SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Sokołów Podlaski oferta pracy ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeń. Obsługa klientów biura. Pozyskiwanie klientów.
Data publikacji: 2016-10-27
Lokalizacja: Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Pracodawca: ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kilińskiego 12, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeń. Obsługa klientów biura. Pozyskiwanie klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Nazwa pracodawcy: ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Adres pracodawcy:
Bolesława Prusa 15, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Bolesława Prusa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2016
Data dodania oferty pracy: 26.10.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ocena i raportowanie zgodności funkcjonowania organizacji z wymaganiami prawnymi dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w postępowaniu powypadkowym
kontakt przez OHP - 2017-06-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży ofert turystycznych; znajomość systemów rezerwacyjnych, szczególnie Merlin X, przyjazne usposobienie i kultura osobista; zakres obowiązków: sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń i biletów lotniczych; doradztwo i obsługa klientów; dbanie o wizerunek biura; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice; wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
MAGDALENA ŚWIĄTKOWSKA BIURO PODRÓŻY "PODRÓŻNIK" - 2017-12-01 - Pyskowice (śląskie)
realizacja aukcji promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych, kreowanie wizerunku
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Weryfikacja dokumentów księgowych,- Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,- Sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych,- Uzgadnianie sald,- Weryfikacja zapisów księgowych,- Sporządzanie sprawozdań do GUS.
e-bilans Zbigniew Burchan - 2016-07-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
j.w
Dolce Italia Alessi Agostino - 2016-04-26 - Cegłów (mazowieckie)
obsługa reklam w internecie
Domy Laguna Kamil Krzyżanowski - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
MAREK FLORCZAK ZAKŁAD PRODUKCJI MIĘSNO - WĘDLINIARSKIEJ - 2016-06-07 - Niedźwiedź (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towarów i usług , prowadzenia akcji promocyjnych i doradczych, zbieranie informacji o kliencie, analizowanie rynku,realizacja plany sprzedażowego i negocjacji.
Warszawska Fabryka Platerów HEFRA S.A. - 2017-03-09 - Legnica (dolnośląskie)
Rozliczanie faktur, zwroty, sprzedaż papierosów, przyjmowanie reklamacji, obsługa urządzenia wielofunkcyjnego.Praca w godzinach 6:45 - 14:45, 14:15 - 20:15.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kierowanie całokształtem działalności przedsiębiorstwa, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, raportowanie do zarządu spółki, realizacja innych obowiązków przynależnych dyrektorowi ds. marketingu i rozwoju
ALTIMUS - TECH. Sp.z o.o. - 2016-11-21 - Ząbki (mazowieckie)
kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail), obsługa programów magazynowo-handlowych
A.C.D. CARS s.c. Remigiusz Dagil, Tomasz Dagil - 2016-12-06 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Obsługa procesu logistyki sprzedaży od strony formalnej oraz organizacyjnej i ubezpieczeniowej, zabezpieczenie funkcjonowania efektywnego łańcucha dostaw. Wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami. Pracodawca oferuje: interesującą i odpowiedzialną pracę, możliwość samorealizacji, rozwoju i awansu zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od uzyskiwanych efektów. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)
Wystawienia i rozliczanie dokumentów handlowych, sprzedaż, nawiązywanie kontaktów handlowych i pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami.
HENRYK KOWALCZYK Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe - 2016-07-13 - Bargły (śląskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie; 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale Obsługi Klienta, sprzedaży/handlu/serwisu w branży przemysłowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; biegła obsługa komputera, w tym MS Office; wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn lub sprzedaży i dystrybucji oprogramowania, czynne prawo jazdy kat. B; umiejętność sprawnego pozyskiwania wiedzy, dyspozycyjność; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie zamówień w określonym obszarze działalności, budowa strategicznych i długoterminowych relacji z klientami, zarządzanie sprzedażą, doradztwo techniczno-handlowe, budowanie oferty handlowej wraz z wyceną, monitorowanie procesu składania ofert i doprowadzenie do ich realizacji, kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku oraz budowanie nowej oferty w oparciu o pojawiające się nowe potrzeby rynku, wiedza z zakresu PZP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)
zidentyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w tym wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć plastycznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Miechów (małopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników. Prowadzenie akt osobowych. Sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie w należytym stanie instalacji i urządzeń elektrycznych, wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i przeglądów oraz wykonywanie nowych instalacji wynikających z potrzeb, utrzymywanie sprawności sieci kablowych, przyłączy elektrycznych i skrzynek elektrycznych, wykonywanie doraźnych instalacji zasilających, nagłaśniających i oświetleniowych na czas trwania uroczystości i imprez, utrzymanie w sprawności instalacji odgromowych, uczestnictwo w odbiorze robót wykonywanych przez wykonawstwo obce, wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych w miarę potrzeb
Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie - 2018-05-10 - Lublin (lubelskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi.
CHOJMEX Roman Moś - 2018-04-18 - Chojęcin (wielkopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów rosyjskojęzycznych
ZOLTAN SPORT Piotr Hołownia - 2016-07-21 - Augustów (podlaskie)
obsługa klienta w zakresie zdrowego odżywiania
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Słupsk (pomorskie)
Tworzenie ofert dla klientów, planowanie i przygotowanie działań reklamowych, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
Koordynacja prac wykonywanych przez firmy zewnętrzne, przeprowadzanie analiz w zakresie potrzeb remontowych i inwestycyjnych, udział w komisjach przeglądów technicznych obiektów, sporządzanie sprawozdań z postępu robót, inne prace biurowe związane ze stanowiskiem pracy. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - Kierownik Krystyna Folga: e-mail: dzt (at) spsk1.com.pl, tel.: 515 038 869, 71 784 20 76, 71 784 20 74.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)