SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
Data publikacji: 2017-02-10
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: filologia polska
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie - oferta dostępna wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP Zgierz, dane pracodawcy dostępne w Urzędzie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.02.2017
Oferta pracy ważna do: 09.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU DAŃ A'LA CARTE ZGODNIE Z ZALECENIAMI SZEFA KUCHNI, OBRÓBKA WARZYW , MIĘS I OWOCÓW, POMOC W PRZYGOTOWANIU POTRAW NA IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE, ESTETYCZNE I PRAWIDŁOWE PREZENTOWANIE POTRAW I DAŃ, DBANIE O PRAWIDŁOWE MAGAZYNOWANIE ŻYWNOŚCI I SPRZĘTU ORAZ PRZESTRZEGANIE ZASAD POSTĘPOWANIA Z ŻYWNOŚCIĄ
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Zadania:1) wstępne księgowanie faktur,2) uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,3) potwierdzanie sald z kontrahentami,4) znajomość obrotu gotówkowego (raporty kasowe - dokumenty KP i KW),5) rozliczanie wyciągów bankowych,6) sprawozdawczość do GUS,7) generowanie raportów do celów księgowych i zarządczych (Excel).
Virtu-Services sp. zo.o - 2016-04-14 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie, prezentacja oferty, sporządzanie umów, rezerwacje w systemach obsługi turystycznej, przygotowywanie materiału geograficznego do promocji. Zatrudnienie od lipca. Praca w dni wolne. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany: 9.00-17.00 oraz 13.00-21.00. Rekrutacja na e-mail: rekrutacja (at) suntravel.pila.pl
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
- ustalanie kosztów wyrobów gotowych- weryfikacja poprawności BOM i podejmowanie działań korekcyjnych- współuczestnictwo w nowych projektach- ścisła współpraca z działem R&D, controllingu, logistyki i zakupów- zapewnienie właściwego przepływu informacji między różnymi działami firmy- przygotowywanie szacunków dla nowych modeli na zlecenie działu marketingu- wyjaśnianie rozbieżności i różnic pomiędzy różnymi konfiguracjami wyrobu gotowego- monitorowanie kosztów standardowych- wprowadzanie danych do systemu SAP i do systemu PLM- przeprowadzanie analiz efektywności kosztowej nowych projektów
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2015-12-08 - Radomsko (łódzkie)
w/z
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jawor (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pleśna (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- Opracowywanie rocznego planu wynagrodzeń pracowników WUP oraz raportów i sprawozdań z jego realizacji - Nadzór nad realizacją planu wynagrodzeń oraz dokonywanie jego okresowej weryfikacji - przygotowanie danych do wniosków o płatność w ramach Pomocy Technicznej wdrażanych przez WUP Programów Operacyjnych - prowadzenie sprawozdawczości i analiz z zakresu funduszu płac i zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad legalnym zatrudnieniem pracowników z zagranicy, legalizacja pobytu, prowadzenia dokumentów kadwych, reprezentowanie biura w kontaktach z urzedami. Prowadzenie dokumentacji w języku ukriański, rosyjski , angielskim. Odpowiedz na e-maile w odpowiednim czasiei zgodnie z prodcedurami, współpraca z działem księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Wystawianie i przyjmowanie faktur sprzedaż,obsług klienta, sporządzanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Janex" S.j.Jan Ciupak,Leszek Ciupak Janów Lub - 2016-11-30 - Janów Lubelski (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnch, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązujących badań lekarskich, sporządzanie raporów i sprawozdań, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek, sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułu ubezpoieczeń społecznych, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych, gromadzenie , segregowanie i przechowywanie dokumentów płacowych.
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2018-06-27 - Białystok (podlaskie)
Identyfikacja potencjalnych odbiorców produktu, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie metod promocji.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Nałęczów (lubelskie)
Czynne rekrutowanie kandydatów do pracy, kontakty z urzędnikami w celu załatwienia pozwolenia na pracę, wiz, kontakty z mediami w celu zamieszczania ogłoszeń o pracę w Ukrainie, Białorusi i innych wschodnich rynkach pracy, kontakt z kandydatem, wypełnianie dokumentów do zatrudnienia, kontakty z innymi komórkami (działami) w spółce. Jedna zmiana, umowa na okres próbny, następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
poszukiwanie, zatrudnianie, koordynacja pracy kierowców samochodów ciężarowych ( pow. 3,5 t) z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Swarzędz (wielkopolskie)
Obsługa klienta z kraju i zagranicy, przygotowywanie ofet, negocjacje, zawieranie umów handlowych, realizacja zamówień, przygotowanie dokumentów dotyczących importu i eksportu, zamawianie towaru u dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Reguły (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientem, rekrutacja i selekcja pracowników, przygotowywanie budżetów, marketing internetowy, obsługa bazy danych.
CRAFT HUNT 24 - Krzysztof Łaguna - 2016-06-21 - Białystok (podlaskie)
przygotowanie umów, świadectw pracy, prowadzenie rejestrów zatrudnienia pracowników, przygotowanie pism i zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, urlopach macierzyńskich, rodzicielskich, sprawdzanie rachunków umów kontraktowych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja planów sprzedaży, monitorowanie sytuacji rynkowej, poszukiwanie nowych klientów prowadzenie rozmów i korespondencji w j.angielskim; mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, gotowość do wyjazdów służbowych
PPO PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE STRZELCE OPOLSKIE - 2017-06-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Kontrola procesów produkcyjnych, kontrola stanu higieniczno- sanitarnego, weryfikacja dokumentów jakościowych, zarządzanie alergenami, ocena dostaw i pobieranie prób.(wynagrodzenie: od 2100 zł brutto/mc- do uzgodnienia)
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łomża (podlaskie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o ogólny wizerunek firmy, obsługa klienta, tworzenie strategii sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
WYMAGANIA:- Nawiązywanie kontaktów z klientami na rynkach zagranicznych.- Rozliczanie założonych planów w sprzedaży eksportowej- Tworzenie ofert handlowych- Analiza i koordynacja postępowań przetargowych- Pozyskiwanie podwykonawców- Prowadzenie rejestrów złożonych ofert- Przygotowywanie niezbędnych raportówDoświadczenie: 1 rok w sprzedaży na rynkach zagranicznychZnajomość języków obcych:Języka angielski dobra w mowie i piśmiePonadto jeden dodatkowy język obcy z listy: słowacki, niemiecki, czeski, węgierski, litewski, łotewski, estońskiOsoba wskazana przez pracodawcę do kontaktów :Iwona Ksiądz - Koordynator projektów Telefon: 730 100 935 mail: apis (at) apis.eu.pl
Apis Polska Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Jarosław (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Przasnysz (mazowieckie)
Transport zapewnia pracodawca. Praca na terenie woj. śląskiego. Mile widziane doświadczenie w dociepleniach. Wynagrodzenie godzinowe do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godz. od 18:00 do 20:00.
ZRHU J - M JACEK BRZEZINA - 2016-05-18 - Rybnik (śląskie)
Przygotowywanie wniosków rejestracyjnych, przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej, zlecanie, nadzór i koordynacja badań.
ESTICON Sobczyk&Tabor Spółka Jawna - 2016-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Oferowanie, zawieranie umów w zkaresie ubezpieczeń majątkowych, osobowych
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kalisz (wielkopolskie)