SPECJALISTA BANKOWOŚCI Lwówek Śląski oferta pracy SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI

Stanowisko: SPECJALISTA BANKOWOŚCI

Wynagrodzenie: 2 000 - 4 500 PLN

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.

Data publikacji: 2015-11-19

Lokalizacja: Lwówek Śląski (dolnośląskie)

Pracodawca: SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
59-600 Lwówek Śląski, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BANKOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lwówek Śląski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lwówecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lwówek Śląski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bankowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2015

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta.

Nazwa pracodawcy: SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim

Adres pracodawcy:
Al. Wojciecha Korfantego 48, 40-161 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjęciem wysyłać na adres email: praca (at) franczyzabanku.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Ulica pracodawcy: Al. Wojciecha Korfantego

Numer budynku pracodawcy: 48

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.11.2015

Data dodania oferty pracy: 17.11.2015

Oferta pracy ważna do: 13.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW - od 3 000 PLN

Kontakt z klientem, poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i wycen (oferta GCP Koniecpol)
Adam Celebański P.P.H.U. AGC Engineering - 2017-03-04 - Koniecpol (śląskie)

SPECJALISTA DS.KREOWANIA TRENDÓW I TESTOWANIA PRODUKTÓW - od 2 000 PLN

testowanie nowych produktów, wykonywanie stylizacji, wykonywanie pokazów/szkoleń produktowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 387,5 PLN

- Odbieranie ofert. Redagowanie ofert. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Negocjacje cen.- Wynagrodzenie: 1387,50 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Po okresie próbny istnieje możliwość zatrudnienia na pełny etat.- Praca: 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi komputera. Kontakt telefoniczny (Tel. 510-073-023) lub e-mail: k.michalska (at) marketmediasystem.com
"MARKET MEDIA SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 200 - 3 000 PLN

Realizacja zadań kadrowo-płacowych m.in.Sporządzenie, prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem pracownika, przebiegiem pracy i zwolnieniemWystawianie zaświadczeńSporządzanie deklaracji PIT , ZUS oraz DEKSporządzanie sprawozdań okresowych do PEFRON , GUSSporządzanie listy płac Rozliczanie umów cywilno - prawnych;Sporządzanie raportów i analiz.Dbałość o wysoką jakość realizacji obsługi kadrowo-płacowej klientów
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 1 500 PLN

Zadania na stanowisku:- Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie danych przekazanych przez klienta- Współpraca z zespołem technicznym- Wsparcie działu techniczno-handlowego- Koordynacja realizacji złożonych zapytań ofertowych- Budowanie satysfakcji Klienta
2 Handle Polen Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kurza Góra (wielkopolskie)

PRACOWNIK OBRÓBKI DREWNA - od 1 750 PLN

PRACOWNIK OBRÓBKI DREWNA
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Czarna (podkarpackie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 4 300 PLN

- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- przygotowywanie faktur dla klientów- obsługa rachunków klientów afrykańskojęzycznych w tym kontakt z klientami ( e-mail, telefon )
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

obsługa klienta stacjonarna , przygotowywanie ofert dla wykonawców,przyjmowanie faktur . poszukiwanie nowych firm wykonawczych.
KOSTA Sp. z o.o - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

INSTALATOR - KIEROWCA - od 2 100 PLN

Wykonywanie instalacji C.O i Wod-Kan. Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja dostaw towaru, realizacja zakupów towarów.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Rogozino (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I ROZLICZEŃ PROJEKTÓW - od 3 500 PLN

Do Twoich zadań należeć będzie:Wycena pracy maszyn dla klientów zewnętrznych spółki Budimex Kolejnictwo,Rozliczenie maszyn pracujących na budowach kolejowych-przygotowanie dokumentów,-weryfikacja poprawności dokumentacji oraz sporządzanie zestawień.Praca w godz.8-16.
Budimex S.A. - 2018-07-04 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - od 2 000 PLN

prace związane z dotacjami i pozyskiwaniem środków z UE
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Baldram (pomorskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 2 000 PLN

-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-aktywne uczestnictwo w auditach strony trzeciej (certyfikujących)-uczestniczenie w spotkaniach jakościowych-zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników na podległym obszarze w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta-rozwijanie świadomości pro-jakościowej na podległym obszarze-zarządzanie i zapewnienie nadzoru nad: a)planowaniem, przeprowadzaniem auditów procesu, LPA, produktu;b)procesem rekwalifikacji we współpracy z inżynierami jakości Klienta oraz laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymic)implementowaniem statystycznej kontroli jakości procesówd)działaniami korygującymi wynikającymi z auditów klienta, wewnętrznych, procesów oraz inicjowanie działań zapobiegawczych i przewidującyche)dokumentacją jakości na podległym obszarzef)sprzętem kontrolno-pomiarowym na podległym obszarzeg)definiowanie testów , badanie rynku pod kątem dostępnych urządzeń testowych, nadzór nad zakupem instalacji testowych, pomiarowychh)systemem gromadzenia i aktualizowania LLC dla Zakładu-współpraca z inżynierami jakości Klienta w ramach wizyt, auditów, reklamacji-współpraca z działem Technicznym i Działem Produkcji w zakresie nowych i realizowanych projektów dla klienta-wsparcie przy przygotowaniach nowych uruchomień pod względem jakości-wsparcie przy przygotowaniach wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta (PPAP) -tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Dyrektora jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - 1 850 - 4 000 PLN

Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 15 PLN

Specjalista ds. księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Poznań (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Sprzedaż detaliczna. Magazynowanie i sprawdzanie towaru. Obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - od 2 700 PLN

wykonywanie prac remontowo - wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Marki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR-STAŻ - 997,4 PLN

Praca biurowa w biurze rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI - od 2 000 PLN

obsługa magazynowa dostaw i wysyłek:- tele-sprzedaż- sprzedaż przez internet- przygotowywanie dokumentów magazynowych oraz finansowo- księgowych- organizacja odpraw celnych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mosina (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, |PIT, sporzadzanie umów o dzieo i zlecenia.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2016-07-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KOMINIARZ - do 5 000 PLN

Czyszczenie przewodów kominowychw domkach jednorodzinnych. W przypadku Mistrza kominiarskiego - wykonywanie przeglądów rocznych, odbiorów
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2018-03-13 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, sprzedaż artykułów meblarskich
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2016-04-26 - Nawojowa Góra (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 200 PLN

wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Łobez (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORZECZNICTWA W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ I SKŁADEK W INSPEKTORACIE ZUS WE WRZEŚNI - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw orzecznictwa w Wydziale Ubezpieczeń i Składek w Inspektoracie ZUS we WrześniZakres zadań:stosowanie jednolitych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundudz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania, praca Września, umowa o zastępstwo, wynagrodzenie gwarantowane 1850zł brutto,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat we Wrześni - 2016-04-20 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 2 100 PLN

pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wieluń (łódzkie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA I ROZLICZEŃ - 3 000 - 4 500 PLN

Sporządzanie dokumentacji przetargowej, składanie zapytań ofertowych dotyczących robót budowlanych, analiza ofert dostawców i podwykonawców, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Podwykonawców, wyszukiwanie otawartych przetargów, archiwizacja ofert.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat