SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW-ACCOUNT MANAGER Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW-ACCOUNT MANAGER
Wynagrodzenie: od 6 400 PLN
Zakres obowiązków: *Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. *Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
Data publikacji: 2019-03-15
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
*Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. *Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW-ACCOUNT MANAGER
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia oprogramowania na warunkach kontraktu, co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. międzynarodowej działalności gospodarczej, doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń i warsztatów dla klientów, doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji produktowej na potrzeby klientów, biegła znajomość pakietu MS Office ze szczególnym naciskiem na Excela (tabele przestawne, makra), biegła znajomość Google Analytics oraz Google AdWords, umiejętnośc analizy dużych zbiorów danych, znajdowania trendów i zależności, umiejętność przygotowywania raportów, znajomośc języka angielskiego, rosyjskiego i białoruskiego na poziomie zaawansowanym (C1).
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 27.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2019
Podobne oferty pracy
prowadzenie kadr
Zespół Policealnych Szkół Medyczno-Społecznych - 2018-09-06 - Bytom (śląskie)
poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do udziału w kursach i szkoleniach, praca zdalna
BLUE EDUCATION Krystian Żak - 2018-07-24 - Zawiercie (śląskie)
Sprzedaż internetowa, bezpośrednia obsługa klientów (cv na adres e-mail: biuro (at) gamadex.com.pl)
Gamadex Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chocznia (małopolskie)
Opiniowanie wniosków poszczególnych Wydziałów / Sekcji o wszczęcie postanowienia o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji przetargowej. Przygotowanie i przeprowadzanie procedur przetargowych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera (Word, Excel).
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Piła (wielkopolskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, odporność na stres, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.Po kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
Obsługa informatyczna firm, serwis komputerowy, oprogramowania
ASK CIONGWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-27 - Radzionków (śląskie)
PRACA PRZY SPORZĄDZANIU POSIŁKÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH W KUCHNIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE GASTRONOMICZNE, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI UKRAIŃSKIEJ I WSCHODNIEJ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, 5 LAT DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO MIEJSCE PRACY-UL. ROMERA I UL. OPŁOTKI
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
a) Współpraca z BBFO, w szczególności z zakresu:- sprawozdawczości- realizacji zamówień dokonywanych przez szkołę- planowania wydatków oraz projektowania planów finansowych i ich zmian- kontrola faktur i rachunków (ocena merytoryczna)- przygotowywanie i ewidencja umów, - prowadzenie ewidencji wyposażeni ai ewidencji środków trwałych - sporządzanie protokołów likwidacji wyposażenia i uzgadniania wartości mienia- inne zadaniab) sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomościc) sporządzanie i wysyłanie informacji do PFRON, deklaracji GUS, SIOd) obsługa dokumentów na Platformie Opiume) prowadzenie spraw Funduszu Socjalnegof) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich.wynagrodzenie 2200zł brutto + premia + wysługa lat
BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA NR 6 SPECJALNA - 2019-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ., prawo pracy,- zapoznanie z Programem Stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego,- zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi u Organizatora, specyfiką pracy,- przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych kopiarka, fax, skaner,- przyjmowanie telefonów od klientów i obsługa interesantów,- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,- sporządzanie świadectw pracy,- przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,- wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń bhp, p.poż.,- przygotowywanie dokumentacji i instrukcji BHP i PPOZ., programów szkoleń,- wprowadzanie danych pracowników do programu Gratyfikant,- bindowanie dokumentów,- laminowanie dokumentów,- przygotowywanie dokumentacji HACCP,- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy,- sporządzanie kart wypadków uczniowskich,- przygotowywanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń,- przygotowywanie korespondencji,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Specjalista mechanik
EXPERT Roczniak Paweł - 2015-11-25 - Tarnów (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń w urzędzie: wycieranie kurzy, dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach sanitarno-łazienkowych i toaletach, mycie podłóg, uzupełnianie środków czystości w łazienkach.
A & C Arkadiusz Chrzanowski - 2017-02-21 - Płock (mazowieckie)
- obsł. urządzeń biur.,- kontakt z klientami,- wyszukiwanie ofert nieruchomości,- analiza ofert nieruchomości,- przygot. umów, ofert.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie naboru na szkolenia, planowanie, przygotowanie i obsługa szkoleń, pomoc przy dokonywaniu zaopatrzeniu na potzreby biura i szkoleniowe, pozyskiwanie kontrahentów, popularyzowanie wszelkich form szkolenia prowadzonych przez stowarzyszenie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Chrzanów (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
j.w
Dolce Italia Alessi Agostino - 2016-04-26 - Cegłów (mazowieckie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie kadr i płac w firmie produkcyjnej. Zajmowanie się formalnościami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców w Polsce.
PPHU AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-12-27 - Wawrów (lubuskie)
sporządzanie list płac, dokumentów kadrowych - umowy o pracę, zlecenia
DANUTA BRODA KANCELARIA PODATKOWA - 2018-07-17 - Cieszyn (śląskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-05-17 - Rososzyca (wielkopolskie)
wyszukiwanie postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie korespondencji dot. przetargów, monitorowanie złożonych ofert, sporządzanie analiz i zestawień z zakończonych postepowań przetargowych administracja i kontrola dokumentów.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych GROTEX Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Zabrze (śląskie)
- prowadzenie strony internetowej www, reklama , marketing- kontakt z klientami
FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK - 2017-12-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Marketing, tworzenie wizerunku firmy, promowanie.Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Armex Automatyka Sp. z o. o. - 2017-03-16 - Racibórz (śląskie)
organizowanie imprez dla Kujawskiego Centrum Kultury
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2015-12-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż i obsługa beneficjentów
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2016-07-06 - Żary (lubuskie)