SPECJALISTA DO SPRAW KADR Peplin oferta pracy MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 750 PLN
Zakres obowiązków: Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
Data publikacji: 2018-03-21
Lokalizacja: Peplin (pomorskie)
Pracodawca: MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 83-130 Peplin, powiat: chojnicki, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Peplin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brusy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Umiejętność obsługi PFRON
Nazwa pracodawcy:
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Bema 2, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Bema
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.03.2018
Oferta pracy ważna do: 18.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
promocja i sprzedaż produktów, aktywne poszukiwanie nowych klientów,obsługa klientów hurtowni,wystawianie dokumentów handlowych,uzupełnienie ekspozycji.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Zambrów (podlaskie)
Sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeń. Obsługa klientów biura. Pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-10-27 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
- obsługa klienta- przyjmowanie, wydawanie dokumentów- aktywna sprzedażMiejsce pracy Trzebownisko, godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Prowadzenie zajęć programowych z wychowania fizycznego żołnierzy2. Przygotowywanie żołnierzy do zawodów sportowych3. Pełnienie obowiązków ratownika na pływalni4. sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem sprawności przydzielonego sprzętu, środków materiałowych i infrastruktury sportowej
Jednostka Wojskowa Łask nr 1158 - 2018-01-08 - Łask (łódzkie)
Realizowanie strategii rozwojowej firmy poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie kontraktów sprzedażowych, utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, materiałów prezentacyjnych oraz marketingowych, prowadzenie negocjacji i finalizowanie kontraktów, promowanie dobrego imienia firmy na rynku polskim i europejskim. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
BEPIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
zarządzanie nieruchomościami własnymi i najmowanymi, infrastrukturą i wyposażeniem, dbanie o prawidłowy stan ww. składników, nadzorowanie i realizacja inwestycji, remontów, okresowych przeglądów technicznych, napraw konserwatorskich, usuwanie awarii i ich skutków,- realizacja procesu najmu nieruchomościami, uzgadnianie z Zarządem polityki cen wynajmu powierzchni ARR na dany rok, planowanie rocznych przychodów i kosztów bezpośrednich związanych z Majątkiem oraz ich monitoring i aktualizacja, publikacja ogłoszeń dot.wolnych powierzchni, negocjowanie warunków najmu, przekazanie i odbiór najmowanej powierzchni,- negocjowanie i nadzór nad umowami na usługi związane z utrzymaniem i sprawnym funkcjonowaniem Majątku spółki,- koordynacja pracy pracownika gospodarczego,- realizacja procesu obrotu środkami trwałymi, rozliczanie faktur od dostawców mediów i usług na poszczególnych użytkowników nieruchomości oraz sporządzanie załączników rozliczeniowych do obciążeń, obsługa Archiwum, sporządzanie deklaracji dot. podatków opłat lokalnych.
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA W KONINIE - 2018-07-06 - Konin (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. - 2017-06-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż wyrobów gotowych
BIOMATEX PRODUKCJA Spółka z O.O. - 2018-06-28 - Zduńska Wola (łódzkie)
-współprojektowanie i wdrażanie działań promocyjno-reklamowych w firmie lub w firmach agencji marketingowych,-współtworzenie strategii marketingowych,-prowadzenie działań marketingowych i reklamowych,-opracowywanie ofert dla potecjalnych klientów,-analizowanie sytuacji rynkowej i tworzenie audytów.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Żory (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów z klientami i pozyskiwanie informacji; przygotowanie i prezenetowanie klientom oferty ubezpieczeniowej i leasingowej - sprzedaż; przygotowanie dokumentacji służącej do zawierania umów ubezpieczenia i leasingu; wspólpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi i spółkami leasingowymi (zgodnie z harmonogramem stażu, staż pn-pt 8-16; zatrudnienie po stażu j.w.)
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
- bieżące przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi W-MOSG w Kętrzynie,- współudział w opracowywaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektów oddziału oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony ppoż.,- nadzór nad prowadzonymi przez służby techniczne oddziału przeglądami i konserwacją urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych, sygnalizacji alarmowo-pożarowej oraz podręcznego sprzętu gaśniczego, a także nad przeprowadzaniem tych czynności w wyznaczonych terminach,- prowadzenie w zależności od potrzeb wstępnych i cyklicznych szkoleń w zakresie ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informowanie o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia,- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej. Stosowanie się do zaleceń pokontrolnych w zakresie ppoż. Sporządzanie sprawozdań, analiz, wniosków do Komendanta W-MOSG i KGSG celem przedstawienia stanu faktycznego bezpieczeństwa w zakresie ppoż.,- współpracowanie z Komendami Powiatowych Straży Pożarnych w zakresie ppoż.,- organizowanie ćwiczebnych alarmów pożarowych w komendzie oddziału oraz nadzorowanie alarmów pożarowych prowadzonych przez wskazanych funkcjonariuszy w placówkach PSG na podstawie uprzednio przygotowanego konspektu zajęć,- wyposażanie budynków, obiektów budowlanych lub terenów w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-11-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie procesów logistycznych, analiza i ocena kosztówlogistycznych , kontakt z odbiorcami towaru, zapewnienie terminowości dostaw do klienta, fakturowanie dostaw
NAVIN TECH 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Kowary (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
odbiór i nadzór wykonywanych robót, kontrola pracy kierownika robót budowy
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Rozpisanie zleceń programów wg zaznaczonych receptur. Zamykanie zleceń procedur produkcyjno i informatycznych na bieżąco, informowanie przełożonego o wszystkich nieścisłościach, sporządzanie zestawień służących do rozliczania kierunków rozbioru.
ZM Peklimar Sp. z o.o., Sp., K., - 2017-10-18 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Sprzątanie siłowni, biur.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-10-20 - Opole (opolskie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Gliwice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów punktu handlowego, doradztwo w zakresie środków ochrony roślin, nawozów, upraw
AMPOL-MEROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Stańkowo (pomorskie)
potwierdzanie szczegółów zamówienia (terminy dostaw), nadzór nad realizacją zamówień, wystawianie dowodów wydania na wysyłane produkty, wystawianie listów przewozowych, współpraca z firmami transportowymi realizującymi usługi transportowe.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Obsługa kadrowo - płacowa klientów biura rachunkowego.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Konopiska (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta, drobne prace magazynowe. Miejsce pracy: Nowy Tomyśl.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2015-12-28 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)