SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. DUŃSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. DUŃSKI) K/M

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-11-24

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. DUŃSKI) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: duński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, kompleksowa obsługa klientów w języku duńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy, znajomość języka duńskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru, pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin), lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu), pakiet szkoleń, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/D/2016

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 24.11.2016

Oferta pracy ważna do: 06.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 500 PLN

- Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe przynajmniej dwa lata w biurze podróży na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi systemów rezerwacyjnych (Merlin, Amadeus itp.). Wymagana znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej. Wymagana dokładność w realizacji obowiązków. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 32-781-32-26) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Andrzeja 23, 40-061 Katowice) lub e-mail: todos (at) todos.com.pl
1. ADAM POCHYLCZUK TODOS TRAVEL 2. ADAM POCHYLCZUK TODOS RENT CAR - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Z TURCJI - od 1 500 PLN

praca z partnerami z Turcji, obsługa prospektów z Turcji, tłumaczenie spotkań z tureckimi partnerami
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Wysogotowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 600 PLN

Specjalista ds zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Miejsce pracy: ul. Powstańców Warszawy 5 50-153 Wrocław w celu złożenia dokumentów aplikacyjnych ( może się zdrayć, że możliwa będzie od razu rozmowa kwalifikacyjna). Oferta znajduje się w sali:E
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ADMINISTRACJI - od 2 775 PLN

Planowanie audytów, archiwizacja dokumentów, katalogowanie danych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów w jęz. rozyjskim i ukraińskim, pozyskiwanie odbiorców, usług i towarów, pośredniczenie w realizacji umów, tłumaczenie dokumentów, podróże służbowe
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Porosły-Kolonia (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSLUGI E-COMMERCE - do 1 450 PLN

dokładne sprawdzanie zamówienia nabywcy z punktu widzenia możliwości jego realizacji, prowadzenie ewidencji zamówień, ustalanie kolejności przesyłek, kompletowanie zamówień i sprawdzanie przygotowanej przesyłki pod względem zgodności z zamówieniem, pakowanie zamówionego produktu i przygotowywanie go do wysyłki, prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru, sporządzanie i ewidencja rachunków za przesłane towary, wysyłanie ulotek, folderów itp. zachęcających nabywców do dalszej współpracy, wysyłanie ofert nowych produktów (katalogi) do potencjalnych odbiorców, prowadzenie banku informacji o odbiorcach oraz aktualizowanie posiadanych informacji, kontrolowanie opłat pocztowych za przesyłki pod względem ich aktualności, wykonywanie prac związanych z załatwianiem reklamacji nabywców
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 4 000 PLN

CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-12-08 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

realizacja zamówień telefonicznych i modemowych; sprzedaż promocji
PGF "Cefarm" Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Dywity (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 3 000 PLN

obsługa programu magazynowo-księgowego Comarch Optima
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2016-10-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Kontrola produkcji pod względem procedur jakości w poszczególnych działach, współpraca z firmami powiązanymi w Rosji i na Ukrainie.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2016-02-12 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 4 000 PLN

opracowywanie i wydawanie zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych, zamówienia materiałów produkcyjnych
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-07-18 - Kopienica (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz mailowych od klientów; telefoniczne wsparcie techniczne; bieżące monitorowanie stanów magazynowych; składanie zamówień u dostawców zagranicznych; rozliczanie zwrotów towaru od kontrahentów; wsparcie magazynu w przygotowaniu zamówień wychodzących; monitorowanie stanów magazynowych u klientów drogą mailową lub telefoniczną; wprowadzenie i aktualizowanie produktów w sklepie internetowym; przygotowywanie i pakowanie materiałów i produktów na szkolenia i warsztaty; dostarczanie produktów do klientów na terenie Aglomeracji Śląskiej
3Z SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Piekary Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. REFUNDACJI - 997,4 PLN

Specjalista ds. refundacji- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie wyższe ( licencjat) obsługa komputera, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - 1 017,4 PLN

- organizowanie pracy biura firmy,- obsługa działań handlowych- obsługa programu inSert Subiekt/Gestor- wystawiani9e faktur i korektStaz będzie odbywał się w dzielnicy: Brdyujście
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 3 100 PLN

Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji magazynowania i dystrybucji. Koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji logistycznej; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji, zapewnienie sprawnej komunikacji z udziałowcami i klientami firmy z Libanu i Francji wobec tego biegła znajomość j. francuskiego i arabskiego jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe zarządzanie w rolnictwie, doświadczenie zawodowe 1 rok. Biegła znajomość języka francuskiego i arabskiego. Zaawansowana obsługa europejskich programów logistycznych, zdolności analityczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Radzymin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY - do 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji biura, działania promocyjne organizacji, nawiązywanie współpracy.
Stowarzyszenie "Euro-Country" - 2016-10-12 - Polska Cerekiew (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 500 PLN

Obsługa bieżąca klientów, poszukiwanie nowych odbiorców, przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych.
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2017-01-12 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI I SERWISU MASZYN W PROCESIE WYKOŃCZENIA WYDRUKÓW WIELKOFORMATOWYCH - od 2 078,16 PLN

OBSŁUGA, KONSERWACJA, SERWIS MASZYN WIELKOFORMATOWYCH DO WYKOŃCZENIA WYDRUKÓW, PAKOWANIE GOTOWYCH WYDRUKÓW I PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI, PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW DO PRODUKCJI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA STANY MAGAZYNOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OBSŁUGA MASZYN WIELKOFORMATOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
TOTEM KAMIŃSKI, SZULIŃSKI, SNARSKI, KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I BHP - od 2 500 PLN

- Obsługa komputera. Gromadzenie dokumentacji pracowniczej i nadzór nad teczkami osobowymi (dokumenty kadrowe, BHP, legalizujące zatrudnienie cudzoziemców). Utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami zagranicznymi (Ukraina, Białoruś, Mołdawia) w celu przeprowadzenia procesu legalizacji ich pobytu, pomocy w aklimatyzacji w Polsce, uzyskania opinii o warunkach pracy i zakwaterowania, rozwiązywania bieżących problemów oraz informowania o celach i kierunku rozwoju firmy. Aktualizowanie i raportowanie zestawień. Realizacja zadań w trakcie delegacji w przestrzeniach biurowych lub na hali produkcyjnej.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) oraz teren całej Polski.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-18:00 + soboty, niedziele, święta. Poziom wykształcenia: podstawowy. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 miesiąc. Wymagana gotowość do częstej pracy w delegacjach na zasadach określonych Kodeksem Pracy.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI - od 1 900 PLN

przygotowywanie ofert wycieczek i wczasów dla klientów, obsługa komputera
Agencja Turystyczna "AIR TRAVEL" Sp. Jawna W.Łaskawiec, P.Gąsiorowska - 2016-08-31 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 100 PLN

Sprzedaż sprzętu i akcesoriów komputerowychpraca w godz. 10-18
tbcom - Barsznica Tomasz - 2018-10-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (SPRZEDAŻ STALI) - od 3 000 PLN

- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

Odbieranie telefonów od klientów w jęz. hiszpańskim, rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PROCESU - 3 000 - 4 000 PLN

Realizacja projektów wdrażania nowych wyrobów oraz modyfikacji obecnie produkowanych, na podstawie analizy zdolności technicznych, technologicznych i logistycznych. Opracowywanie dokumentacji technologicznej i procesowej, nadzór nad dokumentacją.
Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A. - 2015-11-06 - Wolbrom (małopolskie)


Wybierz powiat