SPECJALISTA BANKOWOŚCI Lwówek Śląski oferta pracy SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI
Stanowisko: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.
Data publikacji: 2015-11-19
Lokalizacja: Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Pracodawca: SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-600 Lwówek Śląski, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lwówek Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lwówecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lwówek Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta.
Nazwa pracodawcy: SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
Adres pracodawcy:
Al. Wojciecha Korfantego 48, 40-161 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjęciem wysyłać na adres email: praca (at) franczyzabanku.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Al. Wojciecha Korfantego
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2015
Data dodania oferty pracy: 17.11.2015
Oferta pracy ważna do: 13.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem, poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i wycen (oferta GCP Koniecpol)
Adam Celebański P.P.H.U. AGC Engineering - 2017-03-04 - Koniecpol (śląskie)
testowanie nowych produktów, wykonywanie stylizacji, wykonywanie pokazów/szkoleń produktowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Odbieranie ofert. Redagowanie ofert. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Negocjacje cen.- Wynagrodzenie: 1387,50 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Po okresie próbny istnieje możliwość zatrudnienia na pełny etat.- Praca: 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi komputera. Kontakt telefoniczny (Tel. 510-073-023) lub e-mail: k.michalska (at) marketmediasystem.com
"MARKET MEDIA SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)
Realizacja zadań kadrowo-płacowych m.in.Sporządzenie, prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem pracownika, przebiegiem pracy i zwolnieniemWystawianie zaświadczeńSporządzanie deklaracji PIT , ZUS oraz DEKSporządzanie sprawozdań okresowych do PEFRON , GUSSporządzanie listy płac Rozliczanie umów cywilno - prawnych;Sporządzanie raportów i analiz.Dbałość o wysoką jakość realizacji obsługi kadrowo-płacowej klientów
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Zadania na stanowisku:- Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie danych przekazanych przez klienta- Współpraca z zespołem technicznym- Wsparcie działu techniczno-handlowego- Koordynacja realizacji złożonych zapytań ofertowych- Budowanie satysfakcji Klienta
2 Handle Polen Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kurza Góra (wielkopolskie)
w/g potrzeb
KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI - 2018-06-28 - Kielce (świętokrzyskie)
PRACOWNIK OBRÓBKI DREWNA
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Czarna (podkarpackie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- przygotowywanie faktur dla klientów- obsługa rachunków klientów afrykańskojęzycznych w tym kontakt z klientami ( e-mail, telefon )
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta stacjonarna , przygotowywanie ofert dla wykonawców,przyjmowanie faktur . poszukiwanie nowych firm wykonawczych.
KOSTA Sp. z o.o - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Wykonywanie instalacji C.O i Wod-Kan. Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja dostaw towaru, realizacja zakupów towarów.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Rogozino (mazowieckie)
Do Twoich zadań należeć będzie:Wycena pracy maszyn dla klientów zewnętrznych spółki Budimex Kolejnictwo,Rozliczenie maszyn pracujących na budowach kolejowych-przygotowanie dokumentów,-weryfikacja poprawności dokumentacji oraz sporządzanie zestawień.Praca w godz.8-16.
Budimex S.A. - 2018-07-04 - Pruszków (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z dotacjami i pozyskiwaniem środków z UE
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Baldram (pomorskie)
-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-aktywne uczestnictwo w auditach strony trzeciej (certyfikujących)-uczestniczenie w spotkaniach jakościowych-zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników na podległym obszarze w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta-rozwijanie świadomości pro-jakościowej na podległym obszarze-zarządzanie i zapewnienie nadzoru nad: a)planowaniem, przeprowadzaniem auditów procesu, LPA, produktu;b)procesem rekwalifikacji we współpracy z inżynierami jakości Klienta oraz laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymic)implementowaniem statystycznej kontroli jakości procesówd)działaniami korygującymi wynikającymi z auditów klienta, wewnętrznych, procesów oraz inicjowanie działań zapobiegawczych i przewidującyche)dokumentacją jakości na podległym obszarzef)sprzętem kontrolno-pomiarowym na podległym obszarzeg)definiowanie testów , badanie rynku pod kątem dostępnych urządzeń testowych, nadzór nad zakupem instalacji testowych, pomiarowychh)systemem gromadzenia i aktualizowania LLC dla Zakładu-współpraca z inżynierami jakości Klienta w ramach wizyt, auditów, reklamacji-współpraca z działem Technicznym i Działem Produkcji w zakresie nowych i realizowanych projektów dla klienta-wsparcie przy przygotowaniach nowych uruchomień pod względem jakości-wsparcie przy przygotowaniach wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta (PPAP) -tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Dyrektora jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Specjalista ds. księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna. Magazynowanie i sprawdzanie towaru. Obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac remontowo - wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Marki (mazowieckie)
Praca biurowa w biurze rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
w/g potrzeb
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa magazynowa dostaw i wysyłek:- tele-sprzedaż- sprzedaż przez internet- przygotowywanie dokumentów magazynowych oraz finansowo- księgowych- organizacja odpraw celnych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mosina (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, |PIT, sporzadzanie umów o dzieo i zlecenia.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2016-07-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Czyszczenie przewodów kominowychw domkach jednorodzinnych. W przypadku Mistrza kominiarskiego - wykonywanie przeglądów rocznych, odbiorów
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2018-03-13 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, sprzedaż artykułów meblarskich
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2016-04-26 - Nawojowa Góra (małopolskie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Łobez (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw orzecznictwa w Wydziale Ubezpieczeń i Składek w Inspektoracie ZUS we WrześniZakres zadań:stosowanie jednolitych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundudz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania, praca Września, umowa o zastępstwo, wynagrodzenie gwarantowane 1850zł brutto,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat we Wrześni - 2016-04-20 - Września (wielkopolskie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wieluń (łódzkie)
Sporządzanie dokumentacji przetargowej, składanie zapytań ofertowych dotyczących robót budowlanych, analiza ofert dostawców i podwykonawców, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Podwykonawców, wyszukiwanie otawartych przetargów, archiwizacja ofert.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)