SPECJALISTA DS. HANDLU Zielona Góra oferta pracy KARMAG POŚREDNICTWO I HANDEL Jerzy Dziedzic, Adam Sawicki Sp. j.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie zamówień, współpraca z klientami i działem handlowym
Data publikacji: 2016-08-11
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: KARMAG POŚREDNICTWO I HANDEL Jerzy Dziedzic, Adam Sawicki Sp. j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskiego 13, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zamówień, współpraca z klientami i działem handlowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie handlowe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, program Optima, Office, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
KARMAG POŚREDNICTWO I HANDEL Jerzy Dziedzic, Adam Sawicki Sp. j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 13, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.08.2016
Data dodania oferty pracy: 10.08.2016
Oferta pracy ważna do: 09.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-01-19 - Brzozowiec (lubuskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Autosan" - 2017-09-14 - Sanok (podkarpackie)
kompleksowa obsług klienta, podtrzymywanie i rozwój relacji z klientami-głównie kontakty telefoniczne, wyszukiwnie nowych klientow, bieżąca analiza wspólpracy z kontrahentami, realizacja ustalonych celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Chorzów (śląskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczanie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wchodniego.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Archiwizacja dokumentów. Pozyskiwanie pracowników internetowo oraz telefonicznie. Praca z bazą danych. Umieszczanie ogłoszeń o pracę w internecie. Sporządzanie dokumentów związanych z procesem rekrutacji. Udział w rozmowach kwalifikacyjnych. Obsługa dokumentacji w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gdynia (pomorskie)
dokonywanie zakupów towarów w hurtowniach prowadzonych na terenie Chin, negocjacie cen w języku chińskim, poszukiwanie klientów, producentów na terenie Chin, składanie zamówień i przygotowywanie ofert w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Tarnów (małopolskie)
Malowanie, szpachlowanie, układanie glazury oraz adaptacje poddaszy.
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ SZYNAL - 2017-06-06 - Glinik Górny (podkarpackie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2017-12-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie sprzedaży międzynarodowej produktów przedsiębiorstwa, głównie na rynkach azjatyckich
AMBER TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Bochnia (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
- OBSŁUGA KLIENTA KLUBU FITNESS- SPRZEDAŻ USŁUG I PRODUKTÓW- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ- PROWADZENIE FACEBOOK, INSTAGRAM
TMS AUDIT - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
rozmowy telefoniczne z obecnymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DRUX Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami francuskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
- Zarządzenie Nr 14/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-9/17, w I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach - ul. Warszawska 4/ Teatralna 7, 40-006 Katowice.- Ilość wolnych stanowisk: 0,75 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 2250 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
zgodny
Vadain Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie pracy personelu
ORION.PL Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, tworzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie kontrahentów, - pozyskiwanie zmówień,- kontakt z klientem.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o. - 2017-10-12 - Mońki (podlaskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu zapewnienia ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej,w celu przygotowani prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kraków (małopolskie)
- Zapewnienie zasobów dla organizacji poprzez kompleksowe prowadzenie rekrutacji w obszarze biznesowym, na stanowiskach menadżerskich i specjalistycznych. Wspieranie menadzerów w realizacji polityki personalnej w zakresie: zarządzania wynikami, szkoleniami i rozwojem pracowników. Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej w zakresie prawa pracy. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i instytucjami pośrednictwa pracy. Wdrażanie systemowych inicjatyw HR wspierających działalność biznesową firmy i udział w korporacyjnych projektach z zakresu HR. Kreowanie kultury organizacyjnej wspierającej wartości decydujące o przewadze konkurencyjnej firmy.- Wynagrodzenie: 2200 do 4000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalista ds. rekrutacji pracowników. Wymagana umiejętność pracy z wyższą kadrą menedżerską, bardzo dobrej praktycznej znajomości prawa pracy. Wymagana dobra znajomość programów MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
bezpośrednia obsługa pacjentów, rejestracja pacjentów na wizyty/zabiegi, udzielanie informacji realizacja transakcjifinansowych, wystawianie faktur, prowadzenie rozliczeń, przygotowywanie dokumentacji pacjenta
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
Sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych Terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej Nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej Nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych Techniczne ustalenia z dostawcami i klientami Optymalizacja obowiązujących procesów Przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom
SITECH Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Chocicza Mała (wielkopolskie)