SPECJALISTA DS KADROWO-PŁACOWYCH Wodzisław Śląski oferta pracy Doradztwo podatkowe Graczyk
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADROWO-PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Data publikacji: 2017-08-17
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Doradztwo podatkowe Graczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radlińska 68, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADROWO-PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów płacowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu PŁATNIK
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Doradztwo podatkowe Graczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Radlińska 68, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Radlińska
Numer budynku pracodawcy: 68
Profil działalności pracodawcy:
działalność rachunkowo - księgowa, doradztwo podatkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2017
Data dodania oferty pracy: 16.08.2017
Oferta pracy ważna do: 18.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Znajomość języków obcych jest wymagana do obsługi dokumentów finansowych w językach obcych oraz do kontakt z zagranicznymi klientami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.08.2019 r. do 31.07.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.08.2019 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub student lub wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA-3:- OPCJA 1: bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2 w mowie i piśmie.- OPCJA 2: dobra znajomość języka niemieckiego B1 w mowie i piśmie i dobra znajomość języka angielskiego B1 w mowie i piśmie.- OPCJA 3: dobra znajomość języka francuskiego B1 w mowie i piśmie i dobra znajomość języka angielskiego B1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Katowice (śląskie)
- procesowanie zamówień przy użyciu systemów zakupowych- wspieranie użytkowników procesów i systemów zakupowych ( np. towrzenie dostawców)- automatyzacja i usprawnianie procesu zakupów operacyjnych- tworzenie raportów zgodności oraz rekomendowanie sposobów pomiaru w celu polepszenia wskaźników / stóp zgodności w języku japońskim- kontakt z klientami - telefoniczny oraz drogą mailową - w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizwacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalenie jej hierarchii.Analizowanie czynników wywierajacych znaczacy wpływ ns poziom sprzedaży i in. Miejsce pracy: Wrocław Pl. GrunwaldzkiKontakt z pracodawcą elektroniczny. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony/ bezterminowo. Zatrudnienie od 01.02.2019Praca na jedna zmiane w godz 9-17Sala C
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
*Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. *Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjno - rewalidacyjnych z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, proponowane wynagrodzenie: 2538 zł - 3483 zł + 35% dodatku za warunki pracy.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu - 2019-06-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRON, SIO, realizowanie zakupów wyposażenia i środków sczystości szkoły, przeprowadzniea inwentaryzacji sprzętu,dpowiada za utzrymanie czystości w szkole oraz za przeprowadzenie niezbędnych przeglądów w szkole, np. wynikających z ustawy o Prawie budowlanym.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja planów sprzedażowych, raportowanie wyników, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, organizacja działań marketingowych, tworzenie strategii marketingowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku marki
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Myślenice (małopolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami Tygodnika 7DNI i Partner.
F.H.U. MICROPRO - 2016-06-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Gminne Przedszkole Nr 2 w Karczewie "TĘCZOWA KRAINA" - 2018-09-18 - Karczew (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa, rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny - docelowo na czas nieokreślony.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-09-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymio
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-03-10 - Kłodawa (wielkopolskie)
Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kompleksowe prowadzenie procesów rekerutacyjnych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Turbia (podkarpackie)
opiniowanie psychologiczne w sprawach zleconych przez sądy i prokuratury
Sąd Okręgowy w Ostrołęce - 2018-11-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
pomocniczy robotnik polowy
Gospodarstwo Rolne Dariusz Podrzycki - 2017-02-09 - Kępa Wielka (wielkopolskie)
sporządzanie mieszanek zapachowych wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, koordynacja sprzedaży wyrobów gotowych
SELENA s.c. - 2017-11-08 - Kobyłka (mazowieckie)
Specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Grodków (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siepraw (małopolskie)
1. Przygotowywanie reze-ptuur nowych produktów;2. Przygotowywanie i przeprowadzanie prób produkcyjnych;3.Rozwiązywanie procesowych problemów produkcyjnych4. Usprawnianie procesów produkcji karmy dla zwierząt.3. Rozwiązywanie procesowych problemów produkcyjnych4.Usprawnianie procesów produkcji karmy dla zwierząt. Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska Kontakt kandydatów z pracdawcą: telefonicznyOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
prowadzenie listy płac, teczek pracowniczych, kadr w zakresie ZUS itp.
FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)
Sprzedaż nawozów organicznych, pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedaży, dostawa towaru.
BIOGRAN Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-08-01 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej w sieciach należących do You Can Be Interactive - budowanie długotrwałych relacji zpartnerami biznesowymi - przygotowywanie ofert handlowych - realizacjacelów sprzedażowych, praca w godz. 8-16
YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o - 2016-12-29 - Opole (opolskie)
diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, identyfikowanie zródeł finansowania planowanych działań, przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łacznie z dokumentami towarzyszącymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-22 - Katowice (śląskie)
Komunikacja z klientem w sprawach kadrowych, sporządzanie umów, wyliczanie wypat, sporządzanie deklaracji, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki -sporządzanie kalkulacji cenowych - sporządzanie ofert handlowych -monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)