SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM Konin oferta pracy AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA W KONINIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie nieruchomościami własnymi i najmowanymi, infrastrukturą i wyposażeniem, dbanie o prawidłowy stan ww. składników, nadzorowanie i realizacja inwestycji, remontów, okresowych przeglądów technicznych, napraw konserwatorskich, usuwanie awarii i ich skutków,- realizacja procesu najmu nieruchomościami, uzgadnianie z Zarządem polityki cen wynajmu powierzchni ARR na dany rok, planowanie rocznych przychodów i kosztów bezpośrednich związanych z Majątkiem oraz ich monitoring i aktualizacja, publikacja ogłoszeń dot.wolnych powierzchni, negocjowanie warunków najmu, przekazanie i odbiór najmowanej powierzchni,- negocjowanie i nadzór nad umowami na usługi związane z utrzymaniem i sprawnym funkcjonowaniem Majątku spółki,- koordynacja pracy pracownika gospodarczego,- realizacja procesu obrotu środkami trwałymi, rozliczanie faktur od dostawców mediów i usług na poszczególnych użytkowników nieruchomości oraz sporządzanie załączników rozliczeniowych do obciążeń, obsługa Archiwum, sporządzanie deklaracji dot. podatków opłat lokalnych.
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA W KONINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZAKŁADOWA 4, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie nieruchomościami własnymi i najmowanymi, infrastrukturą i wyposażeniem, dbanie o prawidłowy stan ww. składników, nadzorowanie i realizacja inwestycji, remontów, okresowych przeglądów technicznych, napraw konserwatorskich, usuwanie awarii i ich skutków,- realizacja procesu najmu nieruchomościami, uzgadnianie z Zarządem polityki cen wynajmu powierzchni ARR na dany rok, planowanie rocznych przychodów i kosztów bezpośrednich związanych z Majątkiem oraz ich monitoring i aktualizacja, publikacja ogłoszeń dot.wolnych powierzchni, negocjowanie warunków najmu, przekazanie i odbiór najmowanej powierzchni,- negocjowanie i nadzór nad umowami na usługi związane z utrzymaniem i sprawnym funkcjonowaniem Majątku spółki,- koordynacja pracy pracownika gospodarczego,- realizacja procesu obrotu środkami trwałymi, rozliczanie faktur od dostawców mediów i usług na poszczególnych użytkowników nieruchomości oraz sporządzanie załączników rozliczeniowych do obciążeń, obsługa Archiwum, sporządzanie deklaracji dot. podatków opłat lokalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Zarządca nieruchomości
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: lub ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widzane doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA W KONINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
ZAKŁADOWA 4, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: osoby mogą zgłaszać się do ARR w Koninie ul. Zakładowa 4
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: ZAKŁADOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
danePracodawcy_nrKraz: 9768
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 05.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzorowanie funkcjonowania i utrzymanie systemu zarządzania
SPAWMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Chojnice (pomorskie)
Montaż konstrukcji stalowych. Praca na wysokości - powyżej 3 metrów.
P.H.U. METAX Tomasz Kajda - 2018-06-26 - Żary (lubuskie)
Działanie jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnychusług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych zapytań i uczestnictwo/prowadzenie wspólnych inicjatyw. Zapewnienie klientom kompletnych, dokładnych i terminowych odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach projektu KPI HR i przez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Odpowiedzialność za wszystkie przych. zapytania oraz współpr. z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o statusie. Zarządz. danymi oraz wykonywanie działań w celu zapewnienia dokładnego i terminowego wynagradzania pracownika za pośr. listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie kontroli zgodnie z wymaganiami Kontroli Wewn., Procedurą Audytu, OPMs i HR KPI. Uruchomienie analizywykrycia przyczyny wszystkich błędów i wdrożenie działań zapobiegawczych. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i niespójności procesowych do zesp. odszkodowania SSC i / lub zesp. centralnych. Wsparcie zespołu kompensacji SSC podczas wykonywania cykli globalnych (IC, Merit, Przeglądów płacowych) oraz konkretnych projektów na rynku. Przygotowanie wysokich standardów jakości i złożonych raportów, w tym obliczeń (czyli wzrostu wytycznych płac) i symulacji. Generowanie raportów i kontroli kwalifikacyjnych w celu wspierania lokalnych cykli C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń). Koordynacja i wykonywaniekompleksowych zmian masowych analizując strukturę, przygotowanie plików, śledzenie z zaangażowanych stron i dokładne zarządzanie danymi oraz przygotowaniem dokumentów Aktywne identyfikowanie obszarów i sposobów poprawy zasięgu usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy efektywności usług. Budowanie efektywnej współpracy pomiędzy zespołami SSC i rynkiem HR w celu realizacji proponowanych ulepszeń.Wymiana najlepszych praktyk w celu dalszego zwiększenia jakości świadczonych usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu w celu określ. przyczyny opóźnienia i/lub błędów oraz proponowaniaulepszeń. Odgrywanie kluczowej roli w retencji wiedzy w zespole-szkolenia Generalistów HR. Tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy na bieżąco i w wys. jakości w porozumieniu z różnymi stronami związanymi z HR. Wspieranie Lidera Zespołu przez koordynację wspólnych inicjatyw z zespołami SSC i zespołów HR na rynku. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE HYDRAULICZNE.WYNAGRODZENIE 2000,00- 2000,00 PŁATNE MIESIĘCZNIE. MOŻLIWOŚĆ PRZEJŚCIA NA UMOWĘ O PRACĘ
