SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI Zabrze oferta pracy Przedsiębiorstwo Usług Technicznych GROTEX Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wyszukiwanie postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie korespondencji dot. przetargów, monitorowanie złożonych ofert, sporządzanie analiz i zestawień z zakończonych postepowań przetargowych administracja i kontrola dokumentów.
Data publikacji: 2016-04-27
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych GROTEX Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyszukiwanie postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie korespondencji dot. przetargów, monitorowanie złożonych ofert, sporządzanie analiz i zestawień z zakończonych postepowań przetargowych administracja i kontrola dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, prawo jady kat. B, obsługa pakietu MS OFFICE, umiejętność swobodnego nawiązywania kontaktów z kontrahentami, umiejętność pracy nad klikoma projektami jednocześnie, sumienność, mile widziane doświadczenie w zakresie przetargów i zamówień publicznych.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych GROTEX Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy: 41-806 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny w godz. 08.30-15.30 lub CV przesyłać na adres mailowy: biuro (at) grotex.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny oraz mailowy, Godziny : 08.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Adres strony pracodawcy: www.grotex.eu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 28.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie i monitorowanie procesu kontroli jakości wytwarzanego oprogramowania, projektowanie przypadków testowych oraz weryfikowanie stopnia pokrycia wymagań testami, kontrolowanie wskaźników mierzących poziom realizacji zadań, dobieranie technik i narzędzi testowania adekwatnie do modelu wytwarzania oprogramowania, analiza danych, raportowanie i archiwizacja wyników pomiarów w j. rosyjskim oraz angielskim, opracowywanie dokumentów w języku rosyjskim oraz angielskim na podstawie wymagań klienta, norm i warunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie z różnych materiałów muów pełnych o róźnej grubości, praca na terenie powiatu zawierciańskiego,
KURBIEL MATEUSZ MEW-BUD - 2018-01-16 - Niegowonice (śląskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-11-13 - Łódź (łódzkie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łódź (łódzkie)
•kopiowanie i kompletowanie dokumentacji•przygotowywanie przesyłek •pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie pism
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Stary Sącz (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy Wykształcenie: min.średnie; kurs kadry i płace lub doświadczenie mile widziane; znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego-mile widziana; obsługa komputera i urządzeń biurowych; prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, prace biurowe związane z bieżącymi potrzebami firmy, dbałość o sprawne funkcjonowanie biura; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie spraw księgowych
BORYSZEW S.A. ODDZIAŁ ELANA W TORUNIU - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie finansowo-księgowe firmy
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Samborzec (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
BAK BROKER BROKERZY UBEPZIECZENIOWI SP. Z O.O. - 2016-12-16 - Gdańsk (pomorskie)
Główne zadania:- rejestracja danych produkcyjnych w programie hodowlanym- kontakt z administratorem i fermami oraz wsparcie techniczne w zakresie programu hodowlanego- opracowywanie zestawień, raportów produkcyjnych- rozliczanie i kontrola danych dot. obrotu zwierząt- współprowadzenie baz danych działu administracji produkcji zwierzęcej
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-04-10 - Przechlewo (pomorskie)
Praca jako specjalista do spraw reklamy i marketingu.
CIEPŁY DOM F.U.H. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Racibórz (śląskie)
marketing hotelarsko-turystyczny praca w recepcji, obsługa recepcji
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
prowadzenie korespondencji z klientami, obliczanie składek ubezpieczeniowych, wystawianie polis, obsługa posprzedażowa, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami; • dekretowanie oraz księgowanie dokumentów finansowych;• bieżące oraz roczne rozliczanie finansowe nieruchomości;• zarządzanie kontami bankowymi właścicieli nieruchomości oraz najemców;• nadzór i koordynację działań konserwatora oraz ekipy sprzątającej;• identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;• bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielami nieruchomości
KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2015-11-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Zarządzanie projektem - wykorzystywanie wyznaczony system zarządzania badaniami klinicznymi w celu śledzenia iprzetwarzania danych badania w celu przekazania analizy danych kierownikowi ds. projektów. Nadzorowanie dokumentacjirejestracyjnej zgodnie z wytycznymi w sprawie głównych dokumentów rejestracyjnych oraz planem głównej dokumentacji badania (TMF). Współpraca z kierownikiem ds. projektu w zakresie prognozowania i zatwierdzania płatności oraz realizacjiwyznaczonych projektów. Zarządzanie projektami - pełnienie funkcji głównej osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientami(30 krajów). Organizowanie globalnych szkolenia dla zespołów Specjalistów ds. Projektów odnośnie procesów i wymogówTMF (30 krajów). Wsparcie w ocenie regularnych raportów finansowych i analizach.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Kraków (małopolskie)
kontrola jakości produkowanych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świdwin (zachodniopomorskie)
sprzedaż powierzchni reklamowej
Agata Dworak Jurajska Agencja Reklamy - 2016-03-17 - Zawiercie (śląskie)
obsługa tokarki kłowej, frezarki pionowej, wytaczarko-frezarki
FAMUR S.A. SYSTEMY ŚCIANOWE NOWOMAG, Oddział w Nowym Sączu - 2015-12-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
marketing usług medycznych firmy, reklama firmy, reklama produktowa, reklama usług medycznych w regionie; okres próbny 3 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00, 12.00- 20.00
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Słupsk (pomorskie)
Wsparcie i promowanie współpracy działów badawczo-rozwojowych, inżynierów z Japonii i Polski w celu wypracowania unifikacji produktu i usług. Raportowanie prac badawczo-rozwojowych, dokumentacja na potrzeby zarządu.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa,- sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-03-08 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Ocena działań reklamowych Google przez konkurencję, katalogowanie stron internetowych, optymalizacja stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale obsługi klienta, przygotowywanie dokumentacji transportowej , faktur, rejestracja zamówień w systemie, obsługa korespondencji
"SELECT COMFORT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa klienta pochodzącego z Egiptu, rozmowy z kontahentem, negocjacje - sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
praca w laboratorium genetyki i fizykochemii i toksykologii sądowej
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
praca w firmie handlowej współpracującej z firmą budowlaną; zakres obowiązków: - obsługa obecnych klientów- obsługa nowych klientów- tworzenie ofert handlowych- wpisywanie klientów do bazy danych- praca biurowa
FIRMA "MONTER" ZBIGNIEW NATKANIEC - 2016-01-28 - Kochanów (małopolskie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON - raporty WND, INF,-Kontakt telefoniczny 504-067-418
MICHNA MEAT SP. Z O.O. SP.K. - 2017-05-10 - Ropuchy (pomorskie)