SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 250 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych z Ukrainy i Rosji, przygotowywanie i składanie ofert klientom w języku rosyjskim i ukraińskim, analiza rynków wschodnich, prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na klientów z Rosji i Ukrainy, utrzymywanie relacji z klientami, dostosowywanie ofert sprzedaży do popytu na rynkach wschodnich
Data publikacji: 2017-02-15
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych z Ukrainy i Rosji, przygotowywanie i składanie ofert klientom w języku rosyjskim i ukraińskim, analiza rynków wschodnich, prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na klientów z Rosji i Ukrainy, utrzymywanie relacji z klientami, dostosowywanie ofert sprzedaży do popytu na rynkach wschodnich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie lub marketing
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wiedza z zakresu handlu międzynarodowego, znajomość procedur i postepowania administracyjnego na Ukrainie, znajomość rynków wschodnich
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 01.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
m.in. bieżąca obsługa biura, składanie wniosków o płatność, bieżąca obsługa petentów biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych; szczegóły dostępne pod linkiem http://rlks.lgd-puszcza-bialowieska.pl
Lokalna Grupa Działania "Puszcza Białowieska" w Hajnówce - 2017-09-04 - Hajnówka (podlaskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie towarów, obsługa klientów,obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towarów na sklepie
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Jarosław (podkarpackie)
utrzymanie czystości w obiektach UAP, m.in zamiatanie i mycie podłóg, toalet, wycieranie kurzy, mebli, usuwanie pyłów, plam od farb, kleju, itp
UNIWERSYTET ARTYSTYCZNY W POZNANIU - 2018-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie robót w zakresie instalacji i urządzeń niskoprądowych, konfiguracja systemów, bieżące konserwacje i naprawy systemów zrealizowanych kontraktów, przygotowanie zestawienia materiałów zgodnie z dokumentacją projektową.
ZEUS S.A. - 2015-11-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki i prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej kursów.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-23 - Zgierz (łódzkie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
- Sprzedaż produktów i usług firmy kontrahentom z polski oraz krajów arabskich.pozyskiwanie i obsługa klientów. Realizacja założonych budżetów sprzedaży.prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. - Wymagany język arabski w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z krajów arabskich oraz delegacje.- Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren krajów arabskich.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane min. 2 i pół roku udokumentowane doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Wymagana duża znajomość rynku Arabskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
sprzedaz urzadzeń technologicznych, prowadzenie długoterminowych relacji z klientem, pzrygotowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technicznej, badań i oczekiwań zamawiającego.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
OBOWIĄZKI: obsługa bieżących sprawadministracyjno-biurowych (m.in. przyjmowanie interesantów,pobieranie opłat od klientów, odbieranie i łączenie rozmów,sporządzenie i kompletowanie dokumentów finansowych dlaksięgowości, koordynowanie obsługi kadrowej, monitorowanieprzepływów finansowych i płatności, redagowanie pism isporządzenie raportów) kontakt z instytucjami zewnętrznymi:Urząd Skarbowy, ZUS, KRS i inne obsługa korespondencjirejestr i archiwizacja dokumentów udział w zespołachprojektowych. * praca w rozwijającej się organizacji dająca możliwość stworzenia sobie ścieżki kariery.
Stowarzyszenie jednym słowem - 2017-12-06 - Opole (opolskie)
Posługiwanie się: ● C#, .NET, Python ● WinForms applications, Web Forms Pages● SQL Express, SQLite, SQL Server Management, SQL Query ● Entity Framework● GIT● Xamarin Forms, Cross Platform devPraca na czas określony : 01.03.2018 -01.03.2021Godzina zakończenia pracy: 16:00sala H
SMT Software Services spółka Akcyjna - 2017-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-03-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Peplin (pomorskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie kanału facebooka Visit Gdansk- Przygotowanie i wysyłka newsletterów Gdańskiej Organizacji Turystycznej- Projektowanie i nadzór nad zintegorwanymi kampaniami promocyjnymi produktów Gdańskiej Organizacji Turystycznej z wykorzystaniem narzędzi: Fast Tony (Facebook), YouTube, GetResponse - Przygotowanie i nadzór nad kampaniami AdWords- Praca z narzędziem do analizy ruchu portalu www.visitgdansk.com (Analytics).
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie inwentaryzacji, wykonywanie zamówień, obsługa kasy fislanej
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
-Przygotowywanie zapytań ofertowych,-Analiza ofert, składanie zamówień na podstawie list materiałowych z działu projektowego wyszukiwanie najlepszych ofert i nadzór nad realizacją zamówień,-Kompletowanie podzespołów na poszczególne projekty zgodnie z listą materiałową,- Wynagrodzenie do ustalenia,-Kontakt: telefon 58 530-50-84, -Kontakt e-mail: j.zygowska (at) mtm-gmbh.com
M+P PRZEMYSŁOWE URZĄDZENIA MYJĄCE S.A. - 2017-05-15 - Tczew (pomorskie)
Przygotowywanie, pozyskiwanie ofert nieruchomości oraz prezentacja ofert klientowi.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GK GRZEGORZ KONIECZNY - 2018-03-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,Sporządzanie rozliczeń produkcyjnych i magazynowych,Prowadzenie dziennych meldunków skupowych surowca,Sporządzanie dziennych meldunków z produkcji wyrobu,Sporządzanie zestawień z miesięcznego wykonania produkcji,Prowadzenie dziennych rozliczeń roboczogodzin,Kompletowanie dokumentów potrzebnych do rozliczeń produkcji.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS, Imprezy integracyjne.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Ziębice (dolnośląskie)
Organizowanie i prowadzenie prac budowlanych, sporządzanie harmonogramów robót, kosztorysowanie, rozliczenia wykonanych prac, przekazywanie uzgodnień technicznych itp.
Wolbromski Zakład Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o w organizacji - 2017-03-20 - Wolbrom (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków Funduszy Unijnych,- realizacja projektów finansowanych ze środków europejskich,- współpraca z zewnętrznymi instytucjami w zakresie sporządzania raportów i sprawozdawczości związanej z wykorzystaniem w/w środków finansowych,- organizowanie działalności szkoleniowej Stowarzyszenia oraz jej właściwe dokumentowanie: opracowanie ofert w zakresie usług szkoleniowych, przygotowanie budżetu, cennika,- organizowanie i świadczenie usług oraz konsultacji dla klientów zgodnie z ich potrzebami,- sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności szkoleniowej,- bieżąca analiza finansowa realizowanych zadań.
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości - 2018-04-03 - Końskie (świętokrzyskie)
Obsługa rachunków klientów angielsko i francusko języcznych. Wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny.rzygotowanie faktur dla klientów. Sporządzanie deklaracji podatkowych.Przygotowanie danych do sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu- pisanie pism, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie zeszytu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nauka archiwizacji dokumentów, zapoznanie się
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zbieranie danych niezbędnych do wykonywania usług firmy, która zajmuje się pozyskiwaniem dotacji unijnych dla elektrowni słonecznych i obsługą inwestycji - oferowanie usług i prowadzenie ankiet badających potrzeby (www.evoenergy.pl)
EWO Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Mława (mazowieckie)