SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (NR 1905) Bydgoszcz oferta pracy DENEL Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (NR 1905)
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: analizowanie rynku i ofert konkurencji, planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami hanlowymi, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządanie dokumentacji
Data publikacji: 2018-03-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: DENEL Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kijowska 6/lok. 34, 85-703 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analizowanie rynku i ofert konkurencji, planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami hanlowymi, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządanie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (NR 1905)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: DENEL Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kijowska 6/lok. 34, 85-703 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesyłać na adres: biuro (at) denel.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kijowska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2018
Data dodania oferty pracy: 23.03.2018
Oferta pracy ważna do: 05.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontrahentami, pozyskiwanie klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-01-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników, wprowadzanie danych do programu Excel, realizacja zleceń i zamówień na usługi, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie zadań
TRANS- FORMERS KARPATIA Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
Koordynowanie i nadzorowanie całoksztaltu procesów związanych z eksportem produktów firmy, bieżące monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-08-01 - Cmolas (podkarpackie)
•kontrola finansowa dokumentów podlegających zapłacie•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych związanych z rachunkowością i ich kontrolą •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•analiza rozrachunków w zakresie terminowości ich regulowania•poznanie zasad segregacji i archiwizacji dokumentów księgowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
EDIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Banino (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
ESKA GROUP Okna - 2016-07-14 - Morawica (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:-pozyskiwanie uczestników szkoleń,-przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów szkoleniowych,-projektowanie szkoleń (opracowanie zakresu, koncepcji i planu warsztatów),-koordynowanie działań dotyczących szkoleń,-organizacja szkoleń, kursów zawodowych, konferencji,-praca z bazami danych oraz budowa własnej bazy klientów,-nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,-badanie potrzeb szkoleniowych klientów,-aktywny udział w budowaniu oferty szkoleniowej w tym także poprzez kanały social media,-udział w przetargach dot. szkoleń,-inne prace związane z realizacją usług szkoleniowych,-reprezentowanie Izby w grupach roboczych zajmujących się tematyką funduszy unijnych.Oferujemy:-zatrudnienie w ramach umowy o pracę,-system wynagradzania uzależniony od posiadanych kwalifikacji,-wynagrodzenie od 2700 zł brutto,-pracę w młodym zespole,-wygodną lokalizację miejsca pracy w centrum miasta.
KUJAWSKO - POMORSKA IZBA RZEMIOSŁA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W BYDGOSZCZY - 2018-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie i wprowadzanie danych aeronautycznych wykorzystywanych przy nawigacji lotniczej. Tworzenie map aeronautycznych, dokumentów lotniczych.
LUFTHANSA SYSTEMS POLAND SP. Z O. O. - 2015-12-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: marketing, administracja, zarządzanie; staż pracy: 2; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu zarządu (obsługa korespondencji, spotkań z kontrahentami, prowadzenie kalendarza spotkań) organizacja delegacji członków Zarządu oraz rozliczanie delegacji, przygotowanie raportu kasowego i wystawianie faktur, wsparcie działu handlowego w zakresie: badania rynku (ocena szans rynkowych dla produktów), wyszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KOM-STAL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
a)pozyskiwanie środków pomocowych w ramach programów realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zależności od potrzeb.b) opracowywanie projektów, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarządzanie.c) Współudział w rekrutacji uczestników projeku.d) Przygotowywanie dokumentów do refundacji kosztów.e) Sporządzanie wniosków o płatność, potwierdzenie kwalifikalności poniesionych kosztów.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosków, raporty z realizacji projeku.g) Ocena końcowa efektó projektu, archiwizacja dokumentów.h) marketing usług urzędu pracy.i) Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.j) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych.( Więcej informacji na temat oferty pracy znajduje się na BIP Urzędu Pracy w zakładce nabory do pracy - nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista do spraw programów- stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej PUP w Wołowie lub pod numerem telefonu 071-3894810 wew 254 )
Powiatowy Urząd Pracy - 2016-07-18 - Wołów (dolnośląskie)
Udzielanie świdadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Ośrodka Leczenia Uzależnień.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjentymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostepniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
Przyjmowanie zamówień przez telefon, mail oraz sklep internetowy. Szukanie nowych odbiorców, nowych kanałów sprzedaży oraz utrzymywanie trwaych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
LUEWO Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Brzesko (małopolskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-03 - Rajkowy (pomorskie)
import surowców oraz materiałów do produkcji, monitorowanie zapotrzebowania na surowce, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, w informacji turystycznej (poniedziałek piątek 9.00 17.00, sobota 9.00 13.00);udzielanie informacji turystycznej oraz kulturalnej o Inowrocławiu i Kujawach Zachodnich;prowadzenie sprzedaży produktów z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, biletów autobusowych, biletów na imprezy kulturalne;udział w imprezach wystawienniczych;tworzenie produktów turystycznych;kreowanie pozytywnego wizerunku Inowrocławia i Kujaw Zachodnich;współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dot. turystyki w Inowrocławiu;współpraca z branżą turystyczną.
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-10-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Aktywne zdobywanie nowych klientów. Realizacja polityki sprzedażowej firmy.Budowanie i utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami firmy.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
"WF PZL ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Łódź (łódzkie)
Administrowanie wspólnot mieszkaniowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "CHEŁM" - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
1. Kontrola procesu produkcyjnego,2. Znajomość wymogów jakościowych,3. Prowadzenie dokumentacji.
PPHU "Kam - Pol" Import - Export Piotr Furmański - 2018-05-02 - Grabów (łódzkie)
Specjalista do spraw szkoleń i prezentacji wyrobu; Miejsce pracy: Zakład produkcyjny Alpol w Fidorze k/Końskich ( z uwzględnieniem konieczności częstych wyjazdów służbowych); Firma oferuje: stabilność zatrudnienia (umowa o pracę) i konkurencyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego oraz pracę w młodym dynamicznym zespole, samochód służbowy i telefon komórkowy
Alpol-Gips Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Fidor (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kontakt z zagranicznymi (ukraińskimi) agencjami pracy, rekrutacja bezpośrednia pracowników z Ukrainy, prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej, wprowadzanie nowych pracowników do obowiązków u nowego pracodawcy, współpraca z lokalnymi urzedami pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Mława (mazowieckie)
koordynacji działań markietingowych od strony produkcyjnej
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne K.W.S. ŻABCZYŃSCY S.J. - 2016-01-25 - Łaskarzew (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klienta, obsługa programów sprzedażowychOferta stażu przeznaczona dla osób zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Puck (pomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Nowy Targ (małopolskie)
Kontakty z kontrachentami z terenu Czech i Słowacji, pozyskiwanie nowych.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-09 - Sadkowa Góra (podkarpackie)