz.926, ze zm."
FB SERWIS S.A. - 2016-05-04 - Świerklany Górne (śląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentacji, dbałość o dostępność towarów u kontrachentów, dbałość o ekspozycję towarów, przygotowywanie akcji reklamowych, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie bazą danych dostawców i klientów. Wprowadzanie danych do SAP na podstawie otrzymanego zlecenia, praca z fakturami..
Bayer Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie wyższedobra znajomość j. angielskiegoobsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowychkomunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-01-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
opracowywanie projektów o tematyce prozdrowotnej, realizacja działań prozdrowotnych, koordynowanie działań prozdrowotnych i opiekuńczych, budowanie bazy opiekunek domowych/medycznych i koordynowanie ich pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa portali społecznościowych, wdrażanie projektów i ich promocja, współorganizowanie wydarzeń
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Jawor (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji projektowej (finansowej, ale nie księgowej) przygotowanie wniosków o płatność oraz harmonogramów płatności planowanie płatności monitorowanie zgodności postępu rzeczowego z finansowym kontakty z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi współpraca z księgową Specjalista NIE BĘDZIE odpowiedzialny za rekrutację Uczestników
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Produkcja kebaba; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Pniewy (wielkopolskie)
Samodzielne naliczanie płac, sporządzanie deklaracji, ZUS,PIT, PFRON, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo -płacowych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie ekonomiczne, obsługa programów kadrowow-płacowych, min. rok doświadczenia.
Zajazd "POLONEZ" Zenon Niemczycki - 2016-01-14 - Tuczempy (podkarpackie)
Opracowanie PPAP lub PPF, nadzór nad IMDS, opracowanie Flow Chartu, uzupełnianie portalów klienta w zakresie PPAP lub PPF, uczestnictwo w spotkaniach otwierających (znajomość norm wytycznych klienta), opracowanie FMEA (zwołanie teamu), opracowanie CP, wspólne z DTP opracowanie wytycznych dotyczących sposobów kontroli wyrobu oraz ich częstotliwości, dobór urządzeń pomiarowych i kontrolnych, MSA, badanie zdolności maszyn i procesu, analiza danych statystycznych procesów. Tworzenie wizualizacji do problemów wewnętrznych, walidacja wyrobów i procesów.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia do 30. roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Łowicz (łódzkie)
- Przygotowywanie dokumentacji handlowej w języku rosyjskim i ukraińskim wyrobów spółki na potrzeby targów i imprez handlowych. Bieżąca realizacja działań promocyjnych wyrobów spółki- przygotowywanie w języku rosyjskim oraz ukraińskim katalogów, specyfikacji, kontraktów itp. na potrzeby kontrahentów rynków wschodnich. Przygotowywanie dokumentacji handlowej w języku rosyjskim oraz ukraińskim (zapytania ofertowe, oferty handlowe, i.t.p.) na potrzeby działu handlowego. Przygotowywanie treści bieżącej korespondencji handlowej z kontrahentami rynków wschodnich w języku rosyjskim i ukraińskim. Tłumaczenie dokumentacji handlowej kontrahentów rynku wschodniego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)