SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Sandomierz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa programu magazynowo-księgowego
Data publikacji: 2016-03-03
Lokalizacja: Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa programu magazynowo-księgowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sandomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2016
Data zakończenia pracy: 15.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Podstawy księgowości
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie w systemie zamówień. Kontakt z klientem.
DROP Spółka Akcyjna - 2018-03-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
specjalista pracy z rodziną
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw.
StarDSL Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Reguły (mazowieckie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów (podtrzymywanie relacji handlowych z klientami, pozyskiwanie nowych klientów), aktywna współpraca w realizacji zadań sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień, przygotowywanie dokumentacji transportowej, obsługa urządzeń biurowych.
FLORPAK Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Wojnicz (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku tamilskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą tamilskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizowanie zadań z zakresu ochrony mienia na terenie Miasteczka Akademickiego UMCS. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych
"OCHRONA24" PIOTR MIELNICZEK - 2017-10-13 - Lublin (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Gliwice (śląskie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Altercar Tomasz Nawrot - 2018-08-08 - Ryjewo (pomorskie)
-
"MODUS" PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERTY TURYSTYCZNEJ I KALKULACJI, KONTAKT Z DOSTAWCAMI.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedaży, osiąganie stałego wzrostu sprzedaży, poprawa zyskowności na sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie działań konkurencji;praca od zaraz; wynagrodzenie 2800zł+ premia; jedna zmiana (8-16); kontakt e-mailowy z pracodawcą
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2015-11-04 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych z Ukrainy i Rosji, przygotowywanie i składanie ofert klientom w języku rosyjskim i ukraińskim, analiza rynków wschodnich, prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na klientów z Rosji i Ukrainy, utrzymywanie relacji z klientami, dostosowywanie ofert sprzedaży do popytu na rynkach wschodnich
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Częstochowa (śląskie)
pozyskiwanie partnerów handlowych z Azji, utrzymywanie ciągłego kontaktu z kontrahentami z Azji, przygotowywanie ofert handlowych oraz nowych procedur handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wola Gołkowska (mazowieckie)
Organizowanie priorytetowych imprez kulturalnych. Realizacja projektów kulturalnych o zasięgu miejskim, lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych. Współpraca z organizacjami i instytucjami społeczno-kulturalnymi. Opracowywanie szczegółowego budżetu imprez. Wykonywanie innych czynności, wynikających z potrzeb jednostki, zleconych przez Dyrektora. Umowa na zastępstwo.Wynagrodzenie 2100 zł brutto-do uzgodnienia Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.Oferty należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektor do spraw organizacji imprez i pozyskiwania środków" do 22.12.2017 r, do godziny 16:00 w sekretariacie Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu - 2017-12-04 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie, koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, aktywny udział wrealizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTA KLUBU FITNESS- SPRZEDAŻ USŁUG I PRODUKTÓW- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ- PROWADZENIE FACEBOOK, INSTAGRAM
TMS AUDIT - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
nadzorowanie inwestycji drogowych
PROMOST Sp. z o.o - 2016-05-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-12-27 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-07 - Przemyśl (podkarpackie)
wykonywanie powierzonych prac budowlanych
HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do weryfikacji informacji w krajach, w których mówi się po angielsku (Wielka Brytania).- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych - rozliczenie kasy.3. Przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego.4. prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystywanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi.5. Kompletowanie, deklaracja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych, zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości.6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązującą Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych.7. Sprawdzenie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania.8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami.10. Analizowanie kont rozrachunkowych, tj. nalezności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe.11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych.12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami.13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzeniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji.14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków.15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego.16. Przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami.17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyła środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług.18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości.19. Wystawianie faktur wewnętrznych i not księgowych.20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych.21. Rozliczenie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji.22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności.24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych okreslonych w jednostce.25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych26. Wspomaganie Głównego księgowego Centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości.27. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.28. Prowadzenie i przechowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i spostrzegawości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
Branża: produkcja systemów uzdatniania wody.Realizacja sprzedaży towarów do klientów, pozyskiawanie nowych klientów, analiza ofert konkurencyjncyh, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terytorium krajów arabskich. Przygotowanie ofert handlowych, gotowość do zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika - 2017-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)