SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Jawor oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 1 900 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa portali społecznościowych, wdrażanie projektów i ich promocja, współorganizowanie wydarzeń
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Jawor, powiat: milicki, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa portali społecznościowych, wdrażanie projektów i ich promocja, współorganizowanie wydarzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 900 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: milicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 900 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa internetu
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: milicki
Gmina pracodawcy: Milicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Milicz
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 09.09.2016
Oferta pracy ważna do: 08.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bycie kluczowym kontaktem w sprawie zapytań związanych z zasobami ludzkimi, odpowiedzialność za przychodzące wnioski, koordynacja kolejnych działań oraz dostarczanie klientowi końcowego rozwiązania, wykorzystanie systemów HR, wskaźników KPI iSLA, weryfikacja treści związanych z zasobami ludzkimi we współpracy z innymi działami HR
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie dokumentacji budowy- prace związane z prowadzeniem sekretariatu budowy,- udział w naradach, sporządzanie notatek,- obsługa programu- obieg dokumentów INTENSE- archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów dokumentacji,- bieżąca kompletacja dokumentacji powykonawczej,- obsługa biura budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "INTER-SYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sprzątanie i przygotowywanie pokoi dla gości; umowa na 33 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
Ankris Phu Zpchr Andrzej Kurzak - 2017-05-31 - Ustka (pomorskie)
Pozyskiwanie drewna.Praca wykonywana na terenie województwa mazowieckiego. Pracodawca oferuje dowóz pracowniczy z Płońska i okolic. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 602 693 143 w godzinach 07.00-20.00.
BAŁDYGA Jerzy Bałdyga - 2017-11-28 - Płońsk (mazowieckie)
Specjalista ds. spedycji (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mikołów (śląskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, mile widziane osoby z grupą inwalidzkąZakres obowiązków: utrzymanie czystości na terenie magazynów Dino
AMLUX SP. Z O. O. - 2018-09-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa programu magazynowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Profesjonalna obsługa klienta, prawidłowa ekspozycja produktów w sklepie, obsługa sprzedaży w sklepie, monitorowanie rynku lokalnego, aktywna sprzedaż produktów, nadzór nad procesami sprzedażowymi i dokumentacją sprzedażową.
ZEMAX SP ZO.O. - 2017-01-13 - Kielce (świętokrzyskie)
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej dla działu produkcji• Obróbka techniczna zamówień• Przygotowywanie wycen technicznych węzłów• Wykonywanie rysunków w AutoCAD• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
GEBWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚIĄ - 2017-11-13 - Chwaszczyno (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
- realizacja założonych planów sprzedaży- bieżące kontakty z klientem- prezentacja oferty produktów- opracowywanie ofert handlowych- odpowiedzialność za realizacje zamówień klienta- współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych i importowych;okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony;godz. pracy 8-16;wynagrodzenie 3500 zł brutto/mies. plus premia kwartalna
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE " GRAS " PIOTR GRABOWSKI - 2019-06-24 - Korzybie (pomorskie)
Prezentowanie oferty sprzedażowej oraz towarów; kontakt z klientem zagranicznym; negocjowanie warunków umów; pozyskiwanie nowych kontrahentów; ustalenie planów marketingowych oraz kampanii. Bezpośredni kontakt z klientem urdujęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie towarów, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wantopol (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
czynności administracyjne związane z realizacją usług transportowych, nauka organizacji transportu, tj. : planowanie pracy dla kierowców, pozyskiwanie zleceń transportowych, współpraca z klientami i kierowcami firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Ustrzesz (lubelskie)
Obsługa klienta,projektownie łazienek
Zbigniew Wiśniewski, Violetta Wiśniewska PSB AURA Spółka Cywilna - 2016-01-20 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
pomoc w kuchni,przygotowywanie warzyw do obróbki,
Paweł Pruszak - 2018-08-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych,badanie rynku inwestorskiego stolarki okiennej,kontakt z klientem - obsługa i sprzedaż,aktywne pozyskiwanie inwestorów, przedsiębiorców
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Górki Małe (śląskie)
proste prace pomocnicze i porządkowe na budowie
kontakt przez OHP - 2019-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie analizy biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Przegląd firm klientów biznesowych pod kątem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych z środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych. Analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-03-23 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNE "HEIRO" S.C. - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie; podstawowa znajomość j. angielskiego, komunikatywność, kultura osobista; zakres obowiązków: kontakt z klientem, obsługa rezerwacji, doradztwo i obsługa klienta, sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń i biletów autokarowych i lotniczych; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Pyskowice (śląskie)
zarządzanie systemami baz danych, programowanie w środowisku JAVA i C#
A.V. POLSKA AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ OLEKSANDR SHYLIAIEV - 2017-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie PIT,ZUS,PFRON, obsługa programu Płatnik
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łęczycy Sp.z o.o - 2016-03-14 - Sierpów (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, kontrola sprzedazy produktów, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Łódź (łódzkie)
Kandydat jest odpowiedzialny za tworzenie oraz convertowanie istniejących modeli finansowych będących częścią Refinitiv/Thomson Reuters
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Głogów (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentów zakupowych (faktury, PZ, itp.), zamawianie asortymentu występującego w firmie, sprawdzanie przyjętych dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2019-04-12 - Skawina (małopolskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)