SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Zabrze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt telefoniczny z klientami, tworzenie baz danych, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt telefoniczny z klientami, tworzenie baz danych, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, umiejętność szybkiego poruszania się w podstawowych systemach komputerowych, umiejętnośc szybkiego nawiązywania kontaktu z ludźmi.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na adres e-mail : biuro (at) mugade.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 12.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w j. ukraińskim i rosyjskim, odpowiadanie na telefony oraz e-maile klientów, zapewnienie ułatwień w działaniach i procedurach działu HR, obsługa ruchów (transferów, promocji) oraz zapytań osób odchodzących, organizacja sesji "Dzielenie się wiedzą", zarówno w zespole jak i międzyzespołowo, utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracowników "od zatrudnienia do emerytury" włączając w to zarządzanie danymi zasadniczymi HR, organizacja czasu, zarządzanie nieobecnościami, zarządzanie przydzieloną częścią procesu zgodnie z metodologią Capgemini lub zgodnie z uzgodnionym planem przejścia, aktualizowanie wszystkich wymaganych dokumentacji procesów (map procesów i procedur) i innej dokumentacji z uzgodnionym harmonogramem.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kadrowo i płacowa szkoły. Sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - pracowników, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych PIT-y, sporządzanie kart wynagrodzeń, prowadzenie akt wszystkich pracowników, przygotowywanie umów dla pracowników, świadectw pracy, dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi, sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury, sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS i SIO, sporządzanie wymaganych analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich d
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KUROWICACH - 2016-11-16 - Kurowice (łódzkie)
praca w hodowli roślin, pomoc w planowaniu i zarządzanie ścisłymi doświadczeniami polowymi
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Kończewice (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; dobra znajomość języka angielskiego; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; współpraca z działem graficznym i działem sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Przyszowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, 6 miesięcy doświadczenia, umiejętność czytania rysunku technicznego, znjomość obróbki skrawaniem. Kandydat powienien umieć samodzielnie przygotować technologię i kalkulację wykonania podstawowych wyrobów. Mieć rozeznanie w rynkach producentów, umiejętność samodzielnej oceny tematów możliwych do realizacji przez Firmę. Chętne osoby prosimy o wysłanie CV na adres e-mail: kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)
pomoc w kuchni w Restauracji Saline w Hotelu Focus w Inowrocławiu
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TER KOL KOWALSKI PAWEŁ - 2017-10-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
SPORZĄDZANIE ANALIZ KOSZTOWYCH PREFABRYKATÓW, SPORZĄDZANIE RYSUNKÓW ORAZ DOKUMENTACJI OFERTOWEJ (W ŚRODOWISKU TURBOCARD), PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z WDROŻENIAMI ORAZ BADANIAMI MATERIAŁÓW ORAZ WYROBÓW BUDOWLANYCH, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW,
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca Łódź, ul. Brukowa 30
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2018-03-13 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kontrahenta włoskojęzycznego - przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Gnojnik (małopolskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
Praca z osobami dorosłymi na kursach zawodowych, praktyczna nauka zawodu, zajęcia w weekendy, wynagrodzenie wg kategorii zaszeregowania. Zatrudnienie do końca czerwca i potem od września.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-03-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Konkurs „Wygraj Wesele Marzeń” jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Radom (mazowieckie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozliczanie pracowników, obsługa finansowo-kadrowa firmy, wsparcie działu księgowego, administrowanie dokumentów pracowniczych.
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
montaż aparatury rozdzielczej oraz instalacji elektrycznych
DB TECHNIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Ruda Śląska (śląskie)
Leczenie narządów wewnętrznych m.in. choroby układu krążenia, układu oddechowego, układu trawiennego itp. Praca w zakładzie opiekuńczo-leczniczym.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krynicy Zdroju s.c. Agnieszka Dulkiewicz-Rozlach, Amadeusz Dulkiewicz, Karolina - 2015-11-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie szkoleń zawodowych, prowadzenie i poszukiwnaie firm i osób na szkolenie, oprawcowanie wniosków aplikacyjnych o środki unijne
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Trzebinia (małopolskie)
jw
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy i nieobecności, obsługa kadrowo-płacowa pracowników, sporządzanie list płac
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
wyszukiwanie pracowników z rynku Ukrainy, Białorusi, współpraca z agencjami, pośrednictwami pracy na Ukrainie, Białorusi, zamieszczanie ofert pracy na stronie internetowej
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Sosnowiec (śląskie)
pomoc przy murowaniu ścianek działowych
Mariusz Jamka Firma Remontowo- Budowlana - 2016-07-13 - Siekierczyna (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami hanlowymi, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządanie dokumentacji
DENEL Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
wsparcie i ścisła współpraca z działem sprzedaży firmy; dbanie o pozytywne relacje i wsparcie techniczne Klienta; wsparcie przy tworzeniu nowych rozwiązań technologicznych, nadzór nad istniejącymi projektami i ich koordynacja; przygotowywanie projektów, rysunków i dokumentacji z wykorzystaniem dostępnych programów graficznych; aktywny wkład w tworzenie wizerunku firmy na rynku; jedna zmiana(8-16) kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-16), telefoniczny, e-mailowy.
ABATEC Sp. z o. o. Słupsk - 2015-11-24 - Słupsk (pomorskie)