SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ Zawiercie oferta pracy Virtu-Services sp. zo.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:1) wstępne księgowanie faktur,2) uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,3) potwierdzanie sald z kontrahentami,4) znajomość obrotu gotówkowego (raporty kasowe - dokumenty KP i KW),5) rozliczanie wyciągów bankowych,6) sprawozdawczość do GUS,7) generowanie raportów do celów księgowych i zarządczych (Excel).
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: Virtu-Services sp. zo.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łośnicka 35, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:1) wstępne księgowanie faktur,2) uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,3) potwierdzanie sald z kontrahentami,4) znajomość obrotu gotówkowego (raporty kasowe - dokumenty KP i KW),5) rozliczanie wyciągów bankowych,6) sprawozdawczość do GUS,7) generowanie raportów do celów księgowych i zarządczych (Excel).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:1) mile widziane wykształcenie wyższe (z zakresu finansów, prawa cywilnego, prawa handlowego),2) minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy,3) wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, samodzielność i uczciwość,4) wysoka kultura osobista,5) bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office,6) znajomość podstawowych zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, 7) znajomość programu Impuls będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Virtu-Services sp. zo.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Łośnicka 35, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
Ulica pracodawcy: Łośnicka
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: badanie rynku i opinii publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 14.04.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z pracą rejestracji, prowadzenie czynności sprawozdawczych.Wymagania: wykształcenie wyższe.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Racibórz (śląskie)
Przygotowanie i publikowanie multimedialnych prezentacji produktów oferowanych przez firmę, promocja firmy w mediach społecznościowych, obsługa i rozwój sklepu internetowego oraz aukcji internetowych, odpowiadanie na zapytania i przygotowywanie ofert dla klientów, przyjmowanie i obsługa zleceń detalicznych i hurtowych, bezpośrednia obsługa klienta w siedzibie firmy, koordynacja i analiza działań marketingowych i promocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów dla firm, z którymi współpracuje pracodawca,obsługa klienta pozyskanego, dbałość o wizerunek firmy, przestrzeganie zasad firmy.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Szymon Wesołowski CORPORATION - outsourcing & event service - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór techniczny nad przydzielonymi jednostkami. Stan techniczny nad jednostkami pływającymi.Utrzymanie jednostek morskich w pełnej gotowości.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Stacjonarna lub mobilna sprzedaz usług HR.
"About You" Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzebywewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeńspołecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych zadań
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-11-10 - Blękwit (wielkopolskie)
dekretacja dowodów księgowych, windykacja należności, wprowadzanie ewidencji środków trwałych, rozliczanie miesięcznych przychodów, rozchodów towarów
ZAKŁAD LASÓW POZNAŃSKICH - 2017-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż części do pojazdów samochodowych
PW AUTOS sp. z o.o. - 2018-04-14 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe prawo lub administracja, bardzo dobra znajomość USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, komunikatywność, obsługa komputera, chęć rozwoju zawodowego. Mile widziane doświadczenie. Kontakt e-mail.
UNIJNE CENTRUM SZKOLEŃ DIRECT MICHAŁ ŚLĘCZKA - 2016-05-23 - Rybnik (śląskie)
Obsługa telefoniczna i emailowaklientów zagranicznych, wystawianie F-r, ofertowanie towarów
"CONSALNET" S. A. - 2017-06-01 - Wiechlice (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Znajomość kadr i płac.Kontakt z pracodawcą e-mail: KATARZYNA (at) KLENART.COM.PL lub tel. 509128020Informacja o ofercie w sali E
Biuro Rachunkowe Krystyna Lenart - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. Kielce - 2018-03-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Kęty (małopolskie)
sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
kontakt z kontrahentami międzynarodowymi
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
monitorowanie zapotrzebowania na produkty i wymagane surowce, zamawianie surowców, pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw, współpraca z dostawcami
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Wiskitki (mazowieckie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, opracowywanie wymaganej dokumentacji technologicznej, analiza wyników produkcyjnych, kontrolowanie realizacji obowiązujących standardów produkcji
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" - 2016-07-12 - Stoisław (zachodniopomorskie)
- dbałość o prawidłową ekspozycję produktów i utrzymanie porządku w sklepie.- wykładanie towaru- bieżąca obsługa klientów- pomoc klientom w dokonaniu najlepszych wyborów- obsługa kasy fiskalnej- współpraca z przedstawicielami
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "JAN" Jan Burkat - 2018-02-14 - Kęty (małopolskie)
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Chęciny (świętokrzyskie)
obsługa gości oraz promocja firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Żywiec (śląskie)
Rekrutacja pracowników na terytorium Ukrainy dla klientów i kontrahentów pracodawcy, załatwianie spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie, załatwianie spraw formalnych związanych z pracą cudzoziemców w Polsce.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Oleśnica (dolnośląskie)
zbieranie ogórków
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Wilków (opolskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzedzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
- Pozyskiwanie nowych Klientów,Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Obróbka zdjęć produktowych. Wykonywanie atrakcyjnej i zgodnej z trendami grafiki. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-01-04 - Starogard Gdański (pomorskie)