SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Kudowa-Zdrój oferta pracy "ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: marketing hotelarsko-turystyczny praca w recepcji, obsługa recepcji
Data publikacji: 2016-09-28
Lokalizacja: Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: "ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 8, 57-350 Kudowa-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
marketing hotelarsko-turystyczny praca w recepcji, obsługa recepcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kudowa-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kudowa-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.09.2016
Nazwa pracodawcy:
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Nazwisko osoby zgłaszającej: Adam Chodowiec
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 28.09.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Piaseczno (mazowieckie)
Transport Krajowy
WOCH-TRANS PIOTR WOCH - 2017-07-04 - Bogucin (lubelskie)
jw.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Gdynia (pomorskie)
spotkania handlowe, promowanie produktów,przygotowanie ofert, analiz, prezentowanie w kraju i za granicą
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób do 30 roku życia.Obsługa sklepu internetowego, współpraca z działem produkcyjnym w ramach realizacji zamówień, aktualizacja oferty sklepu, zaopatrzenie, obsługa klienta oraz wysyłka produktów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Otwock (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitczycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizowanie zadań związanych z procesem obsługi należności
DANEMA TSL Daniel Jankowiak - 2017-11-16 - Gostyń (wielkopolskie)
praca na produkcji przy obróbce galwanicznej metali
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
Glare Global Sourcing Faruque Spółka Jawna - 2018-04-30 - Sosnowiec (śląskie)
zakup, odbiór i dostarczenie na budowę zamówionych materiałów, analiza potrzeb zakupowych, koordynacja zaopatrzenia realizowanych robót
TOMASZ SETNER SETTOM CONSULTING - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
Planowanie pracy zespołu; obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego.
Bertelsmann Media Sp. z o.o., o/arvato Finance - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH
CENTRUM HANDLOWO USŁUGOWE ARMOT - 2016-06-01 - Skierniewice (łódzkie)
organizowanie dostaw towarów, zestawienie i analiza sprzedaży, kontakt z dostawcami azjatyckimi-chińskojęzycznymi, negocjowanie umów, kontrola jakości, kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowanie dokumentów do eksportu, rozliczenia z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Grójec (mazowieckie)
Branża oświetleniowa, praca w biurze oraz praca fizyczna na magazynie
PPHU FULKO Jacek Fulko - 2016-06-02 - Częstochowa (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej-sporządzanie ewidencji czasu pracy sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS, rozliczanie czasu pracy kierowców-dofinansowania,refundacje oraz wpłaty do PFRON, legalizacja pracy cudzoziemców, podróże służbowe do: Łódź, Sieradz, Wrocław
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2017-01-26 - Wieluń (łódzkie)
Przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z trwaniem stosunku pracy,Ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracySporządzanie projektów decyzji Prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji szkoleniowejZakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracownikówSporządzanie zestawień i analiz kadrowychWprowadzanie danych do kadrowego systemu komputerowego
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-10 - Chełm (lubelskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; komunikatywność; obsługa komputera; łatwość nawiązywania kontaktu z klientem; obsługa klienta w biurze podróży; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice, Aleja J. Nowaka Jeziorańskiego 1
Aneta Gąsiorek "AL TOUR" - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie nadzoru merytorycznego w procesie automatycznych badań NDT metodą UT i ET rur stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną na podstawie posiadanych/uzyskanych certyfikatów badań NDT nadzorowanie naprawy i wzorcowania przyrządów do pomiaru długości, kąta i ciśnienia
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-05-02 - Zawadzkie (opolskie)
organizowanie kursów i szkoleń, pozyskiwanie odbiorców, organizowanie akcji marketingowych, prowadzenie dokumentazji dot. kursów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Piaseczno (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:- MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż art. budowlanych, farb, glazury, armatury
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)