SPECJALISTA DS. PROCESU Wolbrom oferta pracy Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROCESU
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja projektów wdrażania nowych wyrobów oraz modyfikacji obecnie produkowanych, na podstawie analizy zdolności technicznych, technologicznych i logistycznych. Opracowywanie dokumentacji technologicznej i procesowej, nadzór nad dokumentacją.
Data publikacji: 2015-11-06
Lokalizacja: Wolbrom (małopolskie)
Pracodawca: Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 100, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja projektów wdrażania nowych wyrobów oraz modyfikacji obecnie produkowanych, na podstawie analizy zdolności technicznych, technologicznych i logistycznych. Opracowywanie dokumentacji technologicznej i procesowej, nadzór nad dokumentacją.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROCESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolbrom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolbrom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykszt. wyższe techniczne kierunek chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna i procesowa, doświadczenie zaw. min. 1 rok na ww. stanowisku, umiejętność obsł. programu CAD, MS Office, znajomość j. agielskiego na poziomie min. B1
Nazwa pracodawcy: Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
1 Maja 100, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Wolbrom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolbrom
Adres strony pracodawcy: www.fttwolbrom.com.pl
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 100
Profil działalności pracodawcy: produkcja taśm transponterowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data dodania oferty pracy: 06.11.2015
Oferta pracy ważna do: 04.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy
BUSINESS & WORK CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
planowanie zaopatrzenia materiałowego dla grupy wyrobów, zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców, monitorowanie zdolności produkcyjnych współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych, utrzymywanie bazy danych o dostawcach-utrzymywanie i rozwój systemu planowania zaopatrzenia-kontakt z dostawcami zewnętrznymi, mile widziana znajomość systemu SAP
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
hurtowy zakup owoców, budowanie relacji z producentamiwynagrodzenie do uzgodnienia
GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW GALSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Wierzchucice (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe ekonomiczne; umiejętność obsługi urzadzeń biurowych i programów Word, Excell; zakres obowiązków: sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych; współpraca i dbałość o poprawną komunikację z instytucjami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów hutniczych, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców.Frma zajmuje się dystrybucją wyrobów hutniczych ze stali węglowej i nierdzewnej, aluminium, blach dachowych oraz ogrodzeń i bram garażowych.
ODMET S.A. - 2017-02-03 - Siedlce (mazowieckie)
rozwożenie potraw w ramach cateringu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie techniczne dla działu logistycznego, przyjmowanie i wysyłka dostaw, wsparcie przy organizacji transportu, obsługa logistyki zewnętrznej, drobne zaopatrzenie dla zakadu
AP-LOGIC Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Gorczyn (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów biznesowych, przedstawianie oferty nowym klientom, kształtowanie pozytywnego wizerunku formy, opieka nad pozyskanymi klientami, tworzenie bazy klientów, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie ofert i dokumentów dotyczących współpracy
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Sosnowiec (śląskie)
Koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji, współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzenie badania marketingowego i szkoleń produktowych.
AUXIN VISION GENERAL TRADING - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru umów•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru dot. gospodarki odpadowej•rejestracja wniosków w aplikacji SODiAZ•rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącej w SODiAZ• prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sopexim sp z o.o - 2017-02-08 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczeń płac
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac i wszystkich składników płacowych (program R2Płatnik), deklaracje ZUS, rozliczanie podatku dochodowego pracowników. Wszystkie czynności związane z zatrudnianiem, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem pracowników oraz ogół rozliczeń kadrowo płacowych.
MILTON CASH Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
SNC Sp.j. Bożena Gąsiorowska,Krzysztof Gąsiorowski - 2016-02-11 - Niegoszowice (małopolskie)
specjalista ds eksportu
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Raszyn (mazowieckie)
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)
zakres obowiązków:- nadzór nad nieruchomościami- nadzór nad pracownikami porządkowymi- nadzór nad prawidłowością prac prowadzonych w nieruchomościach- sporządzanie pism, odpowiadanie na pisma- pomoc w pracach księgowych- rozliczanie mediów dla nieruchomości- stała weryfikacja usterek oraz kontakt z wykonawcami- bieżąca obsługa mieszkańców (w tym informowanie o kosztach, wpłatach, uzgadnianie sald)wynagrodzenie:2000 zł netto miesięcznie, umowa o pracę na czas nieokreślonypraca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00miejsce pracy: ul. Ślężna 146-148, 53-111 WrocławKontakt z pracodawcą: biuro (at) proinrem.com.pl
PROINREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Pozyskiwanie nowych zleceń dla kancelarii, zawieranie umów i zapewnienie wysokiego standardu obsługi poszkodowanie, kompletowanie i weryfikacja zebranej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia szkody. Obsługa spraw zleconych przez kancelarię.Wykształcenie min. średnie; Komunikatywność, kultura osobista, otwartość. Mile widziane prawo jazdy KAT. B. Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy, ubezpieczenia.
CONSILIUM BONUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Lublin (lubelskie)
Opracowywanie metody kontroli jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, opracowywanie dokumentów.
VEGGIEFRESH SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Sucha Wola (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:prace ogólnobudowlane, malowanie, tynkowanie, docieplanie itp.; WYMAGANIA:wykształcenie zwodowe, z doświadczeniem zawodowym 5 lat
DOMENE Sp. z o. o. - 2018-02-23 - Lubliniec (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa klientów biura
Abak S.A. - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Praca w języku francuskim:analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych,odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowewsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysokąjakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem
PERKINELMER SHARED SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)