SPECJALISTA DS. PLANOWANIA Gorzyce oferta pracy Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:•Odpowiedzialność za planowanie produkcji;•Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;•Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;•Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;•Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;•Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;•Raportowanie;Od osoby ubiegającej się o w/w stanowisko oczekujemy:•Wykształcenia wyższego – (preferowany kierunek: Odlewnictwo lub Metalurgia)•Doświadczenia na podobnym stanowisku - dodatkowy atut;•Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym ko

Data publikacji: 2017-03-27

Lokalizacja: Gorzyce (podkarpackie)

Pracodawca: Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Odlewników 52, 39-432 Gorzyce, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:•Odpowiedzialność za planowanie produkcji;•Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;•Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;•Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;•Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;•Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;•Raportowanie;Od osoby ubiegającej się o w/w stanowisko oczekujemy:•Wykształcenia wyższego – (preferowany kierunek: Odlewnictwo lub Metalurgia)•Doświadczenia na podobnym stanowisku - dodatkowy atut;•Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym ko

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzyce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzyce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw planowania strategicznego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: język angielski - poziom ponadpodstawowy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: analityczne myślenie i rozwiązywanie problemów

Nazwa pracodawcy: Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Adres pracodawcy:
Odlewników 52, 39-432 Gorzyce, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: tarnobrzeski

Gmina pracodawcy: Gorzyce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gorzyce

Ulica pracodawcy: Odlewników

Numer budynku pracodawcy: 52

Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów z aluminium i stopów aluminium

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw planowania strategicznego

Data dodania oferty pracy: 27.03.2017

Oferta pracy ważna do: 21.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

RECEPCJONISTA - 997,4 PLN

zgodnie z załączonym prgoramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Milówka (śląskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

- prowadzenie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich, - ustanawianie i znoszenie obwodów rybackich- analiza stanu formalno – prawnego wód powierzchniowych, - wydawanie zaświadczeń do konkursów ofert - prowadzenie spraw związanych z rybactwem śródlądowym – rejestry, ewidencje, opracowywanie pisemnych odpowiedzi dla interesantów- wyjazdy terenowe w celu wykonywania kontroli wypełniania przez użytkowników rybackich obowiązków zapisanych w umowach użytkowania (np.zarybienia
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W SZCZECINIE - 2016-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA Z J. ANGIELSKIM - do 2 500 PLN

Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie C1; zakres obowiązków: przygotowywanie postów w social media, opracowanie grafik na potrzeby postów w social media, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu, czynna organizacja branżowych eventów i konferencji, monitorowanie rynku, informacji o firmie oraz działań konkurencji w social media oraz innych mediach; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice centrum;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HACCP - od 1 850 PLN

nadzorowanie produkcji pod kątem spełniania wymogów HACCP
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "LUMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Wólka Złojecka (lubelskie)

OPERATOR CNC - od 35 000 EUR

Tätigkeit:- Vertrieb via Telefon und Mail von Ersatzteilen und Services. - Strategische Betreuung eines bestehenden internationalen Kundenstammes. - Vertretung der bestehenden Zuständigkeit für Serviceangebote und Serviceabwicklung. - Aufbau entsprechender Kundenbindung unter direkter Abstimmung mit dem Anlagenbauvertrieb bzw. mit lokalen Vertretungen. - Erarbeitung der kalkulatorischen Grundlagen unter Einbeziehung der Fachabteilungen bzw. des Einkaufes. - Kalkulation der Angebote im SAP. - Verhandlung und Abschluss der Angebote im Rahmen der vereinbarten Grenzen. - Reporting der Vertriebsaktivitäten.
kontakt przez WUP - 2018-01-11 - Austria (Austria)

SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII WODY - od 2 500 PLN

- Prowadzenie analiz mających na celu zwiększenie efektywności funkcjonowania systemu wodociągowego Spółki w zakresie uzdatniania i dystrybucji wody. Prowadzenie analiz w zakresie kontroli produktu we wszystkich etapach procesu uzdatniania wody. Dokonywanie analiz wyników badań jakościowych wody wykonywanych przez laboratoria technologiczne oraz laboratoria Wydziału Badania Wody. Współpracowanie przy opracowaniu , wdrożeniu i walidacji Systemu Bezpieczeństwa Wody oraz normy PN-EN 15975 "Bezpieczeństwo zaopatrzenia w wodę pitną - Wytyczne zarządzania kryzysowego i ryzyka - Część 2: Zarządzaniem ryzykiem". Bieżące raportowanie z postępu prac do bezpośredniego przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe techniczne, pożadane po kierunku inżyniera środowiska. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 letnie w branży chemicznej lub instytucjach naukowo-badawczych, bądź związanej z produkcją i dystrybucją wody. Wymagana znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków , zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę, biegła znajomość pakietu MF Office. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO - KADROWYCH - od 2 000 PLN

praca biurowa, dekretowanie i ksiegowanie dokumentów w programie COMARCH, OPTIMA
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Adamowizna (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 500 PLN

reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami; tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacja założonych celów; bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-10-26 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, HISZPAŃSKIM I PORTUGALSKIM - od 2 500 PLN

odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADAPTACJI DANYCH - od 7 250 PLN

Odpowiedzialność za rozwój i analiza danych, monitorowanie modułów i zbioru danych, kontrola jakości procedur ładowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odnośnie brakujacych danych lub problemów technicznych, udział w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLLINGU - 2 750 - 3 178 PLN

pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-08-13 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRAW HANDLOWYCH - do 2 000 PLN

Wykształcenie: średnie; wymagana znajomość języka angielskiego; praca w firmie produkcyjnej; jedna zmiana; możliwość delegacji na terenie kraju; miejsce pracy: Nieborowice;
"OSTROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Nieborowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI I REKREACJI - od 2 500 PLN

Opracowywanie programu imprez dla uczestników turnusówrehabilitacyjnych i realizowanie go poprzez organizowanie czasuwolnego dla uczestników,np. spacery, zabawy integracyjne, grill,wieczorki taneczne. Umiejętności i uprawnienia: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywaniakontaktów i pracy w grupie.Cierpliwość,empatia,opanowanie w pracy z osobami starszymi, schorowanymi iniepełnosprawnymi.
1.Ryszard Balkowski - PPUT Balkar, 2.P.U.T BALTUR s.c. Bonderowicz Andrzej, Balkowski Ryszard - 2017-06-27 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 100 PLN

OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

- obsługa klientów pośrednich oraz bezpośrednia, pozyskiwanie nowych klientów- obsługa programów Comarch ERP- obsługa stanowiska biurowego i prac zlecanych
Jolanta Marjańska BEPPE - 2016-02-29 - Zawiercie (śląskie)

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Lipsko (mazowieckie)

SPECJALISTA ROZWOJU RYNKU - 2 200 - 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych kontrahentów, w szczególności podwykonawców, tłumaczenie umów i zakresu realizacji prac.
JAROCKI ARKADIUSZ ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "ARBUD" - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów w Chinach w zakresie usług turystycznych oraz osób, które chcą studiować w Polsce a także inwestorów chińskich w Polsce. Rozpoznawanie, budowanie i wzmacnianie relacji biznesowych. Przygotowywanie ofert, prezentacji i raportów dla klientów. Częste wyjazdy do Chin.
King s Knight Sp. z o. o. - 2017-12-27 - Gdynia (pomorskie)

SZLIFIERZ - od 1 850 PLN

proste prace przygotowawcze przed procesem spawania: malowanie elementów, szlifowanie, gradowanie, sprzątanie
kontakt przez OHP - 2017-05-11 - Chwarstnica (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 000 PLN

Sprzedaż internetowa
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2017-11-29 - Drzecin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 1 850 PLN

obsługa klienta,pozyskiwanie klientów,organizacja usług gastronomicznych,hotelowych i turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW NOWYCH - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie bądż wyższe o kierunku : handel, sprzedaż, obsługa klienta, motoryzacja, wymagane minimum 3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowsku. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) madmobil.pl.
MAD-MOBIL SPÓŁKA JAWNA D. OSZEK, M. GAWAŁEK, A. OSZEK - 2017-01-19 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM - 3 490 - 4 920 PLN

- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)

KELNER - 2 000 - 2 500 PLN

Podawanie posiłków. Sprzątanie stolików.
ELEKTRO-DOR TURYSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-05 - Bogucin (lubelskie)


Wybierz powiat