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W ZIĘBICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-08-01 - Ziębice (dolnośląskie)
- upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;- koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;- pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy;- prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat, bezrobotnych i młodzieży szkolnej;
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2018-01-31 - Leszno (wielkopolskie)
Przygotowanie dokumentacji techniczenj dla działu produkcji , obróbka techniczna zamówień, przygotowanie wycen techniki węzłów, wykonywanie rysunków AutoCAD, przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
GEBWELL Sp. zo.o. - 2016-10-07 - Chwaszczyno (pomorskie)
Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:Stały nadzór nad procesem montażu maszyn i urządzeń na terenie budowyStały nadzór nad montażem instalacji technologicznych na terenie budowy Udział w odbiorach maszyn i urządzeń w zakładach produkcyjnych Udział w odbiorach rurociągów Udział w testach funkcjonalnych maszyn w zakładach produkcyjnych Monitorowanie procesu wytwarzania i produkcji pod względem jakości Kontrola dokumentacji jakościowej potwierdzającej spełnienie wymagań kontraktu oraz przepisów prawa Przygotowanie ostatecznej dokumentacji jakościowej Koordynowanie realizacji odbiorów w wytwórniach z udziałem Inwestora oraz Jednostek Notyfikowanych Opiniowanie procedur zakładowych Opiniowanie Planów Kontroli i BadańOpiniowanie planów naprawczych Opiniowanie dokumentów jakościowych Osoby zainteresowane powyższą ofertąproszęo nadsyłaniedo dnia 31 marzec 2017 r. ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail:rafal.bednarz (at) rafako.com.pl
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży pokryć dachowych (telefoniczna korespondencja, bezpośrednia), prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumentacje magazynowe, protokoły), obsługa kasy głównej, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, nadzorowanie terminów realizacji zamówień oraz dostaw
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-01-04 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
praca przy produkcji palet
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 9-17 lub 10-18.
KASYNO "NOWE" JADWIGA MURAWSKA - 2017-04-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Programator - ustawiacz
ABL Tech Adrian Bąbel, Szczyrzyc - 2017-03-16 - Szczyrzyc (małopolskie)
przygotowanie i realizacja zamówien publicznych zgodnie z założeniami ustawy oraz postępowań bezprzetargowychkoordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postepowania przetargowego i bezprzetargowegoprowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji z postępowań bezprzetargowych
SPZOZ Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów anglojęzycznych (obszar IT), drogą telefoniczną i e-mailową. Rozwiązywanie problemów, dostarczanie odpowiednich rozwiązań. Praca w systemie, aktualizacja bazy danych. Prowadzenie dokumentacji, tworzenie statystyk. Współpraca z członkami zespołu i poszczególnych zespołów rozdzielających pracę, aby zapewnić najlepszą obsługę.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, wykładanie towarów na półkii,dbałość o czystość otoczenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wohyń (lubelskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień do dostawców, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru ich magazynowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-27 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
OPIS STANOWISKA Obsługa klienta Przygotowywanie produktów do sprzedaży i wysyłki, Obsługa systemu sprzedażyWYMAGANIA: Znajomość jednego z języków obcych w stopniu podstawowym (warunek konieczny): języka niemieckiego, angielskiego lub czeskiego Min. wykształcenie średnie Biegła obsługa MS Office, Internet Komunikatywność i dobra organizacjaOFERUJEMY Pełną wyznań i ciekawą pracę w młodym, przyjaznym zespole Perspektywę rozwoju kariery zawodowej Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Niezbędne narzędzia pracy Możliwość codziennego kontaktu zawodowego w językach obcych
FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak - 2016-12-30 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
testowanie urządzeń AGD pod kątem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym,
analiza i raportowanie wyników testów wg wypracowanych wcześniej zasad,
weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji i certyfikatów jakościowych,
współpraca z dostawcami, w tym firmami zagranicznymi w zakresie jakościowym.
Media Expert - 2016-05-06 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
-ustalanie zapotrzebowania na surowce pod dane zamówienie,-stałe i bieżące aktualizowanie informacji dotyczących zamówień,-negocjacje warunków z nowymi dostawcami,-obsługa i zgłaszanie reklamacji do dostawców,-prowadzenie odpowiedniej dokumentacji,-nadzór nad stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie faktur, dokumentów kierowców itp.
MSN LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Mostki (małopolskie)
Administrowanie strony internetowej, obsługa imprez statutowych stowarzyszenia, sporządzanie projektów ofert turystycznych,, obsługa infokiosku.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Siedlce (mazowieckie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Tajęcina (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2018-02-06 - Łódź (łódzkie)
Prezentacja i sprzedaż aparatów słuchowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wymiarki (lubuskie)