SPECJALISTA DO SPRAW KADR Ropuchy oferta pracy MICHNA MEAT SP. Z O.O. SP.K.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: -Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON - raporty WND, INF,-Kontakt telefoniczny 504-067-418

Data publikacji: 2017-05-10

Lokalizacja: Ropuchy (pomorskie)

Pracodawca: MICHNA MEAT SP. Z O.O. SP.K.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podgórna 8, 83-130 Ropuchy, powiat: tczewski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON - raporty WND, INF,-Kontakt telefoniczny 504-067-418

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ropuchy

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pelplin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programów kadrowych

Nazwa pracodawcy: MICHNA MEAT SP. Z O.O. SP.K.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Adres pracodawcy:
Podgórna 8, 83-130 Ropuchy, powiat: tczewski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: tczewski

Gmina pracodawcy: Pelplin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ropuchy

Ulica pracodawcy: Podgórna

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 15.05.2017

Oferta pracy ważna do: 18.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA PROCESU URUCHAMIANIA* - od 32 000 PLN

wsparcie techniczne które obejmuje usługi świadczone w zakresie obsługi Terminala LNG zgodnie z programem operacyjnym pomocy
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2016-11-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z JĘZYKIEM RUMUŃSKIM - 2 000 - 2 300 PLN

Rekrutacja pracowników z Mołdawii i Rumunii w branży budowlanej;sala C
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA OD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ PRODUKCJI - 14 - 15 PLN

Kontrola jakościowa wyrobów gotowych, wprowadzanie danych do bazy komputerowej, prowadzenie dokumentacji, raportowanie. Kontakt tel. 660 752 038 e-mail: ksiegowosc (at) kiel-pak.com.pl
"KIEL-PAK"Więcek Ewa, Więcek Tadeusz Sp. J. -Nowiny k/Kielc - 2016-12-22 - Nowiny (świętokrzyskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert i warunków handlowych.
INFOVER S. A. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA I ROZLICZANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 768,58 PLN

Organizacja spotkań, szkoleń i konferencji dla mieszkańców obszaru Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem". Prowadzenie ewidencji kart doradczych i list obecności na szkoleniach. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania. Ewaluacja i monitoring LSR. Obsługa działalności Rady Stowarzyszenia w zakresie oceny i wyboru wniosków, w tym organizacji posiedzeń Rady i obsługa archiwizacyjna. Przygotowanie dokumentacji do ogłoszenia naboru przez Zarząd w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramch strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014-2020: realizowane przez podmioty inne niż LGD, operacji własnych LGD oraz projektów grantowych.Pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej. Pomoc beneficjentom w rozliczaniu projektów. Przygotowanie raportów dotycvzących realizacji poszczególnych działań objętych Lokalną Strategią Rozwoju. Uczestnictwo w organizowanych przez Stowarzyszenie targach, konferencjach, wystawach oraz szkoleniach. Prowadzenie animacji lokalnej oraz współpraca z partnerami Stowarzyszenia. Weryfikacja kart wstępnych wniosków zgodnie z procedurami. Inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura lub Prezesa Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Czosnów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWYCH (NR 0178) - 1 850 - 2 000 PLN

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie absencji pracowniczych; wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie Przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-02-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY - od 3 200 PLN

Sprzedaż farb dekoracyjnych, tynków, systemów dociepleń.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INTER-KOLOR HURTOWNIA ARTYKUŁÓW LAKIERNICZYCH JANUSZ GĄSIOR - 2017-02-01 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/MONTER WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 600 PLN

Pozyskiwanie klientów w kraju Armenia, nadzorowanie procesów zgrzewania, klejenie tworzyw sztucznych.Organizowanie transportu klejonych produktów do Armenii.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Babiak (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość jezyka angielskiego i/lub niemieckiego
Europejskie Konsorcjum Kolejowe Wagon Sp.z o.o. - 2016-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 500 PLN

sprzedaż leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU(NR 5580) - od 2 100 PLN

