SPECJALISTA DS. PŁAC Zielona Góra oferta pracy Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Data publikacji: 2017-05-04
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielonogórska 5, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
średnie lub wyższe zawodowe ekonomiczne, ok. 5 lat stażu pracy w płacach w szkole, umiejętność naliczania płac nauczycieli, obsługa programów płacowych - Płatnik
Nazwa pracodawcy:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Zielonogórska 5, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Zielonogórska
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 04.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Analiza rynku dot. przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń. Przygotowanie ofert przetargowych. Kompleksowa obsługa postępowania przetargowego. Kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów. Archiwizacja dokumentacji przetargowej. Monitoring postępowań przetargowych. Uzyskiwanie akceptacji oraz przekazywanie dokumentów odpowiednim organom.- Wynagrodzenie: od 1850 - 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane osoby znające branżę szkoleniową. Samodzielność i dobra ogranizacja pracy. Wewnętrzna motywacja. Zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: szkoleniakatowice (at) sukcesedukacja.pl
SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA WYWIAŁ - 2016-08-01 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientai prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mieczysławówka (mazowieckie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Jeziora Wielkie (kujawsko-pomorskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
Stowarzyszenie Centrum PISOP w ramach realizacji projektu przyznaje dotacje inwestycyjne (22tys./osobę); zadaniem pracownika będzie szczegółowe rozliczenie wydatkowania tej dotacji. Szczegółowy zakres: - przygotowanie wzorów dokumentów dot. umów na przyznanie dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego; - odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników);- przygotowanie i prowadzenie działań niezbędnych do rozliczenia dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- kontrola podmiotów w zakresie wykorzystania dotacji inwestycyjnej;- przygotowanie zestawień do płatności dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- organizacja szkoleń zawodowych dla PS;- stały kontakt z doradcami kluczowymi i biznesowymi;- współpraca z zespołem finansowo-księgowym.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje• Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-08 - Pszczyna (śląskie)
Wszelkie czynności związane z wykonaniem przewozu, czynności przygotowawcze, załadunkowo-rozładunkowe, wykonywanie trasy, rozliczenie przewozu
ZASADA TRANS - SPEDITION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-12 - Brzesko (małopolskie)
udzielenie pomocy i wsparcia rodzinom zastepczym, zapewnienie dostępu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Murarz
"LTS" Firma Usługowo-Budowlana Mielec - 2017-02-14 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Klikuszowa (małopolskie)
Obsługa zamówień i negocjacja cen, obsługa pakietu Office
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-07-15 - Piętno (wielkopolskie)
pozyskiwanie środków unijnychpisanie wniosków o dofinansowaniezarządzanie projektami
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Cieszyn (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie ofert i zamówień handlowych, monitorowanie dostaw, powadzenie negocjacji z kontrahentami, przygotowywanie wzorów artykułów na kolekcje sezonowe, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami, analiza obrotów w sieciach.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Piła (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kańkowo (mazowieckie)
rejestrowanie i przyjmowanie zleceń, sporządzanie planu produkcyjnego, analiza dokumentacji technicznej, obsługa magazynowo - sprzedażowa
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe SCANBET SP. Z O.O. - 2016-07-19 - Chociwel (zachodniopomorskie)
jw.
FPS Krzysztof Ruwiński - 2015-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii planów marketinfowych, prognozowanie pobytu rynkowego przygotowywanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych, organizowanie procesu sprzedażowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); – sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; – sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; – sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; – rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; – sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; – współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);
Belosrevel Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Nepalu, wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach nepalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Przasnysz (mazowieckie)
Sodowanie karoserii i podzespołów mechanicznych.Oczyszczanie karoserii metodą sodowania tj. ekologiczna metoda nie niszcząca metalu stosowana w renowacji pojazdów zabytkowych przy demontażach, konserwacja i obsługa techniczna samochodów, prace demontazowo-montażowe w zakresie sodowania karoserii i podzespołów mechanicznych, konserwacja podwozia i nadwozia pojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łęgowo (lubuskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- tworzenie raportów,- kontakt z kontrahentami.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Konfiguracja komputerów, urządzeń biurowych wielofunkcyjnych, telefonów,konfiguracja sieci LAN, zabezpieczeń sieci LAN, serwerów i stacji roboczych, uzupełnianie danych w dokumentacji działu IT.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2017-11-23 - Nysa (opolskie)
nadzór i kontrola nad dokumentacją z zakresu zarządzania jakością oraz tworzenie nowej dokumentacji
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-07-24 - Kutno (łódzkie)
organizowanie transportu towarów na zlecenie firm, pisanie listów przewozowych, korespondencja w języku obcym z kontrahentami, akceptowanie faktur kosztowych
FONOKAJ Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)