- realizacja strategii marketingowej firmy, tworzenie artykułów, informacji prasowych i materiałów marketingowych, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach - tworzenie bazy klientów przygotowywanie ofert dla klientów i wysyłanie ofert - określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.)- opracowywanie i realizacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych,- wyszukiwanie, weryfikowanie, negocjowanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi,- reprezentowanie firmy w kontaktach handlowych- stała współpraca z działem handlowym, działem produkcji - realizacja innych zadań wynikających z pracy działuwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - do 3 500 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe; doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych,bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientem, bieżąca obsługa klientów, współpraca z innymi pionami firmy, realizacja polityki handlowej firmy, wykonywanie raportów z podejmowanych działań; możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS TURYSTYKI - od 2 000 PLN

Sprzedaż usług turystycznych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 500 PLN

specjalista ds. płac
HRK S.A. - 2016-12-02 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Współodpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży, bieżąca obsługa klientów,znajomość produkowanych i sprzedawanych wyrobów, surowców papierniczych i możliwości produkcyjnych maszyn, wystawianie dokumentów dostaw i fakturmonitorowanie poziomu zadowolenia Klientów, monitorowanie poziomu działania konkurencji, przyjmowanie zamówień od klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, dokonywanie kalkulacji cenowych, koordynacja zamówień Klientów i dostawców wysyłanie zamówień do fabryk i dostawców, przygotowanie raportów dla klientów,koordynacja stanów magazynowych dla Klienta, zdobywanie nowych Klientów, kontrola realizacji zamówień, kontrola poziomu zadłużenia Klientów, windykacja należności.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-09-15 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 3 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA (DS. KADR I PŁAC)(NR 4367) - od 2 500 PLN

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:a) prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osob zatrudnionych w Centrum, w tym prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę,b) sporządzanie list płac pracowników, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz Urzędem Pracy,c) nadzór nad urlopami pracowników oraz uprawnieniami gwarantowanymi przez ustawę o pracownikach samorządowych,d) terminowe wystawianie skierowań na badania profilaktyczne,e) obsluga Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, PFRON oraz GUS,f) ewidencjonowanie czasu pracy (harmonogramy, listy obecności),g) obsługa uczestników Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego (rejestracja w ZUS,naliczanie świadczeń integracyjnych, wystawianie zaświadczeń, itd).
Centrum Integracji Społecznej im. Jacka Kuronia w Bydgoszczy - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (RYNEK NIEMIECKI) - od 1 850 PLN

Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-03-29 - Racibórz (śląskie)

POMOCNIK MURARZA - 997,4 PLN

Murowanie, przygotowanie materiałów do murowania.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Leksandrowa (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 2 800 - 3 500 PLN

wprowadzanie do systemu dystrybucyjnego produktu oraz dobór narzędzi potrzebnych przy promocji ( targi, strona www produktu, kampanie promocyjne w srdokach przekazu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-02-07 - Trzebnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (HALE STALOWE PŁYTA WARSTWOWA) - od 4 210 PLN

Samodzielne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych inwestycji, opracowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych. Praca w godzinach 8.00-16.00. Okres zatrudnienia: 3 miesiące. Miejsce pracy: Śrem, Księginki
ALFAPANEL INVEST Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

tworzenie ofert handlowych, wystawianie dokumentów sprzedaży itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SANITARNYCH, CIEPŁOWNICZYCH I GAZOWYCH - 4 000 - 5 000 PLN

Praca biurowa, nadzór nad eksploatacją instalacji w budynkacj spółdzielni
ROBOTNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA BUDOWLANI - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS ROZWOJU I EKSPLOATACJI OPROGRAMOWANIA - DEVOPS - od 7 200 PLN

Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, znajomość : GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),• programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,• aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,• wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,• wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 000 PLN

- Udział w ocenach oddziaływania na środowisko. Inwentaryzacja przyrodnicza. Wykonywanie raportów. Praca na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie związane z ochroną środowiska. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 515-165-251) w godzinach: 7:00-16:00.
EKOID IWONA MAJEWSKA-DURJASZ - 2017-05-11 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)